TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת עזריאלי חתמה על הסכם עם קבוצת טריגו השקעות למכירת מניות חברת פי גלילות וקרקעות מתחם פי גלילות שבבעלותה בתמורה לכ-130 מיליון ש"ח


סך העסקאות כולל עסקת סונול האחרונה משקפות תמורה לקבוצה של כ-500 מיליון ש"ח
במסגרת ההסכם, חתמה הקבוצה על מכירת מניות חברת פי גלילות מסופי נפט וצינורות בע"מ. מניות פי גלילות המוחזקות על ידי עזריאלי בעקיפין מהוות כ-13.2% מהון המניות של חברת פי גלילות המחזיקה בזכויות מקרקעין במתחם פי גלילות ברמת השרון, בשטח כולל של כ-164 דונם.
השלמת עסקת מכירת המניות כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים ובכללם, ויתור על זכות סירוב של יתר בעלי המניות בחברת פי גלילות וקבלת אישור משרד האוצר.
בנוסף, התקשרה החברה בהסכם למכירת כ-6.4 דונם מקרקעין שבבעלותה במתחם פי גלילות. סך כל התמורה בעסקאות הנ"ל הינה בסך של כ- 130 מיליון ש"ח והן אינן מותנות אחת בשנייה.
עזריאלי חתמה לאחרונה על עסקה למכירת סונול לקרן גז ונפט ישראל (Israel Oil & Gas Fund LP) שותפות מוגבלת אשר השותף הכללי המנהל (GP) שלה דודי ויסמן, בתמורה לכ- 364 מיליון ש"ח.
קבוצת טריגו בבעלותם של טל פרץ, גל פאר ורון נובוטני פועלת במתחם מזה מס' שנים וחולשת על עשרות דונמים שיתווספו לרכישה הנוכחית ויגדילו משמעותית את אחזקותיה בפרויקט. התוכניות המאושרות החלות על המתחם כוללות כ ־12 אלף דירות ו700 אלף מ"ר לשטחי מסחר ותעסוקה. התוכניות הקיימות כיום מאושרות ותקפות ומצויות בשלבי הכנה של תוכניות מפורטות.
אירית סקלר-פילוסוף סמנכ"ל הכספים בקבוצת עזריאלי מסרה: "מכירת נכסי פי גלילות בנוסף לעסקת מכירת סונול, הן צעד נוסף במימוש אסטרטגית הקבוצה להתמקדות בפעילות הליבה בתחומי הנדל"ן המניב. סך המימושים של נכסי גרנית הכרמל הכולל את מכירת טמבור, סונול, דרך הים ,הפעילות הסולארית של סופרגז והעסקה הנוכחית צפוי לעמוד על כ- 1.6 מיליארד ₪. לאחר השלמת עסקאות אלו יישארו בידי גרנית הכרמל פעילויות נוספות שהעיקריות שבהן הינן סופרגז ו-GES".
מקבוצת טריגו נמסר: "מתחם גלילות מהווה אחת העתודות הגדולות המצויות באזור תל אביב ורמת השרון. לאור המחסור בעתודות קרקע באזורים אלו אנו פועלים כבר כיום לרכוש קרקעות לטובת בנייה עתידית. הערכתנו כי אזור זה יסחר בערכים של האזורים הסמוכים ששם עתודת קרקע זמינה עלותה לא פוחתת מ- 2 מיליון ₪. כיום בבעלות קבוצת טריגו קיימים מספר פרויקטים השקעתיים באזורים אטרקטיביים במרכז".





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il