TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ויסטה-ג'ט משלימה הנפקה של אג"ח בכורה לא מובטחות


בסכום של 300 מיליון דולר
ויסטה-ג'ט VistaJet Malta Finance P.L.C. ו VistaJet Co Finance LLC, חברות בת של VistaJet Group Holding SA ("ויסטה-ג'ט"), הודיעו היום שהן סגרו עכשיו את ההנפקה של אג"ח בכורה לא מובטחות 7.750% עם מועד פירעון 2020 בסכום קרן מיצרפי של 300 מיליון דולר. הריבית על האג"ח לחמש שנים תשולם פעמיים בשנה ב-1 ביוני וב-1 בדצמבר, החל מה-1 בדצמבר 2015. הערבות לאג"ח היא על בסיס בכורה לא מובטחת על ידי ויסטה-ג'ט.
ויסטה-ג'ט תשתמש בהכנסות נטו מהאג"ח כדי לרכוש מטוסים ולמטרות כלליות של החברה, כחלק מההתרחבות הגלובלית המתמשכת שלה. ההנפקה מאשרת את המעמד של ויסטה-ג'ט כאחד מציי מטוסי העסקים הממותגים בבעלות פרטית המובילים בעולם, ועוזרת לחברה למלא את צורכי הנסיעות הגלובליים הגדולים והגדלים במהירות של לקוחותיה המנהלים הבכירים בחברות והאנשים העשירים.
כחלק מהתהליך הזה ויסטה-ג'ט קיבלה את דירוגי האשראי הראשונים שלה כחברה ציבורית מסטנדרד אנד פורס (B+ יציב) ופיץ' (B יציב).
תומס פלוהר, המייסד והיו"ר של ויסטה-ג'ט, אמר: "כחברה שהנפיקה בפעם הראשונה, אנחנו מאוד מרוצים מהביקוש להנפקה הזאת והתמיכה בה, למיטב ידיעתנו זאת ההנפקה הראשונה אי פעם של אג"ח בלתי מובטחות בדולרים אמריקנים בתעופה הפרטית".
אודות ויסטה-ג'ט
ויסטה-ג'ט, שנוסדה ב-2004 על ידי תומס פלוהר, ביקרה עד היום ביותר מ-180 ארצות, נחתה ב-1,230 שדות תעופה ברחבי העולם, רשמה יותר מ-70,000 טיסות והטיסה יותר מ-165,000 נוסעים. המודל העסקי הייחודי שלה מספק את כל היתרונות של בעלות על מטוס פרטי בלי האחריות או סיכון הנכסים של בעלות.
באפריל 2015 ויסטה-ג'ט הודיעה שהיא הרחיבה את הובלת השוק הגלובלית שלה בתעופה עסקית באמצעות השקת שירות של מטוסי צ'לנג'ר 3501 בארצות הברית2. הצי של החברה כולל עכשיו רק מטוסי צ'לנג'ר וגלובל בכל השווקים החשובים ברחבי העולם. ויסטה-ג'ט פתחה את משרד המכירות הצפון אמריקני שלה בעיר ניו יורק בנובמבר 2014.
פרט לחברת בת שהייתה קודם בבעלות בומברדייה, ויסטה-ג'ט והחברות הקשורות שלה רכשו וקיבלו את המספר הגדול ביותר של מטוסי עסקים חדשים מבומברדייה. ויסטה-ג'ט, שמפורסמת בעקביות ובשירות הפרימיום שלה ברחבי העולם היא חברת התעופה היחידה שמציעה מטוסים ממותגים עם סכמת צבעים חיצונית ועיצוב תא נוסעים זהים בכל הצי שלה. אסטרטגיית השוק החדשנית של ויסטה-ג'ט מסירה את נטל הבעלות מלקוחותיה ומחברת אותם לכל פינה בעולם באמצעות כיסוי מנקודה לנקודה. חדשות ומידע זמינים בכתובת www.vistajet.com.
ההודעה לעיתונות הזאת לא תהווה הצעה למכור או שכנוע להצעה לקנות ולא תהיה כל מכירה של האג"ח האלה או כל ניירות ערך אחרים בכל מדינה או תחום שיפוט שבהם הצעה, שכנוע או מכירה אלה יהיו בלתי חוקיים.
1סימני מסחר רשומים או לא רשומים של בומברדייה בע"מ או חברות הבת שלה.
2מטוסים שרשומים בארה"ב בבעלות ויסטה-ג'ט מופעלים על ידי Jet Aviation Flight Services Inc., או על ידי מובילים אוויריים מורשים כחוק אחרים. ויסטה-ג'ט וחברת הבת האמריקנית שלה, VistaJet U.S., Inc., הן לא מובילות אוויריות ישירות או לא ישירות אמריקניות. מטוסי ויסטה-ג'ט שרשומים בארה"ב מתוחזקים לפי תקני בטיחות אמריקנים מחמירים כפי שנקבעו על ידי מינהל התעופה הפדרלי (FAA).
ניירות הערך המוזכרים בזאת לא נרשמו ולא יירשמו בהתאם לחוק ניירות הערך 1933 כפי שתוקן ("חוק ניירות הערך"), חוקי ניירות הערך של מדינה כלשהי של ארה"ב או החוקים של סמכות שיפוט אחרת כלשהי ואסור להציע או למכור אותם בתחומי ארצות הברית או לאנשים אמריקנים או עבורם או לטובתם (כמוגדר בתקנה S של חוק ניירות הערך) בהיעדר רישום או פטור רלבנטי מדרישות הרישום של חוק ניירות הערך וחוקי ניירות הערך של המדינות של ארה"ב. האג"ח מוצעות ונמכרות רק לאנשים שנחשבים באופן סביר "קונים מוסדיים כשירים", כמוגדר ובהסתמך על כלל 144A בחוק ניירות הערך, ולאנשים לא אמריקנים בעסקאות מחוץ לארצות הברית בהסתמך על תקנה S של חוק ניירות הערך.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il