TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הכנסות שיא לאיתמר מדיקל ברבעון השני – 4.1 מיליון דולר


גידול של 18% בהכנסות במחצית הראשונה של 2014, תוך שמירה על רווחיות גולמית גבוהה
הכנסות ראשונות במסגרת הסכם ההפצה האסטרטגי עם ענקית המכשור הרפואי היפנית Nihon Kohden בשוק היפני
החלה ביישום ההסכמים האסטרטגיים עליהם חתמה השנה עם פיליפס ומדטרוניק
קיבלה אישורFDA למכירת מודל חדש של מוצר ה-WatchPAT™ - Unified
גיוס של כ-6.8 מיליון דולר בהנפקה פרטית ממגדל וילין לפידות

איתמר מדיקל דיווחה לבורסה על תוצאות הרבעון השני של שנת 2014. הכנסות החברה ברבעון הגיעו לשיא כ-4.1 מיליון דולר, גידול של 16% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הגידול בהכנסות נבע בעיקר כתוצאה מהמשך יישום תוכנית הצמיחה האסטרטגית ובכלל זה שינוי בתמהיל המכירות, גידול במכירות מוצר הקרדיולוגיה על ידי החברה הבת ביפן, שהתחילה את פעילותה לפני כשנה וכן מהכנסות ראשונות שנתקבלו במסגרת הסכם ההפצה האסטרטגי שנחתם עם חברת המכשור הרפואי Nihon Kohden בחודש יוני 2014.

החברה ממשיכה לשמור על שיעור רווחיות גולמית גבוה של 67% מהמכירות. הוצאות המכירה והשיווק גדלו ב-16% כתוצאה מגיוס אנשי מכירות בשווקי היעד המרכזיים ביפן ובארה"ב לצורך האצת החדירה לשוק הקליני ומימוש ההסכמים האסטרטגיים שנחתמו.

גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל, התייחס לתוצאות ואמר: "אנחנו ממשיכים ליישם את האסטרטגיה העסקית בהתאם לתוכנית, תוך השגת צמיחה ושיפור ברווחיות. האסטרטגיה מבוססת על מעבר ממכירות ישירות, למכירה בעיקר דרך שותפים אסטרטגיים עם תמיכה שיווקית וקלינית של איתמר מדיקל. בהתאם לכך ב-2014 לבדה חתמנו על שלושה הסכמים אסטרטגיים להפצת מוצרינו עם פיליפס ו-Nihon Kohden ביפן ומדטרוניק בארה"ב. במהלך הרבעון המשכנו להשקיע בחיזוק מערך המכירות בארה"ב וביפן ובהידוק שיתוף הפעולה והדרכת אנשי המכירות של פיליפס, מדטרוניק ו-Nihon Kohden על מנת להבטיח את יישום הפוטנציאל העסקי שבהסכמים אלו והמשך גידול במכירות. הסכמים אלו כבר מתחילים לבוא לידי ביטוי בתוצאות הכספיות של החברה, אך בשל תנודתיות אפשרית בעיתוי קבלת ההזמנות התקופתיות מהמפיצים האסטרטגים, אנו צופים כי עיקר השפעתם תורגש בהכנסות החברה ברמה שנתית."
ביחס לפיתוח מוצרי החברה, איתמר מדיקל קיבלה אישור של ה-FDA למודל חדשני ומשודרג של מוצר ה-WatchPAT™ לאבחון בעיות דום נשימה בשינה. המודל החדש עשוי להגביר עוד יותר את קלות השימוש, נוחות המשתמש ועמידות המכשיר".

בחודשים האחרונים, חיזקה החברה את מבנה ההון שלה באמצעות הנפקה פרטית לגופים מוסדיים מובילים, מגדל וילין לפידות, והשלימה גיוס הון בסך כולל ברוטו של 57.1 מיליון ש"ח. נכון ליום 30 ביוני 2014, יתרות המזומנים, שווי המזומנים וניירות ערך של החברה הסתכמו בכ-22.2 מיליון דולר.
ההפסד לרבעון, בניכוי סעיפים שלא במזומן הסתכם בכ-1.6 מיליון דולר לעומת כ-1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד התפעוליברבעון השני של שנת 2014, בניכוי סעיפים שלא במזומן, הסתכם בסך של כ-550 אלפי דולר, בהשוואה לכ-735 אלפי דולר ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בהפסד התפעולי נובע ברובו מהשיפור ברווח הגולמי בסכום של כ-378 אלפי דולר בעיקר כתוצאה מהגידול של כ-558 אלפי דולר בהכנסות.

הוצאות הנהלה וכלליות ברבעון השני של שנת 2014 הסתכמו בכ-1,109 אלפי דולר בהשוואה ל- 940 אלפי דולר ברבעון המקביל אשתקד, בעיקר כתוצאה מגידול בהוצאות שכר בגין הענקה בשנים 2013 ו-2014 של אופציות לעובדים, למנכ"ל ולדירקטורים (הוצאות שאינן במזומן בסך של כ-202 אלפי דולר בגין הענקת אופציות לעומת כ-27 אלפי דולר ברבעון המקביל אשתקד), וכן מהמשך גידול בפעילות החברה וגידול בכוח אדם ביפן ובארה"ב.

החברה דיווחה כי כתוצאה מירידה במחיר המנייה נוצר שינוי בשווי ההוגן של אופציות המשובצות באגרות חוב של החברה, כך שנרשם רווח חשבונאי ממכשירים נגזרים בסך של 2.0 מיליון דולר. לעומת 341 אלפי דולר ברבעון המקביל אשתקד. עקב כך, רשמה החברה הפסד חשבונאי של 68 אלפי דולר לעומת 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2014 הסתכמו ב-7.7 מיליון דולר, גידול של 18% לעומת התקופה המקביל אשתקד.

במקביל, על בסיס חצי שנתי, המשיכה החברה להציג שיפור ברווחיות הגולמית. שיעור הרווח הגולמי הגיע במחצית הראשונה של 2014 ל-69% מהמכירות, לעומת 66% בתקופה המקבילה אשתקד כתוצאה משינוי בתמהיל המוצרים ומהתייעלות בתהליכי הייצור. הוצאות המכירה והשיווק גדלו ב-17% כתוצאה מגיוס אנשי מכירות ביפן ובארה"ב ומגידול בעמלות מכירה כתוצאה מהגידול במכירות.
ההפסד למחצית הראשונה של 2014 בניכוי סעיפים שלא במזומן הסתכמו בכ-3.1 מיליון דולר לעומת כ- 3.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

בחודש פברואר 2014, חתמה איתמר מדיקל על הסכם הפצה בלעדי ביפן עם תאגיד הענק הרב-לאומי (אחד משני השחקנים השולטים בשוק העולמי), חברת Philips Respironics GK, הנציגות המקומית ביפן של חברת Philips, אשר משווקת פתרונות טיפוליים לשוק השינה. על פי הסכם ההפצה, המפיץ ישמש כמפיץ בלעדי של מוצר החברה WatchPAT™ ואביזרים נלווים לו ביפן, בהתאם לרישיון אשר יוענק לו על ידי החברה.

בחודש מרץ 2014 התקשרה איתמר מדיקל בהסכם שיווק עם Medtronic Inc שהנה מהחברות המובילות בעולם בתחום הטכנולוגיות הקרדיולוגיות. במסגרת ההסכם, מדטרוניק תשווק את ה- WatchPAT™ כחלק מפיתרון כולל שמדטרוניק תציע לרופאים בארה"ב המתמחים בהפרעת קצב לב. ההסכם מקנה למדטרוניק בלעדיות בשיווק ה- WatchPAT™ לרופאים מומחי הפרעות קצב בארה"ב.

בחודש יוני 2014, התקשרה איתמר מדיקל בהסכם הפצה בלעדי ביפן עם Nihon Kohden Corporation, תאגיד המתמחה בתחומי הייצור, הפיתוח וההפצה של מכשור רפואי אלקטרוני ביפן, עם מחזור מכירות שנתי של למעלה מ-1.3 מיליארד דולר. ההסכם הינו לתקופה של שלוש שנים והוא מקנה ל-Nihon Kohden בלעדיות במכירת מערכות EndoPAT2000 ביפן וזאת בכפוף לעמידה במכסת הזמנות מינימלית. ההסכם שם דגש על מכירות לשוק הקליני טיפולי התואם את אופי הפעילות של Nihon Kohden ביפן ואת יכולותיה השיווקיות אל מול קהילת הרופאים הקרדיולוגים המתמחים ביפן. התאגיד היפני אף התחייב לספק תמיכה קלינית וטכנית ללקוחות. הזמנה ראשונה בגין ההסכם כבר נתקבלה וסופקה.

אודות איתמר מדיקל בע"מ
איתמר מדיקל בע"מ הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ, פועלת מפארק התעשייה בקיסריה ועוסקת מיום היווסדה, במחקר ובפיתוח של מכשירים רפואיים לא פולשניים, לצורכי דיאגנוזה של מחלות שונות, לרבות מחלות קרדיולוגיות והפרעות נשימה. שני קווי המוצר הראשונים של איתמר מדיקל, המבוססים על אות ה- PAT®, הם ה- WatchPAT™ מכשיר ביתי לאבחון הפרעות נשימתיות בשינה וה- EndoPAT™ מכשיר לבדיקת תפקוד אנדותל (תפקוד עורקים), היחיד המאושר על ידי ה-FDA המיועד לבדיקת רמת תפקוד אנדותל המשמשת להערכת סיכון למחלת העורקים הכליליים ומחלות קרדיו-וסקולריות אחרות.


תמונה של גלעד גליק, מנכ"ל איתמר מדיקל


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il