TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

42% ממצמצמי הדיור מוכרים את צמוד הקרקע בשל תחושת ביטחון אישית


תיווך נדלן
מחקר של חברת אלדר, המשווקת מעל 70 פרויקטים חדשים ברחבי הארץ בדק מדוע מצמצמי הדיור מעדיפים למכור את צמוד הקרקע שבבעלותם לטובת דירה במגדל
על פי המחקר, מצמצמי דיור הם זוגות בוגרים בגילאי 55 ומעלה. המחקר הקיף 520 מצמצמי דיור שמכרו את ביתם, לטובת דירה בגדל מגורים בשנת 2013. משתתפי המחקר נשאלו "מדוע מכרת את צמוד הקרקע לטובת מגורים במגדל?

על פי המחקר, 42% מהנשאלים מכרו את צמוד הקרקע שברשותם לטובת דירה במגדל מגורים בשביל תחושת הביטחון, 21% כדי להתקרב למרכזי הבילוי ו-16% רצו לעבור לדירה ללא מדרגות.

לדברי רוני כהן, מנכ"ל חברת אלדר, המשווקת כ-70 פרויקטים חדשים ברחבי הארץ "בשנים האחרונות אנחנו רואים מגמה הולכת וגדלה של משפחות בוגרות המעוניינות לרכוש את מה שאנחנו מכנים "וילה באוויר" בשל מגוון רחב של סיבות החל מתחושת ביטחון ועד הפסיליטיז (13%)".

כהן מוסיף כי "אם פעם מצמצמי דיור היו קונים דירות קטנות וסטנדרטיות, בנות 3 ו- 4 חדרים, היום הם כבר מחפשים דירות פרימיום, על מנת לשמור על רמת מגורים גבוהה וחלל גדול, שאליהם התרגלו".

לדברי ערן ברק, סמנכ"ל השיווק בחברת עמרם אברהם, המשווקת בשיתוף עם חברת אפי קפיטל את פרויקט AQUA במערב חדרה, "בתחילת השיווק קהל היעד שלנו היה מורכב בעיקר מזוגות צעירים, שקפצו על ההזדמנות לרכוש דירה על הים במחיר אטרקטיבי. עם התקדמות הפרויקט ופיתוח שכונת עין הים, אנו רואים שרוב הביקושים מגיעים ממשפרי ומצמצמי דיור. מדובר באוכלוסיה בוגרת יותר ואמידה של אנשים שרוכשים דירות מיוחדות בפרויקט. בפעמים רבות מדובר בהורים שרוצים להיות קרובים לילדים ולנכדים ולעתים גם מדובר במשפחה עם ילדים בוגרים, שמחפשת דירה מרווחת יותר".

עוד עולה מהמחקר כי 7% ממצמצמי הדיור מכרו את ביתם בשל חוסר רצון לתחזק את הגינה. לרוב אותם רוכשים העדיפו דירה עם מרפסת גדולה במיוחד. 2% מכרו את ביתם כדי לעזור לילדים שלהם ברכישת דירה.

נסים אחיעזרא, מנכ"ל אחים דוניץ, מציין כי "אנו רואים את התופעה של מצמצי דיור בפרויקט שלנו בגני תקווה הכולל 2 מגדלי יוקרה של 23-24 קומות. ישנן דירות בפרויקט אשר נרכשו ע"י משפחות המתגוררות בצמודי קרקע בישובים סמוכים ומעוניינות ב"וילה" באוויר. כלומר, ליהנות מהיוקרה כמו בצמוד קרקע יחד עם פרטיות ונוף, אולם בבניין שנותן תחושת ביטחון אישי ובדירה ללא מדרגות. שווי בית צמוד הקרקע באזור בקעת אונו וסביון מאפשר להם למכור את צמוד הקרקע, לקנות דירת יוקרה בבניין, ולהישאר עם עודף שמקנה להם להמשיך לחיות ברמת חיים גבוהה ואולי אפילו לעזור לילדים לקנות דירה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il