TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עזריאלי השיקה היום את הקניון ה-14 של הקבוצה ברמלה


הקניון הראשון בעיר ובאזור, שהוקם בהשקעה של כ- 430 מיליון ש"ח, פותח את שעריו לקהל הרחב
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי:"הקבוצה נמצאת בעיצומה של תנופת יזמות והשקעות הן בקבוצת הקניונים והן בתחום המשרדים. חלק מתפישת העולם של הקבוצה היא לזהות אזורים בעלי פוטנציאל צמיחה ולהיות החלוצה בבניה והעשייה בהם. קניון רמלה ייצר חווית קניה חדשה באזור ויתרום להשבחה נדל"נית ולשינוי סביבתי"

קבוצת עזריאלי השיקה היום (ב') בעיר רמלה, את הקניון ה- 14 שבבעלות הקבוצה, אשר הוקם בהשקעה של כ- 430 מיליון ש"ח. הקניון שייפתח מחר לציבור הרחב, כולל שטח להשכרה של 23,000 מ"ר המשתרע על פני שתיים וחצי קומות, ומכיל כ- 150 חנויות ודוכנים. בקבוצה צופים כי את הקניון יפקדו מדי יום מעל לעשרת אלפים מבקרים.
כמו בכל קניוני הקבוצה גם כאן, הקפידה הקבוצה להביא את המותגים הבינלאומיים והישראלים המובילים, ביניהם: מותגי האופנה H&M, אמריקן איגל, קסטרו, מנגו, פוקס, רנואר, מגה ספורט, אלדו, גולברי, ספרינג, סטיב מאדן וכן רשתות אדידס, הודיס, המשביר לצרכן, הוניגמן, קליגולה, נעלי TO GO ,TWENTYFORSEVEN ועוד. לצד מגוון המותגים, יחנך מתחם בילוי רחב היקף שיכלול מסעדות ובתי קפה של רשתות מובילות כמו רשת קפה גרג, קפה נאמן, רשת מקדונלדס, רשת קפה קפה, רשת קקאו ומתחמי פעילות בידור ופנאי להורים ולילדים.
קניון עזריאלי רמלה מוקם בלב אזור השפלה במרכז העיר רמלה, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים ושכונות מגורים חדשות כגון, גינדי סיטי וקרית האומנים. הקניון יהווה מרכז בילוי ופנאי מרכזי באזור ויועסקו בו כ- 700 עובדים.
קניון רמלה תוכנן על ידי משרד האדריכלים אבנר שר והאדריכל והיזם דוד עזריאלי ז"ל, כאשר הקו המנחה בתכנון הינו יצירת מרכז עירוני חדש תוך יצירת דיאלוג בין אפנה לאדריכלות.
קניון רמלה מתווסף ל-13 קניוני הקבוצה הכוללים את קניון איילון, קניון הנגב, קניון ירושלים (מלחה), קניון עזריאלי, קניון חולון, קניון הוד השרון, קניון מודיעין, קניון גבעתיים, קניון חיפה, הרצליה OUTLET, אור יהודה OUTLET, קניון עכו וקניון קרית אתא.
דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי מסרה היום כי, "קבוצת עזריאלי נמצאת בעיצומה של תנופת יזמות והשקעות הן בקבוצת הקניונים והן בתחום המשרדים. חלק מתפישת העולם של הקבוצה היא לזהות אזורים בעלי פוטנציאל צמיחה ולהיות החלוצה בבניה והעשייה בהם. קניון רמלה ייצר חווית קניה חדשה באזור ויתרום להשבחה נדל"נית ולשינוי סביבתי. בכוונתנו להמשיך לזהות ולממש הזדמנויות בתחום זה לטובת הבטחת צמיחת הקבוצה גם בשנים הבאות".
ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי מסר כי, "רמלה וסביבתה נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית בשנים האחרונות, שכונות המגורים החדשות כמו מצליח והערים הסמוכות כמו לוד ובאר יעקב לדוגמא, מביאות איתן הגירה חיובית בדגש על זוגות צעירים ומשפחות צעירות והקניון הוא חלק ממרקם האזור המתחדש והמתפתח. כבר לפני כ-5 שנים, כשהצמיחה המאסיבית שהעיר חווה עוד הייתה "על הנייר", זיהינו את הצורך המתהווה למוקד בילוי מרכזי בסטנדרטים של ערים גדולות, דוגמת ראשון לציון ותל אביב. קניון עזריאלי רמלה תוכנן ונבנה כמרכז בילוי ופנאי לכל המשפחה, אשר יעודד צמיחה ופריחה בעיר המתחדשת, באמצעות מאות מקומות עבודה חדשים והיצע עצום של חנויות ומותגי אופנה מובילים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il