TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פלוריסטם חוסמת תחרות ביפן


חתמה על הסכם זכויות לרכישת פטנט מרכזי לשימוש בתאי גזע מהשיליה בטיפול במחלות איסכמיות, כולל מחלות לב ושבץ מאונ' טוקיו
• הסכם הזכויות נחתם עם חברת TES Holdings, חברת היישום של אוניברסיטת טוקיו
• יו"ר ומנכ"ל פלוריסטם זמי אברמן: "בתעשיית הפארמה הגנה פטנטית חזקה הינה תנאי הכרחי לעסקת פארמה מוצלחת ולכן אנו פועלים להרחבת ההגנה הפטנטית על שימוש בתאי שילייה לריפוי מחלות שונות. הזכויות שרכשנו מרחיבות את השת"פ עם אוניברסיטת טוקיו וממצבות את פלוריסטם חזק יותר במגעים עם חברות פארמה יפניות שיש להן פוטנציאל להפוך לשותפות שלנו ביפן"
חברת פלוריסטם הישראלית מדווחת היום (ה') כי חתמה על הסכם זכויות עם חברת TES Holdings, חברת היישום של אוניברסיטת טוקיו, במסגרתו תרכוש החברה את הזכויות על פטנט מרכזי ביפן המגן על על מוצרים רפואיים שמקורם בתאי גזע המופקים מהשיליה ובעלי פוטנציאל לטיפול במחלות איסכמיות, כולל מחלות לב ושבץ. בכך מחזקת פלוריסטם עוד יותר את ההגנה על הקניין הרוחני שלה ביפן וחוסמת חברות פארמה בינ"ל מלהכנס לתחום ביפן וזאת לקראת שיתופי פעולה פוטנציאליים עם חברות פארמה ביפן.
הסכם זכויות על פטנט זה נחתם בהמשך להודעה הקודמת של החברה כי קיבלה אישור ממשרד הפטנטים היפני לשני פטנטים מרכזיים של החברה המגנים על מתודולוגיית ריבוי התאים התלת ממדית שפיתחה פלוריסטם ועל מוצרי ריפוי ספציפיים המופקים מתאי השיליה בעזרת מתודולוגיה זו.
זמי אברמן, יו"ר ומנכ"ל פלוריסטם, אמר היום: "בעת שאנו מתכוננים להתחלת הניסוי הקליני לאישור שיווק מותנה לטיפול בטרשת עורקים היקפית חמורה, ( CLI ) במסגרת מסלול האישור הרגולטורי המואץ של יפן לרפואה משקמת, אנו מחזקים את ההגנה הפטנטית לשימוש בתאי שיליה לטיפול במגוון מחלות קשות שנגרמות מהפרעה של זרימת הדם לאברים חיוניים. השוק הפוטנציאלי של אינדיקציות אלו גדול מאוד ביפן ולכן רכישת הזכויות חשובה במגעים שלנו עם חברות פארמה היפניות שיש להן פוטנציאל להפוך לשותפות שלנו ביפן. אוניברסיטת טוקיו ידועה מאוד במחקר המוביל והמתקדם שלה בתחום הריפוי התאי ואנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם מוסד אקדמי בינ"ל מוביל זה".
לדבריו, "הפטנט היפני הנ"ל מכסה את השימוש במוצרי ריפוי המופקים מתאי שיליה לטיפול בכל האינדיקציות של המחלות האיסכמיות, כולל מחלות לב ושבץ, אשר השוק שלהן נאמר במיליארדי דולרים רבים. בחתימה על הזכויות על פטנט זה אנו מבטיחים את זכויות הקניין הרוחני על מוצרי ריפוי שמופקים מתאי שיליה ביפן, אשר הוא חשוב במיוחד מאחר ביפן קיים פוטנציאל שוק גדול למוצרי הריפוי התאי שלנו, בנוסף על השוק האמריקאי והאירופי, והיא המובילה העולמית במתן כלים למסחור של הרפואה המשקמת".
הזכויות שעברו לידי פלוריסטם הן על פטנט המכסה את השימוש בכל סוגי מוצרי הריפוי המופקים מתאי גזע שמקורם בשיליה אשר מסוגלים לייצר חלבונים שמעודדים גידול של כלי דם חדשים, אשר הגוף זקוק להם במקרה של נזק במערכת כלי הדם בלב, במוח, בשרירים או בכל מערכת אחרת בגוף. הפטנט תקף עד שנת 2023 ויש אפשרות שיוארך ל-5 שנים נוספות.
ההתוויה של הפטנט מכסה את שני גורמי המוות המובילים בעולם כפי שדורגו על ידי ארגון הבריאות העולמי - מחלות לב איסכמיות ושבץ. גורם המוות השלישי הוא מחלות של כלי הדם הפריפריאליים. לאחרונה קיבלה פלוריסטם ביפן אישור לפרוטוקול הניסוי שלה לפני אישור שיווק לטיפול ב-CLI, סוג של מחלה הפוגעת בעורקים בגפיים התחתונות.
נשיא TES Holdings, אקיו היאשי, אשר מנהל את המסחור של הקניין הרוחני הנ"ל אמר עם חתימת הסכם הזכויות עם פלוריסטם: "ריפוי באמצעות מוצרים המופקים מתאי שיליה עשויים לשפר באופן משמעותי את הבריאות והרווחה של מיליוני בני אדם אשר סובלים ממחלות איסכמיות. אנו שמחים שפלוריסטם, שמהווה שחקן מוביל בעולם הרפואה המשקמת, קיבלה את הזכויות על הפטנט הזה. הניסיון היחודי של החברה בפיתוח מוצרי ריפוי שמופקים מתאי שיליה הופך אותה לבעלת מעמד אופטימלי לשימוש בידע שפותח באוניברסיטת טוקיו, אשר מעיד על יכולותיה הגדולות של יפן בתחום זה. אנו מקווים שיתוף פעולה זה יקדם את תעשיית הרפואה המשקמת ויתרום לאנשים עם צרכים רפואיים שעדיין לא מקבלים מענה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il