TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סומוטו משלימה את רכישת ג'ניו ומפרסמת את תוצאות הרבעון השני לשנת 2014


דוחות
הכנסות מאוחדות סומוטו וג'ניו (פרופורמה) בסך כ- 9.1 מיליון דולר ברבעון השני 2014
רווח תפעולי מאוחד לפני הפחתות (פרופורמה) בסך כ- 2.4 מיליון דולר ברבעון (כ- 27% מההכנסות)

הכנסות מאוחדות סומוטו וג'ניו (פרופורמה) בסך כ- 16.5 מיליון דולר במחצית הראשונה 2014

רווחים מאוחדים שטרם הוכרו סומוטו וג'ניו (פרופורמה) בסך של כ- 2 מיליון דולר

צמצום של כ- 20% מהעלויות התפעוליות השוטפות על רקע הסינרגיה בין החברות במהלך חודש אוגוסט 2014

תוצאות פעילות סומוטו ברבעון השני (תוצאות בפועל, לפני השלמת רכישת ג'ניו):

צמיחה של כ-15% בהכנסות מפעילות סומוטו ברבעון השני שהסתכמו בכ- 5.2 מיליון דולר לעומת הרבעון הראשון של השנה

רווח מפעילות סומוטו במודל חלוקת הכנסות/רווחים במחצית הראשונה עם הכנסות בסך 2.5 מיליון דולר משיתוף הפעולה עם ג'ניו לפני הרכישה, לא כולל הכנסות שטרם הוכרו, לפי הערכת הנהלת החברה, בסך של כ- 1 מיליון דולר וייזקפו במלואן לשורת הרווח (שיעור רווחיות כולל של כ- 33% מסך ההכנסות ממודל זה בחציון)

צמצום ההפסד התפעולי ברבעון לסך כ- 87 אלף דולר לעומת כ- 1.1 מיליון דולר ברבעון הראשון 2014

השקת פתרון ראשון משולב למובייל והכנסות ראשוניות. פועלת להשקת פתרונות נוספים לסביבה זו

מר בן גירון, מנכ"ל סומוטו, מסר: "אנו מסכמים רבעון מוצלח בפעילות סומוטו עם חזרה לצמיחה דו ספרתית. לאחר הרבעון השלמנו את רכישת ג'ניו, אשר מזניקה את מעמדה של סומוטו כמובילה בינלאומית בהפצה, פרסום ומוניטיזציה, מכפילה באופן מיידי את ההכנסות תוך חזרה לרווחיות משמעותית ומעצימה את פוטנציאל הצמיחה שלנו".
"המיזוג בין שתי החברות יוצר את תשתית השיווק וההפצה הרחבה ביותר כיום למחשבים אישיים בכלל, לסביבת Mac בפרט ולמובייל. נמשיך להשקיע בביסוס מגוון מנועי הצמיחה שלנו, בהרחבת פעילות ההפצה במודל חלוקת הכנסות או רווחים שהוכיחה את עצמה והביאה אותנו לאיזון תפעולי עוד בטרם השלמת המיזוג ובגידול בפעילות המובייל המבוססת על פתרון ההפצה המשולב ל- IOS ולאנדרואיד שהשקנו במהלך הרבעון ומניב הכנסות ראשוניות."

בן גירון הוסיף: "אנו ממוקדים וערוכים לניצול ההזדמנויות הרבות העומדות בפנינו על ידי מקסום הסינרגיה בין היכולות והמוצרים של סומוטו לטכנולוגית הבינה המלאכותית פורצת הדרך של ג'ניו אשר מבוססת על ניתוח העדפות המשתמש. אלה מאפשרות לנו להעמיק את החדירה לתחום הפרסום הממוקד, להגיע בזמן קצר למאות מיליוני משתמשי קצה ברחבי העולם ולהרחיב את נתח השוק של החברה הממוזגת בכל סביבות ההפצה."

סומוטו, המציעה פתרונות הפצת תוכנות, פרסום ממוקד ומוניטיזציה לסביבות Windows, MAC ו- Mobile פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולמחצית הראשונה לשנת 2014. כמו כן החברה השלימה היום את רכישת ג'ניו ומפרסמת נתוני פרופורמה מאוחדים של שתי החברות לתקופות אלה.

תוצאות הרבעון השני לשנת 2014 (סומוטו):
הכנסות החברה ברבעון השני לשנת 2014 הסתכמו בכ- 5.2 מיליון דולר, גידול של כ- 15% בהשוואה להכנסות בסך 4.5 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2014, וקיטון של כ- 22% בהשוואה לסך של כ- 6.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד נובע בעיקר מקיטון בפעילות החברה ביחס לאשתקד. הגידול בהכנסות לעומת הרבעון הראשון של 2014 נובע מהגידול בפעילות החברה.
בשנת 2014 החליטה הנהלת החברה להגדיל את היקף פעילותה במודל חלוקת הכנסות או חלוקת רווחים לאור הערכתה כי בפעילות זו קיימים שיעורי רווחיות אטרקטיביים. על פי מודל הכנסות זה, החברה רושמת את הוצאות ההפצה עם הוצאתן, כאשר ההכנסות הנוצרות לה נרשמות לאורך זמן, עם התהוותן. ברבעון השני של השנה נשאה החברה בעלויות הפצה בגין מודל זה בסך של כ- 2.3 מיליון דולר ורשמה הכנסות בגין מודל זה, משיתוף הפעולה עם ג'ניו שהחל בדצמבר 2013, לפני הרכישה, בסך של כ- 2.5 מיליון דולר, לא כולל הכנסות צפויות שטרם הוכרו בסך של כ- 1 מיליון דולר וייזקפו במלואן לשורת הרווח. סך הרווח הצפוי לחברה מפעילות זו בחציון הראשון הינו כ- 1.1 מיליון דולר (שיעור רווחיות כולל של כ- 33%). החברה ממשיכה להשקיע בהרחבת פעילותה במודל זה, ובמנועי צמיחה נוספים.
יש לציין כי בגין פעילות במודל זה בחציון הראשון של 2014 רשמה חברת ג'ניו רווחים של כ- 250 אלף דולר והיא צפויה לרשום רווחים נוספים בסך של כ- 1 מיליון דולר, כך שהרווחים המאוחדים שטרם הוכרו (סומוטו וג'ניו פרופורמה) הינם כ- 2 מיליון דולר.

ההפסד התפעולי ברבעון הסתכם בכ- 87 אלף דולר, בהשוואה להפסד תפעולי בסך של כ- 1.1 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2014 ולרווח תפעולי בסך כ- 1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהפסד בין הרבעון הראשון לרבעון השני לשנת 2014 נובע מעלייה בהיקף ההכנסות בתקופה ובעיקר בקשר עם הרווחיות אותה הפיקה החברה מפעילותה במודל חלוקת הכנסות או חלוקת רווחים. המעבר מרווח להפסד בין הרבעון המקביל אשתקד לרבעון השני לשנת 2014 נובע בעיקרו מקיטון בהכנסות החברה ביחס לאשתקד וכן מעליה בהוצאות הקבועות בהן נושאת החברה בעיקר בקשר עם הגידול במצבת כח האדם לעומת אשתקד.

ההפסד הנקי ברבעון הסתכם בכ- 204 אלף דולר, בהשוואה להפסד נקי בסך של כ- 1.2 מיליון דולר ברבעון הראשון לשנת 2014 ולרווח נקי בסך כ- 1.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד נובע בעיקר מההפסד התפעולי.

תזרים המזומנים נטו ששימש לפעילות שוטפת ברבעון הסתכם בכ- 551 אלף דולר, בהשוואה לתזרים מזומנים נטו שנבע מפעילות שוטפת בסך כ- 870 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

יתרת המזומנים נכון ליום 30 ביוני 2014 הסתכמה בכ- 8.3 מיליון דולר, בהשוואה לכ- 10.6 מיליון דולר נכון ליום 31 בדצמבר 2013.

ההון העצמי המיוחס לבעלי מניות החברה נכון ליום 30 ביוני 2014 הסתכם בכ- 9.0 מיליון דולר, בהשוואה לכ- 10.6 מיליון דולר נכון ליום 31 בדצמבר 2013.

תוצאות המחצית הראשונה לשנת 2014 (סומוטו):

הכנסות החברה במחצית הראשונה לשנת 2014 הסתכמו בכ- 9.6 מיליון דולר, קיטון של כ- 23% בהשוואה לכ- 12.5 מיליון דולר. הקיטון בהכנסות נובע מקיטון בפעילות החברה לעומת אשתקד.

ההפסד התפעולי הסתכם בכ- 1.2 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי בסך כ- 3.0 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד הנקי הסתכם בכ- 1.4 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי בסך כ- 2.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

תזרים המזומנים נטו ששימש לפעילות שוטפת הסתכם בכ- 1.4 מיליון דולר, בהשוואה לתזרים מזומנים נטו שנבע מפעילות שוטפת בסך כ- 751 אלף דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

אודות חברת ג'ניו (Genieo)
ג'ניו מפתחת טכנולוגיות פרסונליזציה המאפשרות פרסום אפקטיבי באינטרנט תוך מקסום החשיפה למשתמש והתאמה מדויקת של מוצרים ושירותים לפי טעמו ומתמחה בפתרונות הפצה ומוניטיזציה לסביבת ה- Mac.
מוצר הדגל של החברה, דף בית חכם, זוכה פרסי חדשנות, הינו עמוד חדשות ותכנים מותאמים אישית על פי העדפת המשתמש מבוסס טכנולוגית בינה מלאכותית ייחודית מוגנת פטנטים מאושרים בארה"ב. הדף מותקן על מחשב הקצה של המשתמש ואוסף מידע לגבי התנהגותו וצריכת התכנים שלו, כל זאת תוך שמירה על פרטיותו. כמחצית מהכנסות ג’ניו נובעות מפרסום ושיווק בדף הבית החכם, בו היא משלבת קופסאות חיפוש של גוגל, בינג ומנועי חיפוש אחרים, וזכאית לתשלומים הנובעים משאילתות החיפוש של המשתמשים. בנוסף, ג’ניו פיתחה מערכת פרסום, Advertorial, המסוגלת להפיץ תכנים שיווקיים המותאמים אישית למשתמשים, תוך פילוח מדויק, ובכך מאפשרת למפרסם למקסם את שיעור ההכנסות והמחיר לפרסום בפלטפורמה. ג’ניו זכאית להכנסות כתוצאה מהקלקה או חשיפה של הפרסומת למשתמש. נכון ליוני 2014 מתבצעים למעלה מ- 100 מיליון חיפושים בחודש באמצעות מנוע החיפוש של דף הבית החכם, ומוצגות בו כ- 300 מיליון פרסומות בחודש.
המחצית השנייה של ההכנסות נובעת ממנוע ההתקנה החכמה שפיתחה ג'ניו לסביבת ה- Mac, InstallMac, להתקנת תוכנות אשר אושרו על ידה מראש למחשבי Mac OSX, תוך עמידה בהנחיות מנועי החיפוש ואימוץ גישה קונסרבטיבית של הפצה. על פי מודל זה ג’ניו מתקשרת עם שותפים ומפיצים להפצת תוכנה נשאית פרי פיתוח ג’ניו או צדדים שלישיים, וחבילת מוניטיזציה, כאשר עיקר הכנסותיה של ג'ניו על פי מודל זה נובע מהפעלת מנוע החיפוש ומשאילתות החיפוש של המשתמשים. בין לקוחותיה בתחום זה נמנים InfoSpace, Perion ו- NativeX. מנוע ההתקנה החכם ל- Mac מייעל את תהליך ההתקנה, משפר את הסיכויים להצלחתו ומאפשר למפרסמים ולמפיצי תוכנה בסביבת Mac להגדיל את נתח השוק שלהם וליצר הכנסות עבור התקנות מוצלחות של התוכנה עם חבילת המוניטיזציה. נכון ליוני 2014 מבוצעות כלמעלה מ-1.2 מיליון התקנות בחודש.
למידע נוסף על ג’ניו באתר החברה: http://www.genieo.com/windows/ או www.installmac.com
אודות חברת סומוטו לימיטד ((Somoto ltd.:
סומוטו הוקמה בשנת 2009 ועוסקת בשיווק, הפצה, פיתוח והתקנה חכמה אוטומטית (Smart Installer) של תוכנות ממפרסמים שונים, פתרונות מוניטיזציה ופתרונות מעקב ודיווח לתעשיית הורדות התוכנה למחשבים אישיים (PC) ומכשירים סלולאריים (mobile). זאת באמצעות טכנולוגיה מתקדמת אותה פיתחה החברה. החברה פועלת באמצעות שני ערוצי פעילות מרכזיים:
Business to Business (B2B): לחברה למעלה מ- 1,000 שותפים והיא מפיצה מעל ל- 10,000 תוכנות שונות, כולל ניהול התקנות של למעלה מ- 45 מיליון תוכנות בחודש. לחברה הסכמים עסקיים לצורך הפצת תוכנות ממגוון תחומים עם למעלה מ- 80 לקוחות פעילים שונים. במקרה בו מותקנת תוכנה ממומנת יחד עם תוכנת שותף, החברה מתחלקת עם מפתח התוכנה בהכנסותיה מהפצת התוכנה הממומנת. עיקר הכנסות החברה בערוץ זה כיום הינו מהתקנת תוכנות הכוללות חיפוש.
Business to Consumer (B2C): בנוסף לתוכנות השותפים, החברה מפיצה באופן ישיר 10 תוכנות אשר חלקן בבעלותה וחלקן הינן תוכנות קוד פתוח. במקרה של התקנת תוכנה במתכונת B2C, החברה מקבלת את כל התמורה בגין התקנת התוכנה הממומנת.

כחברת הפצה, לסומוטו מגוון לקוחות רב, הכולל גם לקוחות חלופיים. להערכת החברה, במקרים בהם נפסק שיתוף פעולה בין החברה לבין אחד מלקוחותיה, יש לכך אמנם השפעה בטווח המיידי, אך המודל העסקי וגיוון הלקוחות ברוב המקרים מאפשרים לחברה לנתב את כמות ההתקנות שהופנתה עד אותו מועד לאותו לקוח, ללקוחות אחרים.
לחברה כ- 65 עובדים, מתוכם כ- 35 אנשי מכירה ושיווק והיא מצויה כיום בשלב של צמיחה מואצת בתחומי המכירות והשיווק על מנת להגדיל את הפצת מוצרי לקוחות החברה והכנסותיה.
למידע נוסף על סומוטו באתר החברה: http://www.somotoinc.com/
מידע צופה פני עתיד
הערכות חברה המופיעות לעיל ולהלן, ובפרט, הערכות החברה בקשר להשקעותיה הצפויות, הפוזיציות הפיננסיות שלה, האסטרטגיה העסקית של החברה, מטרות ותוכניות הנהלת החברה (לרבות תוכניות פיתוח ומטרות המתייחסות למוצרי ושירותי החברה) וכן מימוש תוכניותיה העסקיות הינם בגדר מידע צופה פני עתיד כהגדרתו על פי כל דין, המבוסס על מספר הנחות בנוגע לביצועים התפעוליים של החברה, האסטרטגיה העסקית הנוכחית והעתידית שלה והסביבה העסקית בה פועלת החברה ובה צפויה החברה לפעול בעתיד וכן ממידע שהתקבל משותפיה העסקיים של החברה. כל מידע צופה פני עתיד כאמור משקף את ציפיית החברה בנוגע לאירועים עתידיים, כפי שהיא צופה את התרחשותם ביום של ההודעה הזו. הערכות אלו עשויות לא להתממש כולן או חלקן או להתממש באופן שונה מהותית מכפי שנצפה על ידי החברה. החברה לא תישא בכל אחריות לגבי כל שינוי עתידי שעשוי להתרחש וכן לא תישא בכל חבות לעדכן בדבר כל שינוי נסיבות, אירועים או תנאים עתידיים בקשר עם המידע צופה פני העתיד עליו מתבססות הערכות החברה לעיל ולהלן. כמו כן, מובהר בזאת כי ביצועי החברה בעבר לא יכולים להוות בסיס לביצועי החברה בעתיד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il