TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אינטל ו-Software AG הציגו טכנולוגיה המאפשרת קביעת מיקום כל תושבי ארה"ב


בתוך 60 שניות
חברת Software AG הודיעה על זמינותה של הגרסה החדשה של פלטפורמת Apama לניתוח מידע בזמן אמת - Big-Data Streaming Analytics. בגרסה החדשה נוספו יכולות ניתוח באמצעות ערוצים רחבי פס, שולב פתרון מסרים אוניברסלי ונוספה סביבת פיתוח משותפת התואמת למוצריה של Software AG.

התכונה החדשה של Apama - יכולת אנליזה באמצעות ערוצים רחבי פס - מאפשרת ניתוח מעמיק פי 20 של מידע ממחשב אחד המריץ 32 מיליון אירועים לשנייה ובארכיטקטורת IT מורחבת, ניתן להגדיל את הביצועים למיליארדי אירועים לשנייה. ביצועים מואצים אלה, החזקים מסוגם בשוק, מתאפשרים בזכות פיצול זרמי המידע למספר גדול של ערוצים נפרדים על מנת להפיק את המיטב מעיבוד מקבילי אשר מבטיח זרימת מידע חלקה ללא צווארי בקבוק. יכולת חדשה זו מאפשרת למפתחי תוכנה לבנות את היישומים שלהם באופן שהמידע יעובד בנפרד ובמקביל.

על מנת לקבוע אמות מידה לניתוח מידע, הריצו אינטל ו-Software AG תרחיש אנליזה השקול לחיבור בין 700,000 חנויות - באמצעות Apama ושרת המבוסס על מעבד Xeon® processor E7-V2. התרחיש איפשר לעדכן 5.6 מיליון מיקומים של לקוחות אפשריים לשירותים מבוססי מיקום בתוך שנייה אחת. הדבר מאפשר למעשה לאכן ולעדכן את מיקומם של כל תושבי ארה"ב (למעלה מ-300 מיליון) כל 60 שניות.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "ניתוח מידע בזמן אמת מאפשר לחברות לעבד, לנתח ולהגיב בזמן אמת למידע המגיע ישירות מלקוחותיהם או למידע הנאסף במקביל ממקורות חיצוניים (מדיה חברתית, אתרי חדשות וכדומה) וכל זאת על מנת להיות הראשונים להגיב לטרנדים המתרחשים בקרב לקוחותיהם ולהשיג מובילות עסקית בשוק הפעילות. קצב איסוף ועיבוד המידע על ידי עסקים צומח אקספוננציאלית, ועל כן יש צורך להרחיב ולהתאים את יכולות המוצרים לניתוח זרמי המידע. פלטפורמת Apama, היכולה לעבד את מקסימום המידע המורץ על ידי שרתים מרובי-ליבות, מאיצה פעילות עסקית ומצמצמת עלויות".

פיט בייקר, סגן נשיא בקבוצת השירותים והתוכנה ומנהל הנדסת פלטפורמות יישומים באינטל אמר: "אינטל ו-Software AG שיתפו פעולה במטרה להריץ את Apama על גבי השרת המתקדם ביותר המבוסס על מעבד Xeon® processor E7-V2 על מנת לקבוע אמת מידה בניתוח Big-Data בתרחישי פעילות קמעונאית. שיתוף הפעולה משקף שיפור מהותי בסקאלביליות של Apama וביכולת הניתוח של מידע מבוסס מיקום".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il