TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אליום חודרת לצפון אמריקה


חתמה על הסכם הפצה בקנדה בהיקף של לפחות 3.7 מיליון ש"ח על פני 5 שנים כשמכירות ראשונות צפויות בחודשים הקרובים
החברה קיבלה אישור שיווק בקנדה לכל הסטנטים האורולוגיים
הסכם זה מתווסף להסכמי הפצה ברוסיה, צ'כיה וסלובקיה והודו שנחתמו השנה
ישראל, קיסריה, 26 במאי 2015 – אליום מדיקל (ת"א: אלמד), חברת מכשור רפואי ישראלית, העוסקת בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה כי התקבל בידה אישור לשיווק הסטנטים הפרוסטטיים (TPS, RPS) והסטנטים לשופכה הבולברית ((BUS, זאת בהמשך לקבלת אישור מרשות הבריאות הקנדית (Health Canada) לשיווק סטנט ה-URS (אורטאלי) האורולוגי שהתקבל במרץ השנה.
כמו כן, התקשרה החברה בהסכם להפצה בלעדית של הסטנטים האורולוגיים שלה בקנדה עם חברת הפצה מובילה של טכנולוגיות ומכשור רפואי חדשני ומתקדם לבתי חולים ובקנדה מזה למעלה מעשרים וחמש שנה ובעלת התמחות בתחום האורולוגיה.
הסכם ההפצה הנו בלעדי ויעמוד בתוקף לתקופה של 5 שנים החל ממועד חתימתו והוא כולל אופציה להארכה לתקופה נוספת של שנתיים נוספות בכפוף לעמידת המפיץ ביעדי המכירות המינימאליים השנתיים הקבועים בהסכם ההפצה בתקופה הראשונה ובקביעת יעדי מכירות מינימאליים חדשים.
בהסכם ההפצה נקבעו יעדי מכירות מינימאליים שנתיים לפיהם התחייב המפיץ לרכישה של מוצרי הסטנטים האורולוגיים, על פני כל התקופה הראשונה (5 שנים), בהיקף כולל השווה ל-3.7 מיליון ש"ח, לכל הפחות.
להערכת החברה מכירות הראשוניות על פי הסכם ההפצה צפויות להתחיל בחודשים הקרובים.
אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "קבלת אישור שיווק עבור הסטנטים האורולוגיים שלנו בקנדה הינו הישג חשוב מאוד עבורנו. זהו השוק הראשון בצפון אמריקה עבורו קיבלנו אישור שיווק למוצרי הסטנטים כאשר אנו מאמינים שהאישור נותן תוקף נוסף ליתרונות הקליניים והטכנולוגיים המשמעותיים הגלומים בסטנטים שלנו. הגשת בקשות לאישורי שיווק במטרה לחדור לשווקים חדשים נעשית כחלק מאסטרטגיה רחבה המשולבת במאמצי הפיתוח העסקי של החברה. להערכתנו קיים פוטנציאל שוק משמעותי בקנדה למוצרי הסטנטים של אליום אשר מהווים אלטרנטיבה בטוחה ויעילה לניתוחים. כמו כן אנו שבעי רצון מן ההתקשרות עם המפיץ החדש, זאת לאחר שביצע הערכה וניתוח מעמיק של השוק ושל הפתרונות הייחודיים שלנו. אנו מאמינים כי הסכם ההפצה הינו רב ערך עבורנו ויאפשר לנו לממש את הפוטנציאל הגלום בשוק זה ולפתוח עבורנו שער לשווקים נוספים."
הסטנטים הפרוסטטים מיועדים לפתוח חסימות בצינור השופכה הגברית כתוצאה מהגדלה שפירה או ממאירה של בלוטת הערמונית וכן לפתיחת חסימות שנגרמו לאחר הליכים ניתוחיים בפרוסטטה. על פי סקרים שנערכו בתחום, בקרב גברים מעל גיל 50 מתחילה הערמונית לגדול באופן שפיר או ממאיר. גדילת הערמונית גורמת ללחץ על צינור השתן ולהפרעה קבועה במתן שתן. ניתן להסיר את בלוטת הערמונית בהליך כירורגי אך כתוצאה מהניתוח עלולות להיגרם בעיות תמידיות בשליטה על מתן השתן או בעיות באונות המטופל וזאת לצד הסיכונים המאפיינים הליכים כירורגיים.
הסטנט הפרוסטטי בנוי בצורת משולש ומותאם באופן מיטבי למבנה האנטומי של האיבר בו הוא מושתל כך שהוא נצמד לדפנות השופכה הפרוסטטית ומאפשר זרימה חופשית של שתן. הליך החדרת הסטנט הינו זעיר פולשני ומקטין באופן משמעותי את הסיכונים והסיבוכים הכרוכים בהליך כירורגי.
הסטנט הבולברי מיועד לתמוך ולפתוח את החלק הקדמי של השופכה הגברית כאשר קיימת בו היצרות. איזור השופכה הגברי הינו פגיע ורגיש מאוד בשל המבנה האנטומי שלו. על כן, כתוצאה מחבלה באזור, אם בשל תאונה או בשל הכנסת מכשור אנדוסקופי דרך השופכה לשם בדיקה וטיפול בדרכי השתן, עלולה להתפתח אצל גברים היצרות בשופכה הבולברית הגורמת להפרעה במתן שתן עד לכדי עצירת מתן שתן מוחלטת.
על פי הנתונים מהמעקב הקליני שבצעה אליום, הסטנט מאפשר הרחבה של השופכה ובמשך הזמן עשוי גם לתפקד כתבנית, שמסביב לה הגוף בונה רקמה בריאה. על כן, ייתכנו מקרים רבים בהם לאחר תקופה של עד שלוש שנים הסטנט מוצא ממקומו ואין צורך בטיפולים נוספים.
הסטנטים של החברה מצופים בפולימר ייחודי אשר מונע צמיחה חוזרת של רקמה לתוך הסטנט והיווצרות אבנית, ובדרך זו נמנע הצורך בטיפולי חוזרים. בנוסף, לסטנטים מנגנון פרימה ייחודי המאפשר שליפתם באופן שאינו טראומטי.
לחברה אישורי שיווק עבור קו מוצרי הסטנטים האורולוגיים במדינות אירופאיות מובילות וכן בישראל, טורקיה, דרום-אפריקה ואוסטרליה. כמו כן, מצויה החברה בהליכי רישום במדינות נוספות הכוללות את סין, רוסיה, דרום-קוריאה וארגנטינה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il