TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הסכם השקעה למדיוי תראפיוטיק


קרן ההשקעות האמריקאית יורקוויל משקיעה במדיוי 3 מיליון שקל; מתקיימים מגעים להעמדת הלוואה למדיוי בסך של עד 10 מיליון שקל נוספים
מדיוי החלה לאחרונה בניסוי קליני להוכחת יעילותו של מכשיר ה-Laboraide לקיצור זמן הלידה והפחתת תחושת הכאב במקביל, החברה ממשיכה בפעילותה להגדלת המכירות
של מכשיר ה-Laboraide במדינות שונות בעולם


30 ביולי, רעננה, חברת מדיוי תראפיוטיק (Medivie), המפתחת, משווקת ומוכרת מוצרים דנטליים בטכנולוגיה ייחודית ומקדמת פעילות מו"פ חדשנית בתחומי המיגרנה והכאב הכרוני, התקשרה בהסכם עם קרן ההשקעות האמריקאית יורקוויל במסגרתו התחייבה הקרן להשקיע במדיוי סך של כ- 3.084 מיליון שקל כנגד הקצאת כ- 3.96 מיליון מניות של החברה.

על פי תנאי הסכם ההשקעה, המניות המוקצות כפופות למגבלות על מכירה חוזרת (הוראות החסימה) ונקבע כי בכוונת מדיוי לפרסם תשקיף לשחרור המניות המוקצות ממגבלות החסימה. במסגרת ההסכם נקבעו מנגנוני התאמה, המבוססים על ערך מניות החברה בזמנים מסוימים, על מנת להבטיח שהתמורה שתתקבל ליורקוויל ממכירת המניות המוקצות תהיה לכל הפחות 990 אלף דולר.

במקביל, מדיוי מקיימת מגעים להתקשרות בהסכם נוסף עם יורקוויל, במסגרתו תעמיד יורקוויל לחברה הלוואה בסך של עד כ-10 מיליון שקל. טרם נתגבשו התנאים הסופיים להסכם ההלוואה ואין כל ודאות כי עסקה זו תצא אל הפועל.

ג'וש רורקה, מנכ"ל מדיוי תראפיוטיק, אמר היום כי "אנו שמחים על ההתקשרות בהסכם עם קרן יורקוויל ומאמינים כי כספי השקעה ראשונית זו עשויים לקדם את החברה ביישום המהלכים הקליניים והעסקיים הקרובים. כספי ההשקעה יאפשרו לנו להבטיח גמישות מימונית וניהולית עם המשך החדרת מוצר ה-Laboraide לשימוש בלידה בטריטוריות אסטרטגיות נוספות וכן יסייעו לנו בהיערכותנו לתחילת ניסוי קליני בהתוויה רפואית נוספת, המיגרנה. אנו מאמינים כי הסכם ההשקעה עם יורקוויל מהווה מהלך נוסף בקידום החברה לצמיחה ולהצפת ערך לבעלי המניות".

מדיוי דיווחה לאחרונה כי קיבלה את אישור ועדת הלסינקי של בית החולים בלינסון להתחלת ביצוע ניסוי רפואי קליני במטרה לחזק את הוכחת יעילותו הקלינית של מכשיר ה-Laboraide לקיצור זמן השלב השני של הלידה (שלב הלחיצות) והפחתת תחושת הכאב. המחקר יכלול 200 יולדות במחלקת יולדות בבית החולים בלינסון וצפוי להימשך כ-3 חודשים. תוצאותיו תתפרסמנה עוד ב-2014.

למכשיר ה-Laboraide אישורים רגולטוריים לצורך שיווקו הגלובאלי ברחבי העולם, בין היתר בארה"ב, קנדה ובמדינות אירופה (אישור CE). המכשיר מסייע לנשים במהלך שלבי ההיריון המתקדמים ובתהליך הלידה בהפחתת מצב של Stress במהלך הלידה ובקיצור משך זמן הלידה באמצעות קיצור ושיפור האפקטיביות של שלב הלחיצות של היולדת בעת לידה. מדיוי החלה בשיווק מוצר ה-Laboraide לשימוש בלידה במהלך 2013, מאז מכרה החברה אלפי יחידות. למדיוי תראפיוטיק מערך הפצה ומכירות גלובאלי לצד פעילות שיווק ישיר באינטרנט. Laboraide משווק כיום בלמעלה מ-15 מדינות, אך במדיוי רואים בשווקים האמריקאי והסיני כשווקי היעד האסטרטגיים, ובימים אלה, משלימה החברה את הערכותיה לחדירה לשווקים אלה.

למדיוי טכנולוגיה מבוססת שעשויה לשמש פלטפורמה ייחודית לפיתוח ושיווק מוצרים דנטליים, כאשר ה-Laboraide הינו למעשה מוצר דנטלי ראשון שקיבל את האישורים הרגולטוריים לשיווק ועשוי להוות מנוף לקידום מוצרים נוספים משלב הפיתוח לשלב המסחור. לדעת החברה, מוצר ה-Laboraide עשוי לשמש הוכחה לפלטפורמה ולאפשר כניסה להתוויות רפואיות נוספות בעתיד.

מדיוי נמצאת בשלבי פיתוח וכניסה לניסויים קליניים בהתוויות רפואיות נוספות. החברה נערכת לביצוע ניסוי קליני ראשון בהתוויה רפואית ראשונה לטיפול במיגרנה. החברה פיתחה מוצר רפואי ראשון שיאפשר את הרפיית שרירי הראש ומניעת כיווץ שרירי הלסת והתפתחות המיגרנה. מטרת הניסוי תהיה מניעת השלב הראשון של המיגרנה (AURA).




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il