TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אקסלנס נשואה בחרה בקבוצת אמן לפיתוח אתר משכנתאות


קבוצת אמן
היקף העסקה: כחצי מיליון שקלים
קבוצת אמן העלתה לאוויר מערך שירותים באינטרנט עבור בית ההשקעות אקסלנס נשואה. היישום האינטרנטי מאפשר ללקוחות הקצה של החברה שימוש במגוון מחשבוני משכנתא ושימוש במשכנתא live – מערכת מעקב וניהול אחר משכנתא קיימת, המספקת התרעות על שינויים שקורים לאורך חיי המשכנתא. באקסלנס מדגישים כי האתר פתוח לקהל הרחב לשימוש בחינם. היקף העסקה מוערך בכחצי מיליון שקלים והוא ישרת את הקהל הרחב.

מטרת הפרוייקט היא לשרת קהל רחב של פונים דרך האינטרנט. בעקבות כניסתה של אקסלנס לפני מספר חודשים לתחום ייעוץ המשכנתאות, קבוצת אמן פיתחה עבורה ממשק משתמש חדש וכן את שירותי הבק-אופיס למפתחים אשר יקלו על העבודה השוטפת. המערכת שפותחה מאפשרת דינמיות ומתן התרעות לאורך זמן, אשר גם יתעדכנו על פי תנודות השוק. באמן פיתחו באופן עצמאי לפי הנחיית ואפיון עסקי מפורט מאקסלנס, לוגיקה עסקית מורכבת עבור האתר, המורכבת מאלגוריתמים, מחשבונים, מנועי חיפוש ועוד. מערך השירות עתיד גם להתממשק עם מערכת ה-CRM באקסלנס נשואה ובאופן זה לשפר משמעותית את יכולת החברה לתת ללקוחות מידע מותאם אישית.

לדברי עמית שגיא, סמנכ"ל השיווק באקסלנס נשואה: "בעולם המודרני, בעלי משכנתאות, וגם הציבור הרחב, חייבים לקבל מידע עדכני ושירותים און ליין. למשל, כבעל משכנתא, אם היום משתנה הריבית במשק, חשוב לנו לתת התראות מיידיות על כך שכדאי למחזר את המשכנתא. אנו מאמינים כי מהלך ייעול השירות באינטרנט ישפר את הפעילות שאנו יכולים לתת ללקוחותינו, ירחיב את בסיס לקוחותינו באופן כללי, ואף ישרת את הקהל הרחב. לכן, החלטנו לבצע את המהלך הזה ולהקים אתר אינטרנט מיוחד, שגם נותן מידע אבל גם מקושר למומחים הכי רלוונטיים שלנו לתחום המשכנתאות. קבוצת אמן נתנה לנו את ההצעה המתאימה עבורנו ביותר והעונה על הצרכים העסקיים שלנו ולכן הבחירה בהם הייתה המתבקשת".

לדברי דרור הרשקו – מנהל תחום היישומים באקסלנס נשואה: "הבחירה באמן ובפלטפורמת WEB למערך המשכנתאות מהווה מהלך מקצועי ויציב נוסף של שירותים לארגון וללקוחותיו. וכן מהווה את הפלטפורמה לכל צורך נוסף אסטרטגי ושירותי שהארגון יוכל לתת ללקוחותיו החיצוניים עם חיבור למערכות הליבה השונות של הארגון."
לדברי פרי פוירשטיין, סגן מנהל חטיבת הפיננסים והיישומים בקבוצת אמן: "פלטפורמת ICMS אותה פיתחנו, היא פלטפורמה אמינה, יעילה, נפוצה בשוק הפיננסי ועומדת בכל דרישות הרגולציה. אקסלנס חיפשה חברה אמינה ומנוסה להקמת מערך השירות האינטרנטי שלה, ולקבוצת אמן יש ניסיון רב בתחום הזה. מאחורינו פרויקטים מוצלחים רבים בתחום ה-WEB ואנו שמחים על הבחירה של אקסלנס ".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il