TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הלחץ על סיווה צפוי להימשך


סקירה על דוחות סיווה ממחלקת המחקר של אופנהיימר, עם המלצת תשואת שוק
אנחנו מורידים את תחזית הרווח למנייה לשנים 2014-2015 בעקבות הוצאות תפעוליות גבוהות יותר ואתגרים בהכנסות התמלוגים משבבי ה-baseband, ומותירים את דירוג מניית סיווה על Perform.

ברבעון השני של 2014 רשמה סיווה הכנסות של 9.2 מיליון דולר, ירידה רבעונית של 33%, המורכבת מירידה של 45% בהכנסות מרשיונות ושל 16% בהכנסות מתמלוגים. ההכנסות היו נמוכות מהצפי בעקבות דחייה בהכרה בהכנסה מלקוח מסויים (בהיקף של מיליון דולר). המרווח הגולמי ירד כתוצאה מתמהיל הכנסות לא אופטימאלי.

בצד החיובי, התחזית ל-2015 לתחום הרשיונות החדשים היא מעודדת (25% יותר מהממוצע ההיסטורי), בעיקר בעקבות רכישת חברת RivieraWaves. ההנהלה אף ציינה כי צפויה השקה של מספר מוצרי non-baseband במחצית השנייה של 2014. לכן, אנחנו מעריכים חזרה לצמיחה בתחום זה בחציון השני של השנה.

בצד השלילי, האתגרים בתחום ה-3G נמשכו גם ברבעון הנוכחי, כשבמקביל, מוצרי ה-non-baseband, הנהנים ממחיר מכירה גבוה יחסית סבלו מחולשה עונתית. אנחנו מורידים את התחזיות ל-2015 בעקבות הירידה במכירות טלפונים המשתמשים בטכנולוגיה של סיווה בתחום ה-3G, כמו גם בעקבות הירידה המבנית באספקת מכשירי ה-2G.

תחזית החברה לרבעון השלישי של 2014 היא להכנסות של 13.3-14.3 מיליון דולר, כמו גם לרווח למנייה של 8-12 סנט,תחזית טובה מההערכות המוקדמות. בשנת 2015 החברה צופה צמיחה משמעותית בתחום הרשיונות בעקבות רכישת RivieraWaves.

למרות התוצאות והתחזיות הטובות לחטיבת ה-Licensing, חטיבת התמלוגים נמצאת עדיין תחת לחץ כתוצאה מחולשה של מספר לקוחות מרכזיים (Intel ו-Broadcom לדוגמא), לחץ שצפוי להימשך גם ברבעונים הקרובים. מסיבה זאת אנחנו מורידים את תחזיות הרווח ל-2014 ו-2015 ומותירים את דירוג מניית סיווה על Perform.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il