TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מלם זכתה בפרויקט ליישום פתרון ERP מבית SAP בארגון הג'וינט


SAP
הפתרון ייושם במתודולוגיה של Best Practices במודל ענן פרטי בדאטה סנטר של מלם תים
חברת מלם זכתה בפרויקט ליישום פתרון ה- ERP המוביל בעולם לארגונים בסדר גודל בינוני- SAP Business All-in-One בארגון הג'וינט העולמי. הפרויקט צפוי להתחיל בימים הקרובים והוא כולל גם ארוח תשתיות ותחזוקה במודל של שירות מנוהל.

במסגרת הפרויקט תטמיע מלם את SAP Business All-in-One, המספק מענה לניהול תהליכי הארגון בסניפי הג'וינט בישראל ובניו-יורק שבארה"ב. הפתרון צפוי לשרת כ-100 משתמשים ולספק מענה לנושאי ניהול התקציב, כספים, תרומות, רכש ומעקב אחר פרויקטים המבוצעים ברחבי העולם.

הפרויקט יכלול בנוסף גם הטמעה של פתרון ה-- BI SAP BusinessObjects, וכן של SAP BPC (ר"ת , (Business Planning & Consolidation המספק פתרון יעיל וידידותי לתכנון ולניהול תקציב ומשאבים בארגון גלובלי. בנוסף, כולל הפתרון התאמות ייעודיות של חברת SAP למלכ"רים.

יישום פתרון ה- ERP - SAP Business All-in-One בארגון הג'וינט, שעד כה פעל עם מערכות נפרדות בארצות שונות, נועד לתת מענה גלובאלי לארגון. הפתרון יתמוך בצורה מקיפה ויעילה בתהליכים הפיננסיים והבקרה של הארגון ויאפשר תכנון תקציב מרכזי, תוך התאמה ולוקאליזציה למדינות שונות.

לדברי אירית חצרנוב, מנהלת מערכות המידע בג'וינט, "ארגון הג'וינט העולמי הוא ארגון יהודי הומניטארי הגדול בעולם, אשר הוקם במטרה לעזור ליהודים ולקהילות יהודיות ברחבי העולם. בישראל, הג'וינט יוזם, מתכנן ומפתח תוכניות ושירותים במטרה לסייע לאוכלוסיות חלשות לחזק את מערך השירותים החברתיים. המערכת החדשה היא חלק מאסטרטגיית הארגון במעבר ל-One Joint - תשתית מחשוב אחידה ואחודה שתתן מענה לכל המשתמשים שלנו מסביב לעולם, ותייעל את ניהול הארגון".

אירית מוסיפה כי, "הבחירה ב- SAP ובמלם לביצוע הפרויקט נבעה מכך שמערכת ה- SAP Best Practices מספקת פתרון כלכלי, מקיף ומותאם לארגונים ללא כוונת רווח כדוגמת הג'וינט. נוכחנו לדעת כיSAP מציעה פתרונות מתאימים לארגוני SMB, בהלימה לצרכים הייחודיים, במהירות ההקמה ואף בעלות. למלם יש את הידע והניסיון ביישום פרויקטים מסוג זה בהצלחה תוך הבנה של הצרכים היחודייים של הג'וינט."

לדברי רפי הופמן, מנהל תחום פרויקטים בחטיבת יישומים של מלם מערכות "הפרויקט יבוצע על ידינו תוך שימוש במתודולוגיית Best Practice הייחודית של SAP, המאפשרת לבצע ולנהל פרויקטי SAP ERP בצורה מהירה ואיכותית, על בסיס כלים ותהליכים מובנים של SAP בתחום פעילותו של הג'וינט. על מנת לתת מענה איכותי לסניפי הג'וינט ברחבי העולם תוך התאמה לוקאלית לכל מדינה, הפרויקט לא ינוהל כ-Roll Up סטנדרטי, אלא מתוך תפיסה גלובלית, כבר משלבי הפיתוח הראשונים לישראל ולארה"ב".

לדברי רמי מנחם, סמנכ"ל מכירותSME ומנהל השותפים העסקיים, " פתרון SAP Business All-in-One הינו פתרון מוביל לעסקים בסדר גודל בינוני, המספק תהליכים מובנים לכל תעשייה - Best Practices. יישום הפתרון בסניפי הג'וינט במודל ענן פרטי,
במתודולוגית Best Practices מאפשר לג'וינט ליהנות מיישום פתרון ERP עשיר, בתקציב נמוך ובלוחות זמנים מהירים לעלייה לאויר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il