TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

פרוקוגניה, המיזוג עם סאן טים נרשם ברשם החברות


החברה עוסקת בפיתוח, מימון, ניהול והפעלה של פרוייקטים בתחום האנרגיה המתחדשת
חברת פרוקוגניה, הנסחרת בבורסה בת"א, הודיעה היום כי בהמשך להחלטת החברה להתמזג עם סאן טים גרופ, נרשם מיזוג החברות ביום 9.12.2014 ברשם החברות.
פרוקוגניה התקשרה בהסכם מיזוג משולש הופכי עם חברת סאן טים גרופ בע"מ במסגרתו החברה רכשה את כל מניותיה של סאן טים באמצעות פרוקוגניה-מיזוג 2014 בע"מ, חברת בת בבעלותה המלאה של החברה. עם קבלת תעודת המיזוג מרשם החברות, פרוקוגניה עוסקת בפיתוח, מימון, ניהול והפעלה של פרוייקטים בתחום האנרגיה המתחדשת.

יצויין כי לפני כחודשיים, חתמה פרוקוגניה על מזכר הבנות לרכישת 49% ממניות חברת אפקון א.ב. אנרגית רוח בע"מ מידי חברת א.א. בן-דב אנרגית רוח בע"מ, המחזיקה במלוא הזכויות בפרויקטים להקמת טורבינות רוח בסירין ובגלבוע לייצור אנרגיה בהיקף כולל של כ-21.25 מגה וואט. הפרוייקט קיבל את אישור רשות החשמל בדבר עמידתו בתנאים להוכחת סגירה פיננסית.

ניר פלג, יו"ר פרוקוגניה: "אנו שמחים על השלמת המיזוג באופן רשמי ובכך פרוקוגניה הופכת לחברת אנרגיה מתחדשת, העוסקת באיתור, ניהול, הפעלה ומימון נכסים איכותיים. אנו ערוכים לפעול במרץ ולהביא לידי ביטוי את היכולות שצברנו במהלך השנים בתחום ניהול פרוייקטי אנרגיה מתחדשת כדי להשיא ערך לבעלי המניות".

אודות פרוקוגניה
פרוקוגניה, חברת ביוטכנולוגיה בעברה, הנסחרת בבורסה בת"א. החברה מכרה את פעילות הביוטכנולוגיה ורכשה את כל מניותיה של סאן טים גרופ (חברה שנסחרה בת"א). לאחר השלמת הרכישה עוסקת פרוקוגניה בפיתוח, מימון, ניהול, הקמה והפעלה של פרוייקטים בתחום האנרגיה המתחדשת בעיקר בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il