TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קבוצת הכשרת הישוב פרסמה דוחות כספיים


הכנסות הקבוצה ברבעון השני של 2014 גדלו בכ-21% לכ-180 מיליון שקל
הרווח התפעולי ברבעון השני של 2014 גדל בכ-34% לכ- 70 מיליון שקל והרווח הכולל הסתכם בכ- 23 מיליון שקל

לאחרונה חתמה הכשרת הישוב על הסכם אופציה עם קבוצת סופרין לשיווק 80% ממגדל משרדים בן 40 קומות בשטח של כ-55 אלף מ"ר במקרקעי החברה בבני ברק ביזנס סנטר, וזאת בתמורה לכ-84 מיליון שקל, לא כולל שטחי הכשרת הישוב שיוותרו בידיה - 11 אלף מ"ר משרדים ושטחים מסחריים בהיקף של כ-12 אלף מ"ר.

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "קבוצת הכשרת הישוב פתחה את המחצית הראשונה של השנה עם גידול בפעילות הליבה בתחום השכרת הנכסים, במסגרתו נכללת הפעילות הצומחת של המרכזים הלוגיסטיים בפולין, וכן הפעילות בישראל, לרבות בנכסי הנדל"ן המניב המרכזיים בישראל. העסקה במקרקעי החברה בבני ברק ביזנס סנטר מבטאת את אסטרטגיית החברה לממש נכסים שהבשילו, בד בבד עם האצת בניית נכסים מניבים חדשים. גם במישור הפיננסי החברה ממשיכה להתייעל ולמחזר אשראי בעלויות מימון נמוכות יותר לחברה".

קבוצת הכשרת הישוב מדווחת על תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון השני והמחצית הראשונה של שנת 2014 עם עלייה בהכנסותיה.
סך הכנסות הקבוצה עלו במחצית הראשונה של השנה בכ-6% לכ-328 מיליון שקל, בהשוואה לכ-308 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. הגידול נבע בעיקר מהעלייה בהכנסות ממגזר השכרת נכסים וממגזר הפעלת בתי מלון.
סך הכנסות הקבוצה עלו ברבעון השני של השנה בכ-21% לכ-180 מיליון שקל, בהשוואה לכ-150 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. הגידול נבע בעיקר מהעלייה בהכנסות ממגזר השכרת נכסים וממגזר הפעלת בתי מלון.

את המחצית הראשונה של השנה סיימה הקבוצה עם הפסד נקי המיוחס לבעלי המניות בסך של כ-47 מיליון שקל, בהשוואה לרווח של כ-13 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. הירידה ברווח הנקי נבעה בעיקר מרישום הוצאות בסך של כ-102 מיליון שקל בפעילות ממגזר האנרגיה במהלך הרבעון הראשון השנה. רוב ההוצאה נבעה מהפרשה בסך של כ-99 מיליון שקל, המיוחסת לירידת הערך של הרישיונות "מירה" ו"שרה", אשר בוצעה בעקבות החלטת הקבוצה לנקוט בגישה שמרנית בנוגע להחזקותיה בתחומי הגז והאנרגיה. יצויין, כי לאחרונה חודשים נחתמו הסכמים לכניסתה של השותפות רציו כשותפה ברישיונות ולכניסתה של חברת אנרג'יאן כמפעיל ברישיונות.

בנטרול ההפרשה האמורה בגין ירידת ערך נכסי האנרגיה, היתה קבוצת הכשרת הישוב מסיימת את המחצית הראשונה של השנה עם רווח נקי בסך של כ-28 מיליון שקל.

הקבוצה סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2014 עם גידול של כ-76% בהכנסות מפעילות הליבה, השכרת נכסים לכ-129 מיליון שקל, לעומת הכנסות של כ-73 מיליון שקל במחצית המקבילה בשנה הקודמת. הגידול נובע בעיקר מן האיחוד של תוצאות הפעילות של חברת RRN החל מהרבעון הרביעי לשנת 2014.

ברבעון השני של השנה עלו הכנסות הקבוצה בכ-21% לכ-180 מיליון שקל, בהשוואה לכ-150 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה הקודמת.
בשורה התחתונה, סיימה הקבוצה את הרבעון השני של שנת 2014 עם רווח נקי המיוחס לבעלי המניות של כ-4 מיליון שקל (רווח כולל של כ-23 מיליון שקל), בהשוואה לרווח של כ-27 מיליון שקל (רווח כולל של כ-25 מיליון שקל) ברבעון המקביל בשנה הקודמת.

עיקרי תוצאות המגזרים:
ההכנסות מהשכרת נכסים במחצית הראשונה של 2014 עלו לכ-129 מיליון שקל, בהשוואה לכ-73 מיליו ןשקל בתקופה המקבילה בשנת 2013. עיקר הגידול נובע מאיחודה של חברת RNN, המרכזת את פעילות המרכזים הלוגיסטיים בפולין, החל מהרבעון הרביעי של 2013.

ההכנסות מעסקי הבניה במחצית הראשונה של 2014 הסתכמו בכ-26 מיליון שקל, לעומת כ-49 מיליון שקל בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. הפרויקטים אשר מניבים לחברה כיום הכנסות מעסקי בניה הינם פרויקט הבניה למגורים בוילנוב פולין, פרויקט לבניית כ-1,096 יחידות דיור ו-33 יחידות מסחר, בארבעה שלבים, וכן פרויקט גדנסק לבניית 364 יחידות דיור ו-26 יחידות מסחר.

ההכנסות מעסקי המלונאות של הקבוצה במחצית הראשונה של 2014 עלו לכ-150 מיליון שקל, בהשוואה לכ-145 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2013. יצויין, כי החל מחודש מאי 2014 צורף למצבת בתי המלון שמנהלת "רשת רימונים" מלון חוף התמרים בעכו, הכולל 125 חדרים, אולמות אירועים וקאנטרי קלאב. במהלך החודש האחרון , דיווחה חברת המלונות על ביצוע הערכה ראשונית של השלכות מבצע 'צוק איתן' על תוצאות הרבעון השלישי. החברה דיווחה, כי על בסיס המידע הנמצא בידיה נכון למועד הדיווח, הירידה ברווח הנקי של מלונות בהשוואה לרבעון המקביל בשנה הקודמת, עשויה להגיע ל- 5-6 מיליון שקל.

הקבוצה דיווחה לאחרונה, כי היא מנהלת מו"מ מתקדם למכירת זכויותיה (כ-67%) במקרקעין של מלון רימונים אילת תמורת כ-200 מיליון שקל. השלמת המכירה עשויה להניב לקבוצה רווח של כ-80 מיליון שקל.

דגשים נוספים:
סך המזומנים והפיקדונות לזמן קצר שברשות הקבוצה הסתכם ביום 30.6.14 בכ-282 מיליון שקל.
הונה העצמי של קבוצת הכשרת הישוב, נכון ליום ה-30.06.2014, הסתכם בכ-1.1 מיליארד שקל (כ-710 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות).

במאי 2014, גייסה הקבוצה כ-122 מיליון שקל באמצעות אגרות חוב (סדרה 18), המדורגות ilBBB+/Stable ובריבית שנתית של 5.6% לא צמוד. גיוס זה מתווסף להנפקות מוצלחות נוספות שביצעה החברה במהלך השנה האחרונה באמצעות סדרות האגח 16 ו-17, תוך צמצום עלויות המימון של החברה.

החברה הכלולה, סקייליין, השלימה הנפקה ראשונה לציבור בתמורה להקצאה מניות ואופציות . סקייליין גייסה תמורה כוללת (ברוטו) של כ-70 מיליון שקל.

לאחרונה חתמה הכשרת הישוב על הסכם אופציה עם קבוצת סופרין לשיווק 80% ממגדל משרדים בן 40 קומות בשטח של כ-55 אלף מ"ר במקרקעי החברה בבני ברק ביזנס סנטר, וזאת בתמורה לכ-84 מיליון שקל, לא כולל שטחי הכשרת הישוב שיוותרו בידיה - 11 אלף מ"ר משרדים ושטחים מסחריים בהיקף של כ-12 אלף מ"ר.

קבוצת הכשרת הישוב הינה חברת החזקות, הפועלת במספר תחומים: השכרת נכסים מניבים בחו"ל ובישראל; ייזום פרויקטים במקרקעין בישראל ובחו"ל; החזקה ופיתוח של רישיונות לחיפושי גז ונפט; ניהול ותפעול של בתי מלון בישראל תחת המותג "רימונים"; שילוט חוצות. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.

מנכ"ל החברה עופר נמרודי.
צילום:ורדי כהנא








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il