TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ספקית ציוד הרכבות הגדולה בעולם, CRRC, בחרה בגילת לאספקת אינטרנט בכל הרכבות שלה בעולם


גילת ו- CRRC הסינית מודיעות על שיתוף פעולה לחיבור רכבות נוסעים בתנועה ולהבטיח תחזוקה בזמן אמת דרך שירותי NOC מבוססי מחשוב ענן
חברת גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים ושירותים לרשתות תקשורת לווייניות, הודיעה היום כי China Railway Rolling Stock Corporation Ltd. (CRRC) ספקית ציוד הרכבות הסינית, הגדולה בעולם וגילת חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח אשר יאפשר להניע יחדיו את פיתוח התקשורת הלוויינית והשירותים המנוהלים, לאספקת השירות הטוב ביותר בענף תחבורת הרכבות העולמי. מטרת שיתוף הפעולה הינה לאפשר חיבור אינטרנט לכל רכבת המונעת על ידי הטכנולוגיה של CRRC בעולם.

הסכם זה מחבר בין הטכנולוגיה המובילה לציוד לרכבות ויכולות הייצור של CRRC לבין הטכנולוגיה המתקדמת של גילת לאינטרנט לווייני בתנועה (SOTM) וניסיונה העשיר בפיתוח וניהול רשתות לוויין בין לאומיות בלמעלה מ-90 מדינות.

החברות יפתחו פתרון שיאפשר לנוסעים ברכבות המהירות של CRRC גישה לאינטרנט לווייני, פס רחב, בתנועה. הפתרון אף יאפשר ל- CRRC לנטר ולבצע תחזוקה של השירותים ברכבות דרך הלוויין בכל מקום בו הן נמצאות בעולם, בזמן אמת, דרך מרכז פעילות ברשת תקשורת מבוססת מחשוב ענן (NOC). כיום, תקשורת לוויינית הינה הדרך היחידה לאפשר קישוריות רציפה ברכבות בין לאומיות מהירות.

"בחרנו בגילת בשל הטכנולוגיה מובילה שלה לתקשורת לוויינית בתנועה, הניסיון הבין לאומי שלה וההכרה שכבר יש לה בסין", אמר סון ינגסאי, סגן נשיא ב- CRRC. "גילת הדגימה הבנה מעמיקה של צרכינו ויכולות מוכחות לאספקת רשתות תקשורת לוויינית בתנועה ברמה הבין לאומית אותה אנו דורשים".

"ההסכמים עליהם דיווחה גילת בעבר עם חברות סיניות מעידים על יכולותיה באספקת שירותי תקשורת לוויינית נייחת וניידת, לרבות תקשורת במטוסים, בכלי שייט וביבשה. שיתוף פעולה חדש זה עם CRRC מרחיב את הקשר שלנו עם השותפים הסיניים לפריסה עולמית. גילת תאפשר אינטרנט לווייני עתיר ביצועים בתנועה ברכבות מהירות בכל העולם בהתבסס על הטכנולוגיה המובילה שלנו והניסיון לשירותים מנוהלים", הסביר משה (צ'יקו) תמיר, סמנכ"ל חטיבת היוזמות האסטרטגיות בגילת.

עוד הוסיף: "גילת ממוצבת במקום הטוב ביותר על מנת לעבוד ביחד עם CRRC על פרויקט שאפתני בסדר גודל כזה. אנו מברכים על הסכם זה ושמחים לקראת העבודה המשותפת עם CRRC".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il