TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אאורה ישראל זכתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל


ותרכוש ב- 10 מיליון ש"ח את חלקה של המדינה במגרש מס' 210 בחולון על-פי תב"ע ח/370
המגרש מיועד למגורים וכולל זכויות להקמת 40 יח"ד בבניין בן 12 קומות בשטח של 4,800 מ"ר; היקף שטחו הכולל של המגרש הינו 2,600 מ"ר

אאורה רכשה הזכויות להקמת 15.2 יח"ד בבניין; יתרת בעלי הקרקע הינם פרטיים ועיריית חולון

חברת אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, מהחברות המובילות בישראל בתחום הבנייה למגורים, הודיעה היום (ג'), על זכייתה במכרז של רשות מקרקעי ישראל לרכישת חלקה של המדינה במגרש מספר 210 עפ"י תב"ע ח/4/370 בחולון בסך של כ-10 מיליון ₪.
מגרש מספר 210, הממוקם בשכונה ח' 370 החדשה, מיועד למגורים וכולל זכויות להקמת 40 יח"ד בבניין בן 12 קומות מעל קומת קרקע בשטח עיקרי של 4,800 מ"ר. שטח המגרש הינו כ- 2,600 מ"ר. חלקה של אאורה הינו כ- 15.2 יח"ד מתוך 40 יח"ד. יתרת בעלי הקרקע הינם פרטיים ועיריית חולון.
בכוונת החברה להגיע להסכמי מכר או תמורות עם יתרת בעלי הקרקע. החברה צופה כי תחל בהקמת הפרויקט לקראת סוף שנת 2015. החברה צופה כי עלות הקמת הפרויקט תסתכם בסך של כ- 68 מיליון ש"ח וצופה כי הכנסותיה מהפרויקט יעמדו על סך של כ-79 מיליון ₪, כאשר הרווח הצפוי לחברה עומד על כ-11 מיליון ₪.
חברת אאורה השקעות, באמצעות החברות הבנות שלה, יוזמת ומקימה כ-500 יח"ד בחולון תחת 4 פרויקטים שונים: Aura design, Aura design+ ,Aura boulevard ופרויקט Art tower (פרויקט בשותפות). בנוסף, לחברה פרויקט נוסף בשלבי תכנון (מגרש 109).
יעקב אטרקצ'י בעלים ומנכ"ל אאורה ישראל אמר היום, "אאורה ישראל סימנה את העיר חולון לפני מספר שנים כיעד אטרקטיבי. אנו מאמינים שהשכונות החדשות בעיר, ח/300; ח/501 וח/370, מהוות מוקד משיכה והאזורים האטרקטיביים ביותר בעיר. חולון נהנית כיום מסל שירותים לאזרח מהטובים והמקיפים בארץ, מבחינת חינוך ופיתוח, ואנחנו מאוד מרוצים מקצב ההתקדמות והשיווק שלנו בפרויקטים האחרים אותם אנו מובילים בעיר כיום, ובוחנים בכל עת השקעות נוספות והרחבה של פעילותנו בעיר. המגרש אותו רכשנו מהמנהל הוא במיקום אסטרטגי בעיר, ואנו מתכננים לבנות בו בניין יוקרתי בסטנדרטי הבניה הגבוהים עליהם מקפידה אאורה. הפרויקט ייועד בעיקרו למשפרי דיור תושבי העיר".
אודות
אאורה ישראל, בבעלות יעקב אטרקצ'י, היא חברה יזמית מהמובילות בישראל בתחום ייזום פרויקטים למגורים בישראל. החברה מקדמת כיום 20 פרויקטים בשלבים שונים של תכנון, שיווק ובניה בהיקף של כ- 4,000 יחידות דיור ונחשבת כאחד השחקנים המובילים בישראל בפרויקטים של פינוי בינוי והתחדשות עירונית. אאורה נסחרת בבורסה לני"ע בתל-אביב (תחת השם אאורה השקעות).



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il