TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קייביאס ממשיכה לרכוש נכסים מניבים בארה"ב


רוכשת בניין משרדים בסן-פרנסיסקו בכ- 169.5 מיליון דולר
הנכס מושכר בתפוסה של 87% לכ-25 שוכרים,דמי השכירות השנתיים (ברוטו) המתקבלים מהנכס מסתכמים לסך של כ- 9.6 מיליון דולר

קי.בי.אס אס.או.אר המוחזקת בשרשור על ידי קרן הריט קיי.בי.אס (KBS) , המנוהלת ע"י חברת ניהול בניהולם של פיטר מקמילן ה-III וקית' הול דיווחה היום כי השלימה (באמצעות תאגיד בבעלותה ובשליטתה המלאה) את רכישת בניין משרדים בסן-פרנסיסקו, קליפורניה בתמורה לכ-169.5 מיליון דולר. הרכישה מומנה באמצעות חלק מתמורת הנפקת אגרות החוב (סדרה א') וכן ממקורותיה העצמאיים של החברה.

הנכס מושכר בתפוסה של 87% לכ-25 שוכרים, דמי השכירות השנתיים (ברוטו) המתקבלים מהנכס מסתכמים לסך של כ- 9.6 מיליון דולר והמחיר הממוצע לר"ר הינו 45.14 דולר.

כחודשיים לאחר ההנפקה, דיווחה החברה על רכישת נכס מניב ראשון, פורטפוליו של 21 בניינים המשמשים למשרדים ותעשייה, ברדמונד, וושינגטון בקרבת קמפוס חברת מייקרוסופט בתמורה לכ- 128 מיליון דולר. במועד הרכישה, הנכס הושכר בתפוסה של 82% למגוון שוכרים (מעל 100 שוכרים).

את הרבעון הראשון של שנת 2016 סיימה החברה עם NOI של כ- 16.8 מיליון דולר, FFO של כ-8.2 מיליון דולר ורווח נקי של כ-5.2 מיליון דולר. לחברה מזומנים ושווי מזומנים של כ- 266.6 מיליון דולר וסה"כ הון עצמי של כ- 904 מיליון המהווה כ- 51.4% מסך המאזן. שיעור תפוסת הנכסים המניבים לסוף הרבעון הראשון הינו 90%.

בתחילת חודש מרץ השלימה קייביאס בהצלחה הנפקה של איגרות חוב. בשלב המוסדי והציבורי יחדיו, נרשמו ביקושי יתר גבוהים בהיקף של למעלה מ-1.2 מיליארד שקל. בשורה התחתונה, גייסה החברה כ-970 מיליון שקל בריבית שנתית של 4.25%, איגרות החוב מדורגות AAמינוס מ-S&P מעלות ודירוג מקביל של Aa3 ממידרוג.

קרן הריט קיי.בי.אס (KBS) מנהלת כ- 3.8 מיליון מ"ר (41 מיליון רגל רבוע), ונחשבת לגוף החמישי בגודלו בעולם בהחזקה של נדל"ן למטרת משרדים. מטה ההנהלה ממוקם בניו פורט ביץ', קליפורניה. החברה שגייסה אגרות חוב בארץ (KBS SOR (BVI, מחזיקה 25 נכסי נדל"ן מניב שעיקרם משרדים, וכן בנדל"ן להשקעה במגורים, קרקעות, ומניות מיעוט (פחות מ-5%) בחברה המחזיקה בפורטפוליו של מבני תעשייה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il