TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סקירה שבועית. מאקרו ושווקים


נכתב על ידי אלכס זבז'ינסקי
מדד המחירים לחודש ספטמבר ירד ב-0.3%, מתחת לתחזיות. באף קבוצה ראשית של המוצרים והשירותים במדד לא נרשמה עליית מחירים. הורדנו את תחזית האינפלציה ל-12 חודשים מ-0.8% ל-0.6%.

בעקבות פרסום המדד, בנק ישראל עשוי להוריד את הריבית במשק בשיעור של עד 0.25%.

פחת הסיכוי להעלאה מוקדמת מהצפוי של הריבית בארה"ב.

בעקבות הפחתת הסיכוי להעלאת הריבית המוקדמת בארה"ב, פיחות השקל עשוי להאט.

התנודתיות החדה בשווקים הפיננסיים בעולם משקפת ירידה בתחזיות הכלכליות, תחזיות האינפלציה ותחזיות להידוק המדיניות המוניטארית בארה"ב.

למרות החולשה באירופה, הנתונים הכלכליים בארה"ב ממשיכים להיות חזקים. ארה"ב יכולה לשמר קצב צמיחה יחסית גבוה גם אם הצמיחה באירופה תהיה חלשה, בתנאי שלא יתחדש בה משבר פיננסי.

ירידה בסיכוי להעלאת הריבית בארה"ב, ירידה במחירי הסחורות, התחזקות הדולר בעולם והגברה אפשרית של התמריצים המוניטאריים באירופה צפויים לתמוך בשוקי המניות.

השווקים בישראל הציגו עד עתה ביצועים עודפים, הן במניות והן באג"ח, ביחס למרבית השווקים בעולם. החולשה בכלכלה העולמית עלולה לפגוע בפעילות המשק מחד, אך מאידך היחלשות השקל ביחס לסל המטבעות וירידה במחירי חומרי הגלם עשויה להגביר את היתרון התחרותי של המשק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il