TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

נובה נבחרה ע"י יצרן שבבים מוביל לספק פתרונות מטרולוגיה עבור טכנולוגיות ייצור של 10 ו-7 ננומטר


הפתרון של נובה נבחר בזכות מענה עדיף לייצור טרנזיסטורים תלת מימדיים
נובה מכשירי מדידה (ת"א: נובה; נאסד"ק:(NVMI , ספקית מובילה של פתרונות מטרולוגיה אופטית לבקרת תהליכים מתקדמת בתעשיית המוליכים למחצה דיווחה היום כי יצרן שבבים מוביל בחר במערכות המדידה של נובה לתמיכה בפיתוח ובייצור עתידי של שבבים, הכוללים טרנזיסטורים תלת מימדיים בטכנולוגיות ייצור של 10 ו-7 ננומטר.
הפתרון של נובה ישולב במספר תהליכי ייצור, לרבות Front-end ו- Back-end, וכולל את מערכות המדידה העצמאיות המתקדמות ביותר של נובה, את תוכנת המידול NovaMARS ואת מחשב העל הייחודי של נובה לחישוב פתרונות יישומי תלת מימד (HPC- High Power Computer).
נובה נבחרה כפתרון המועדף לאחר תהליך בחינה ממושך שנערך בין כל הספקים המובילים בתחום המדידות האופטיות. כחלק מתהליך הבחינה נדרשו הספקים להציג פתרונות מתקדמים להתמודדות עם אתגרים עתידיים למדידת מימדים קריטיים של טרנזיסטורים תלת מימדיים מסוג FinFET, הכוללים גם חומרים מורכבים.
הפתרון של נובה נבחר בזכות ביצועי מדידה עדיפים במספר יישומים נבחרים, תוך כדי מימוש רמת דיוק גבוהה בצי של כלי מדידה. גישת המטרולוגיה ההוליסטית של נובה, המשלבת את תוכנת המידול NovaMARS, ביחד עם ערוצי מדידה ייחודיים, כגון מדידות פרופיל ע"י DSR (Darkfield Spectral Reflectometry), הציגה את היכולת והגמישות הנדרשים לעמידה באתגרי הפיתוח והייצור בטכנולוגיות של 7 ו-10 ננומטר.
איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה: "אנו גאים בבחירת פתרון המדידה העצמאי שלנו לתמיכה בטכנולוגיות ייצור של 10 ו-7 ננומטר ע"י לקוח מוביל זה, ורואים בזאת הוכחה מוצקה למובילות הטכנולוגית ויכולת החדשנות שלנו בתחום המדידות האופטיות. זכייה זו מוכיחה את עליונות פתרונותינו עבור טרנזיסטורים תלת מימדיים מתקדמים ביישומי front-end ו-back-end. כמו כן, הזכייה מוכיחה שהאסטרטגיה שלנו לשיתוף פעולה עם לקוחותינו בשלב מוקדם של תהליך הפיתוח מייצרת ערך מוסף גדול יותר במעבר ליצור המוני".

אודות נובה
נובה מכשירי מדידה בע"מ מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מדידה אופטית עבור תעשיית המוליכים למחצה. נובה נסחרת בנאסד"ק ובבורסת תל אביב תחת הסמלNVMI . לפרטים נוספים בקרו באתר החברה בכתובת: www.novameasuring.com
הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת ה-EDGAR. נוסח זה הינו תרגום של המודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין המודעה בשפה האנגלית לתרגום המודעה בעברית, יגבור הנוסח בשפה האנגלית, כפי שפורסם במערכת ה-EDGAR .

תמונתו של איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה מכשירי מדידה


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il