TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

יריית נהריה הפקידה לאישור תכנית מתאר לעיר עד ל-2030


עיריית נהריה הפקידה לאישור תכנית מתאר חדשה שתקבע יעדים לפיתוח העיר עד ל-2030. התוכנית כוללת טיפול בנושאים רבים הכוללים בינוי, תחבורה, תיירות ואיכות הסביבה.
על פי התכנית, מספר התושבים בנהריה יגדל ל-75 אלף תושבי עד ל-2030. מנתוני הלמ"ס המעודכנים רשומים כיום בעיר כ-53.4 אלף תושבים, כלומר בתוך 15 שנה האוכלוסייה צפויה לגדול בכ-40%. מהתכנית עולה כי הצפי של העירייה הוא למשוך בעיקר זוגות צעירים באמצעות שדרוג מתחמי מגורים קיימים ומתן פתרונות דיור ייחודים להם. כיום יש בנהריה כ-32 אלף יח"ד, והתכנית בשלב זה היא להוסיף 4,700 יח"ד ב-15 השנים הקרובות.

דרך נוספת למשוך את אותם צעירים לנהריה היא באמצעות הפיכת העיר למוקד בתחום התעסוקה. במסגרת התכנית מוצע להקים אזור תעסוקה משותף לעיר ולמועצה אזורית מטה אשר, ובכך להפוך את המגורים באזורים לאטרקטיביים במיוחד. אחד מאזורי התעסוקה החדשים שמתכננת העירייה לקדם יהיה בצפון העיר בסמוך לגן הלאומי אכזיב. על פי תכנית המתאר, אזור התעשייה צפוי לשנות ייעוד ולהפוך למתחם של תעסוקה, מסחר ומגורים.

תכנית המתאר אף שומרת על עתודות הקרקע המאושרות לתיירות. על פי התכנית, העירייה תפעל לחיזוק פעילות התיירות ושדרוג ופיתוח מרכז העיר והטיילת. כמו כן, העירייה תפתח את התיירות המתבססת על ים וספורט. דגש גדול בתכנית ניתן לחלק הצפוני של העיר נהריה (שכונת אכזיב). בין היתר התכנית תאפשר פיתוח בניית שכונות מגורים, מסחר ויחידות נופש באזור. הטיילת תורחב עד לגבול הגן הלאומי אכזיב, ותכלול שבילי אופניים, שטחים ציבוריים פתוחים ושבילי הולכי רגל.

תכנית המתאר של נהריה עוסקת רבות גם בתחום הקיימות. על פי התכנית, העירייה תדאג לניצול יעיל של שימושי הקרקע, עירוב שימושים ופיתוח המרחב הציבורי. כמו כן, העירייה תדאג לשמירה על איכות הסביבה, הגנה על מקורות המים, קביעת מדיניות מחזור וטיפול בפסולת, כמו גם הגנה על השטחים הירוקים.

לבסוף, העירייה קבעה כחלק מהמטרות של התכנית כי תשפר את מערכות התחבורה בעיר עד 2030 ובכך גם תחזק את הקשר בין השכונות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il