TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קמינריו מגייסת עוד 15 מיליון דולר ומסיימת את שנת 2014 עם שיא במספר ההזמנות


ספקית פתרון אחסון ה- All-Flash השלימה גיוס של 15 מיליון דולר נוספים ומגיע לסך גיוס כולל של 143 מיליון דולר; החברה מתחילה את 2015 עם תוכניות התרחבות גלובליות
קמינריו, הספקית המובילה של אחסון All-Flash, הכריזה כי השיגה במהלך הרבעון האחרון של 2014 צמיחה רבעונית בהכנסות של יותר מ- 100%. רוב לקוחות החברה בחרו להרחיב יישום של פתרון Kaminario K2, אשר ביצעו ברכישה מוקדמת יותר.

במקביל, קמינריו הכריזה כי השלימה גיוס של 15 מיליון דולר נוספים לאחר שסגרה סבב גיוס כולל של 53 מיליון דולר במהלך דצמבר 2014. הגיוס הנוסף בוצע בעקבות ביקוש חזק מצד משקיעים. סך גיוס הכספים של החברה עומד כעת על 143 מיליון דולר.

"קמינריו נמצאת בחוד החנית של מהפיכת האחסון", אמר בריאן אדאמס, שותף בלזארוס, קרן גידור בארה"ב. "יותר חברות מאי פעם מחפשות להטמיע אחסון פלאש במרכזי הנתונים שלהן, ומערך ה- All Flash של קמינריו מציע שילוב ללא תחרות בין ערך וביצועים. גיוס המימון הנוכחי מציב את קמינריו בעמדה מצויינת על מנת למנף את ההצלחות האחרונות ולהשיג צמיחה גבוהה בחודשים ובשנים שלפנינו".

רשימת הלקוחות הצומחת של קמינריו מקיפה תעשיות רבות, כולל מוסד עילית של השכלה גבוהה, מפיצת מזון לאומית וסוכנות פדרלית של ארה"ב. החברה תמשיך להרחיב את תיק הלקוחות שלה ב- 2015, עם תוכנית להיכנס לחמישה אזורים חדשים באירופה – זהו סממן נוסף לתחזית של החברה לגבי הביקוש למוצריה.

"אנו מאמינים כי ה- All Flash הוא עתיד האחסון, ואנו מחויבים לפיתוח מוצר עילי מקיף, אשר תומך בטווח הרחב של דרישות לקוחותינו", אמר דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. "הצמיחה וההכרה שזכינו להן ב- 2014 מעידות על השליטה שלנו בחזית החדשנות, על הבנה של צרכי הלקוחות ועל הוצאה לפועל של מפת הדרכים. אנו גאים בדרך שעברנו, וממשיכים לעבוד כדי לעמוד במשימה שלנו להפוך את אחסון הפלאש לנגיש, כדאי להטמעה ורב יתרונות עבור כל ארגון".

תוצאות הרבעון הרביעי המרשימות של קמינריו סוגרות שנה שהכילה נקודות ציון משמעותיות והכרה מצד התעשייה, כולל:
- השקת הדור החמישי של Kaminario K2, מערך ה- All Flash של קמינריו בעל היעילות הגבוהה ביותר בשוק, עם ממוצע מחיר של 2 דולר לנפח של גיגה בשימוש, והפתרון היחיד בתעשייה המאפשר Scale-up ו- Scale-out.
- גיוס של 68 מיליון דולר בסבב גיוס E מתוך סך גיוס של 143 מיליון דולר.
- שיבוץ ברביע "בעלי החזון" (Visionaries) בדוח השנתי הראשון של גרטנר לשנת 2014 "Magic Quardant for Solid-State Arrays" ותוצאות אחידות בין שלושת המקומות הראשונים לאורך שישה תרחישי שימוש שהוצגו בדוח Critical Capabilities for Solid State Arrays.
- גידול במכירות והשירות באירופה ובמיוחד בשוק הישראלי.
- צמיחה רבעונית בכח האדם של יותר מ- 25% מאז השקת ה- K2, במטרה לעמוד בזינוק במספר הלקוחות החדשים, קצב זה ימשיך במהלך 2015.
- קביעת קצב של חדשנות מוצר עם עשרות פטנטים שהוגשו לרישום, והוספת יכולות של הצפנת מידע ל- K2.
- זכיה בתואר "טכנולוגית זכרון הפלאש החדשנית ביותר" במסגרת ועידת זיכרון הפלאש.
- הרחבת רשת השותפים ליותר מ-70 שותפים בארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il