TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

טלפוניקה מכסיקו בחרה בפתרונות אבטחת המידע של AlgoSec


חברת ההי טק, אלגוסק, מובילה עולמית בתחום ניהול מדיניות אבטחת המידע הארגונית
הודיעה כי טלפוניקה מכסיקו בחרה לפרוס פתרונות אבטחה פרי פיתוחה כדי לשפר יעילות ולהפחית סיכוני חומת אש ברשת שלה. היקף ההתקשרות על פני שלוש השנים הבאות נאמד במיליון דולר

טלפוניקה מספקת קו קבוע, נייד, ציבורי ושירותי תקשורת נתונים ליותר מ-20 מיליון לקוחות. רשת ה-GSM שלה משתרעת על פני 73,500 ומגיעה ל-83,000 מרכזי אוכלוסייה במכסיקו. החברה חווה צמיחה משמעותית ונדרשת לספק שירות מורכב יותר ככל שגדל מספר לקוחותיה. הצורך הינו להגן על שירות הלקוחות המאופיין בדרישות חדשות ולפעילות ידנית של כ-30 שינויים ליום דרך חומות האש השונות.

התהליך הידני לא איפשר להבין את הכללים בכל חומת אש ולא ניתן היה לסנכרן ביניהם בצורה יעילה. לפיכך נזקקה טלפוניקה לפתרון שיספק לה שקיפות מלאה לחומת האש בכל הרשת ואף יקטין את הפוטנציאל לטעויות אנוש הנובעות מעבודה ידנית.

לאחר בחינת חלופות בחרה טלפוניקה מכסיקו בפתרונותיה של AlgoSec בשל יכולם להפחית סיכונים ולהבטיח שירותים באיכות גבוהה עבור לקוחותיה.

פדרון סאי, מנהל אבטחת המידע של טלפוניקה מכסיקו, אומר: "בחנו מספר חלופות ובחרנו בפתרונות של AlgoSec בשל קלות השימוש ורמות גבוהות של פונקציונאליות, זאת לצד יכולות אוטומטיות, כולל ניתוח סיכונים ודיווח. בניגוד לספקי פתרונות אחרים, מספקת לנו אלגוסק גם תמיכה במכסיקו, הגם שפתרונותיה כה קלים לפריסה ולשימוש והביצועים כה אמינים, שעד כה לא עשינו שימוש בשירותי התמיכה".

יובל בר-און, מייסד ומנכ"ל אלגוסק, אומר: "כתוצאה משימוש במוצרי אלגוסק, שיפרה טלפוניקה את היכולות והפחיתה את רמות הסיכון. השיפור בא לידי ביטוי בשירותים באיכות גבוהה יותר עבור לקוחותיה, מה שמהווה יתרון תחרותי בשוק, שכן כל סיכון בטחוני לרשת יכול להשפיע על פעילותה של החברה".

אודות אלגוסק
אלגוסק הינה החברה המובילה בעולם בתחום ניהול מדיניות אבטחת המידע הארגונית. בין שותפיה הטכנולוגיים העיקריים מצויות חברות דוגמת Check Point ו- Cisco. החברה נוסדה ב-2003 כחברה ישראלית-אמריקאית, פרטית. אלגוסק רווחית והוכתרה שלוש פעמים בין עשרת החברות הטכנולוגיות הצומחות ביותר בישראל בתחרות דלויט Fast 50.

הארגונים המובילים בעולם נעזרים במוצרי אלגוסק לנהל את השינויים התכופים במדיניות אבטחת המידע המוטמעת במוצרים כמו פיירוולים, נתבים, ומתגים המקשרים רשתות ארגוניות ומרכזי נתונים בענן. אלגוסק מסייעת לארגונים אלה לנהל את השינויים במדיניות אבטחת המידע באופן מהיר יעיל ובטוח, תוך עמידה בדרישות הרגולציה והתקינה המחמירות ביותר.

בחברה מועסקים כ-150 עובדים. מרכז הפיתוח ממוקם בפארק אזורים בפתח תקווה ובנוסף החברה מעסיקה עובדים בכ-10 מדינות ביבשות אמריקה, אירופה, אוסטרליה, ואסיה.

מוצרי התוכנה של אלגוסק נמכרים בהצלחה בלמעלה מ-50 מדינות בסיוע רשת שותפים ענפה. כיום עומדת מצבת הלקוחות על למעלה מ-1,000 ארגונים בעולם ביניהם:Orange, IBM, Intel, General Motors , בריטיש טלקום, ממשלת ישראל, ממשלת ארה"ב ועוד. מאז הקמתה, אלגוסק מחוייבת בצורה יוצאת דופן לשביעות רצון לקוחותיה ובין יתר הפעילויות למען מטרה זו, היא היחידה בתחומה שמציעה החזר כספי מובטח ללקוחותיה.

החברה מייחסת חשיבות להתאמת העובדים לתרבות הארגונית הייחודית הקובעת כי "באלגוסק עובדים רק אנשים נחמדים, בסביבה עבודה צוותית ומשתפת פעולה, נטולת אגו ופוליטיקה". החברה מקפידה לכבד את חיי הפרט של עובדיה ולשמור על מסגרת שעות עבודה מאוזנת.

בנוסף למצויינות טכנולוגית, החברה קבעה לעצמה מספר יעדים בתחום החברתי כגון: היא שואפת לכך ש-50% מעובדיה יהיו נשים, היא דורשת מספקיה לשלם לעובדיהם (כגון עובדי חברת נקיון) משמעותית מעל שכר המינימום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il