TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

לודן תרכוש חברה גרמנית


לודן
בעלת מחזור מכירות שנתי של כ-20 מיליון שקל
חברת לודן הנדסה, הפעילה בשלושה מגזרים: מגזר שירותי תכנון הנדסי וניהול פרויקטים בתעשייה התהליכית, מגזר טכנולוגיות סביבה ואנרגיה מתחדשת ומגזר תוכנה ובקרה, דיווחה הבוקר על חתימת מזכר הבנות לרכישת שליטה בחברה גרמנית פרטית העוסקת במתן פתרונות בתחומי תוכנה ובקרה.
בדומה למגזר התוכנה והבקרה בלודן, החברה הנרכשת עוסקת במספר תחומים עיקריים:
א. מתן פתרונות בתחום יישומי תוכנה ובקרה תעשייתיים וניהול קווי יצור "MES".
ב. ניהול ותיזמון ספקי חשמל מאנרגיה מתחדשת וחיבורם לרשת.
ג. יישומי בקרה למתקני שפכים.
ד. יישומי ניהול מערכי שינוע אוטומטים כולל חניונים.
החברה הנרכשת סינרגטית ומשלימה מוצרים, שווקים ואזורים גיאוגרפים לפעילות הנוכחית.
היתרון של החברה הנרכשת ביחס לפעילות הנוכחית של לודן הינו בהשלמת והרחבת תחומי התחבורה, אקולוגיה(בקרת מתקני שפכים) ואנרגיה מתחדשת (פיתוח ויישום מערכות תיזמון יצרני חשמל).
רכישת החברה בגרמניה הינה פריצת דרך של מגזר התוכנה ובקרה מעבר לגבולות מדינת ישראל.
החברה הנרכשת תרחיב את חוג הלקוחות לתעשיות נוספות בהן לודן אינה פעילה ותשמש בסיס להרחבת הפעילות בחול. בכוונת לודן לקדם ולשווק את הניסיון והיכולות המאוחדות בשווקי חול, עם עדיפות לגרמניה ולמדינות בהן לודן כבר פעילה. מחזור ההכנסות השנתי של החברה הנרכשת נאמד בכ-20 מיליון שקל, היא מעסיקה כ-30 עובדים ומציגה רווחיות יציבה בשנים האחרונות.

הרכישה תתבצע באמצעות חברת הבת של מגזר התוכנה והבקרה- לודן טק, והיא תתבצע בשתי פעימות: עם השלמת בדיקת הנאותות, התממשותם של התנאים המתלים וחתימה על הסכם רכישת המניות, תרכוש לודן 70% מהון המניות של החברה הנרכשת תמורת כ-5 מיליון שקל. בתום שלוש שנים ממועד השלמת העסקה, תתאפשר רכישת יתרת המניות בהתאם לאופציית PUT או CALL על בסיס ערך ראשוני או על בסיס ביצועים במהלך שלושת השנים, הגבוהה מבין השניים.

בהתייחס לרכישה, אמר ארנון אהרון, מנכ"ל משותף לודן חברה להנדסה: "הרכישה הינה חלק ממימוש האסטרטגיה של לודן, במסגרתה אנו פועלים להרחיב את פעילות חטיבת התוכנה והבקרה בשוק הישראלי ובשווקי חו"ל. בחברה הנרכשת קיימות יכולות שיווק גלובליות, אשר יאפשרו ללודן להגדיל את חשיפתה לביצוע פרויקטים בחו"ל. אנו בוחנים רכישות נוספות בתחום זה, בדגש על חברות הפעילות בחו"ל".
לודן תממן את הרכישה ממקורות חיצוניים בהתאמה לתוכניות ההתרחבות האסטרטגיות ובהתאם לתזמון מימוש רכישת חברות המטרה.
לודן סיימה את התשעה חודשים הראשונים של שנת 2014 עם הכנסות בגובה של 347 מיליון שקל, ורווח נקי בגובה של 4.2 מיליון שקל. זאת בהשוואה להכנסות של 346 מיליון שקל ורווח נקי של 7.0 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. סה"כ הון החברה ליום 30 בספטמבר 2014 הסתכם בכ-87 מיליון שקל.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il