TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סיכום מתחילת החודש של נכסי תעשיית קרנות הנאמנות


מיקי סבטליץ ,מנהל קשרי יועצים
לא עוצרת: תעשיית קרנות הנאמנות רושמת גיוסים של כ-2.8 מיליארד ₪ מתחילת אפריל ב-9 ימי מסחר

קרנות אג"ח כללי ואג"ח מדינה אחראיות ליותר מ-90% מכלל הגיוסים לקרנות המסורתיות, זאת לאחר שרשמו מתחילת החודש גיוסים של כ-2.3 מיליארד ₪.

הקרנות הכספיות גייסו קרוב ל-300 מיליון ₪.

האטה בקצב הגיוסים לקרנות המחקות, זאת לאחר שגייסו כ-230 מיליון ₪. הבולטות בגיוסים הן: קרנות מחקות על מדדי אגרות החוב הקונצרניות (75 מיליון ₪) וקרנות מחקות על מדדי אג"ח כללי (75 מיליון ₪).

מתחילת חודש אפריל המסחר מתנהל במגמה מעורבת: מחד, מימושים במדדי המניות המושפעים בעיקר מהירידות במדדי המניות בארה"ב. ומנגד, עליות במדדי אג"ח ממשלתי ואג"ח קונצרני. תעשיית קרנות הנאמנות רשמה מתחילת החודש גיוסים של כ-2.8 מיליארד ₪, מתוכם כ-2.5 מיליארד ₪ נותבו לקרנות המסורתיות בהובלת קרנות אג"ח כללי וקרנות אג"ח מדינה, מה שמביא אותן לראשונה לחצות את רף 190 מיליארד ₪ נכסים . כך, עפ"י אומדנים והערכות שבוצעו ע"י כלכלני מיטב דש.

קרנות אג"ח כללי, בדגש על קרנות מעורבות עם חשיפה מנייתית, קרנות 10/90 וכו', גייסו מתחילת החודש כ-1.5 מיליארד ₪ וכתוצאה מכך חצו את רף 60 מיליארד ₪ ונהפכו לקטגוריה הגדולה ביותר בתעשיית קרנות הנאמנות. מתחילת השנה הגיוסים בקרנות אג"ח כללי מסתכמים בכ-10.6 מיליארד ₪.

אגרות החוב הקונצרניות קיבלו מתחילת החודש רוח גבית מעליות במדדי האג"ח בארץ ובעולם- מדדי התל-בונד 20,40,60 רשמו תשואה של עד כ-0.5% בהמשך לכך נרשמה תשואה חיובית של 0.4% במדד קונצרני כללי. למרות התשואות החיוביות, קרנות אג"ח קונצרני גייסו מתחילת החודש כ-140 מיליון ₪ בלבד : ירידה בקצב הגיוסים הממוצע ביחס לחודש הקודם, מתוכם כ-75 מיליון ₪ נותבו לקרנות מחקות. מתחילת השנה סך הגיוסים בקרנות אג"ח קונצרני מסתכמים לכ-1.4 מיליארד ₪.

מימושים קלים במדדי המניות: מדד ת"א 25 ות"א 100 הציגו תשואה חיובית של 0.5% ו 1.3% בהתאמה. לעומת זאת, נרשמה ירידה של כ-2.3% במדד ת"א 75. מתחילת החודש נרשמו גיוסים של כ-180 מיליון ₪, קרנות מניות בישראל וגמישות מובילות את הגיוסים עם כ-140 מיליון ₪. קרנות מניות בחו"ל גייסו מתחילת אפריל כ-40 מיליון ₪. מתחילת השנה סך הגיוסים בקרנות המנייתיות1 מסתכמים לכ-2.3 מיליארד ₪.

אגרות החוב הממשלתיות רושמות עליות שערים: מדד ממשלתי כללי עלה החודש בכ-0.5% בהובלת הצמודים הארוכים שזינקו בכ-0.7%. בעקבות כך, קרנות אג"ח מדינה גייסו מתחילת החודש כ-0.7 מיליארד ₪. מתחילת השנה סך הגיוסים בקרנות אג"ח ממשלתיות עומד על כ-4.6 מיליארד ₪.

תעשיית הקרנות מנהלת נכון ל-13.03.14 כ-251.4 מיליארד שקל, הקרנות המסורתיות (בנטרול הקרנות הכספיות) מנהלות כ-191.7 מיליארד שקל והקרנות הכספיות מנהלות כ-59.7 מיליארד ₪.

סיכום מתחילת החודש
גיוסים ופדיונות של תעשיית הקרנות.
אפיק סיכום גיוסים/פדיונות מתחילת החודש (במיליוני ₪)
קרנות מנייתיות 176

קרנות כספיות 288
קרנות אג"ח שקליות -19
קרנות אג"ח מדינה וצמוד מדד 789
קרנות אג"ח חברות והמרה 140
קרנות אג"ח כללי 1467
קרנות אג"ח חו"ל 18
שונות -29
סה"כ 2830

סה"כ קרנות מסורתיות
(בנטרול כספיות) 2542

מסמך זה הוכן על-ידי מיטב דש השקעות בע"מ ו/או על-ידי אחת או יותר מהחברות שבשליטתה. מסמך זה אינו מהווה תחליף לייעוץ אישי המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם, ועל כל אדם להתייעץ עם יועץ ו/או משווק השקעות בכל הנוגע לביצוע פעולה במוצרים פיננסיים ועם יועץ פנסיוני ו/או סוכן שיווק פנסיוני בכל הנוגע להצטרפות או עזיבת מוצרים פנסיוניים. כמו כן, מסמך זה אינו מהווה הצעה או המלצה לרכישת או מכירת מוצר פיננסי, לרבות קרן השתלמות, אופציות, יחידות השתתפות בקרן נאמנות או כל נייר ערך או מוצר פיננסי אחר, ואינו מהווה הצעה להצטרפות או עזיבת מוצר פנסיוני, לרבות קופת גמל, קרן השתלמות, קרן פנסיה או תכנית ביטוח. רכישת נכס פיננסי בגינו נדרש פרסום תשקיף ודיווחים מיידיים, לרבות יחידות בקרנות נאמנות, תעשה על פי התשקיף והדיווחים המיידיים שבתוקף. כמו כן, מיטב דש השקעות בע"מ, וכן חברות שבשליטתה עוסקות, בין היתר, בניהול תיקי לקוחות, ניהול קרנות נאמנות, ניהול קופות גמל, ניהול קרנות השתלמות, ניהול קרנות פנסיה וחיתום, ועשוי להיות למי מהן עניין אישי במסמך זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמן ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה, ככל שנזכרים. האמור במסמך זה נאסף ו/או מתבסס על מידע ממקורות שונים ולא בוצעה על-ידי מיטב דש השקעות בע"מ ו/או כל חברה שבשליטתה בדיקה עצמאית של המידע האמור. האמור במסמך זה כולל הערכות, אומדנים ו/או תחזיות, נכון למועד כתיבת מסמך זה. מיטב דש השקעות בע"מ וכן כל חברה בשליטתה אינן אחריות לכל נזק, אובדן, הפסד או הוצאה מכל סוג שהוא, לרבות ישיר ועקיף, שייגרמו למי שמסתמך על האמור במסמך זה, כולו או חלקו. אין בתשואות העבר של המוצרים הפיננסיים כדי להעיד על תשואותיהם בעתיד. כל הזכויות, לרבות זכויות הקניין הרוחני, במסמך זה ובתוכנו, שייכות למיטב דש השקעות בע"מ ו/או לאחת או יותר מהחברות אשר בשליטתה, ואין לעשות בו כל שימוש שהוא, לרבות להפיצו ולהעתיקו, ללא קבלת אישורן מראש ובכתב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il