TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

בי.אס.פי - עליה של כ- 50% בהכנסות; הכנסות שיא של כ-1.3 מ' ש'


דוחות
מכירות ראשונות למוצרי בי.אס.פי המשולבים במערכות האק"ג של חברת Schiller השוויצרית
מכירות ראשונות למוצרי בי.אס.פי המשולבים במערכות האק"ג של חברת Schiller השוויצרית:
שיתוף הפעולה האסטרטגי עם Schiller הוביל להכנסות של 1.3 מיליון שקל לבי.אס.פי במחצית הראשונה של 2014 – גבוהות ב-50% בהשוואה להכנסות ב-2013

ברבעון השני של 2014 נמכר לראשונה גם מוצר האבחון במנוחה (HyperQ Analyzer Rest) נוסף על מוצר האבחון במאמץ (HyperQ Analyzer Stress)

גידול של יותר מפי שלושה במספר הרישיונות שמכרה בי.אס.פי ברבעון השני למוצר האבחון במאמץ

גידול חד ברווח הגולמי במחצית הראשונה של השנה – 53% מסך ההכנסות

ד"ר תמיר בן דוד, מנכ"ל בי.אס.פי:
"אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה עם Schiller ירחיב את המודעות למוצרי בי.אס.פי, יסייע לנו במינוף היתרונות הטכנולוגיים ויתרום למיצוב העסקי והתחרותי של החברה.
אנו מעריכים כי נוכל להתקשר בהסכמי הטמעה ורישוי עם יצרניות אק"ג נוספות בעתיד"

חברת בי.אס.פי (BSP), המפתחת ומייצרת מוצרים מתקדמים לאבחון מדויק ולא פולשני של מחלות לב, מדווחת על מכירות של תוכנת ה-HyperQ Analyzer Stress ומכירות ראשונות של תוכנת ה- HyperQ Analyzer Rest במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם חברת Schiler השוויצרית, מהחברות הגדולות בעולם בתחום האק"ג במאמץ. בי.אס.פי מדווחת על הכנסות שיא של כ-1.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2014, הגבוהות בכ-50% בהשוואה להכנסות החברה בשנת 2013 כולה. הגידול במכירות מיוחס בעיקר להשקה המשותפת של בי.אס.פי וחברת Schiller ושילובן של התוכנות המתקדמות של בי.אס.פי ומכירתן, החל מראשית 2014, כחלק ממאמצי השיווק של מערכות האק"ג של Schiller. הרווח הגולמי של בי.אס.פי הסתכם במחצית הראשונה של 2014 בכ-700 אלף שקל, גבוה בכ-175% בהשוואה לרווח הגולמי של החברה ב-2013 כולה.

במהלך הרבעון השני של 2014 מכרה החברה 10 רישיונות של מוצר ה- HyperQ Analyzer Stress, לעומת 3 רישיונות שמכרה החברה במהלך הרבעון הראשון של 2014. כמו כן, החברה מכרה ברבעון השני של 2014 לראשונה 3 רישיונות של מוצר ה- HyperQ Analyzer Rest. בי.אס.פי ממשיכה במאמצי השיווק ומעריכה שהשינוי שחל בהיקף המכירות ברבעון השני של 2014 מצביע על תחילתו של תהליך כולל להגדלת מכירות והטמעת טכנולוגיית ה-HyperQ של החברה לשימושים רפואיים.

ד"ר תמיר בן דוד, מנכ"ל בי.אס.פי, מציין כי "אנחנו מרוצים מאוד מהתחלת שיתוף הפעולה עם Schiller אשר בא לידי ביטוי בגידול במכירת רישיונות, בצמיחה משמעותית בהכנסות החברה ומעבר לרווח גולמי. אנו מעריכים כי שיתוף הפעולה ירחיב את המודעות למוצרי בי.אס.פי, יסייע לנו במינוף היתרונות הטכנולוגיים שלנו ויתרום למיצוב העסקי והתחרותי של החברה. מוצרי התוכנה של בי.אס.פי מבצעים אנליזת HyperQ ייחודית לזיהוי של מחלות לב איסכמיות ומיועדים להטמעה במערכות קיימות של אק"ג במאמץ ובמנוחה. זו הסיבה שאנו מעריכים כי נוכל להתקשר בהסכמי הטמעה ורישוי גם עם יצרניות אק"ג נוספות בעתיד".

בהתאם להסכם האסטרטגי, בי.אס.פי העניקה ל- Schiller רישיון עולמי, לא בלעדי, לשימוש במוצרי התוכנה שלה להטמעה במערכות של Schiller. בי.אס.פי זכאית לקבל מ- Schiller תמלוגים מוסכמים מראש מהתמורה המתקבלת ממכירת מוצרי החברה על ידי Schiller, ונהנית ממערך ההפצה העולמי של החברה השוויצרית.

חברת Schiller שנוסדה ב- 1974, היא יצרנית וספקית בינלאומית של מכשירי אק"ג וכן של מוצרי מכשור רפואי נוספים כגון דיפיברילטורים, מדי לחץ דם, ספירומטרים ועוד. Schiller היא אחת מהחברות בעלות נתח השוק הגדול ביותר בתחום מערכות אק"ג במאמץ באירופה ובעולם. ל- Schiller יש כ-1,000 עובדים בחברה ובחברות הבת וכ-100 נציגויות ברחבי העולם.

אודות בי.אס.פי:
חברת בי.אס.פי (BSP) מתמחה בפיתוח וייצור טכנולוגיה לאבחון וניטור מחלות לב. טכנולוגיית ה- HyperQ™ שפיתחה החברה מאפשרת אבחון מתקדם ובעל ערך דיאגנוסטי גבוה של מחלות לב, בשלבים מוקדמים של המחלה, תוך חסכון בבדיקות פולשניות ורדיואקטיביות על ידי שלילת קיומן של מחלות לב בשלב בדיקת הסינון הראשונה תוך שימוש במוצרי החברה. המערכות שפיתחה החברה מציעות אבחון לא פולשני, בדיוק גבוה ועלויות נמוכות, המאפשר רפואת לב יעילה וטובה יותר לאוכלוסיות רחבות. מוצרי החברה פועלים בבתי חולים ומוסדות רפואיים מרכזיים בישראל, ארה"ב ואירופה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il