TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הסכם אסטרטגי שני לפעילות הבינלאומית של ברן בתוך שבועיים


ברן
קבוצת ברן זכתה בפרויקט הקמת מתקן פטרוכימי עבור חברת נפט לאומית באסיה בהיקף של 38 מיליון שקל
עסקה זו מצטרפת לזכייה לאחרונה בפרויקט אסטרטגי להקמת אתרי תקשורת סלולרית בדרום מזרח אסיה בעסקה של עד 48 מיליון דולר

נחמן צבר מנכ"ל קבוצת ברן :
"שתי הזכיות האחרונות בהיקף מצטבר כולל שעשוי להגיע עד 200 מיליון שקל מסייעים לנו להאיץ את הפעילות הבינלאומית, תוך כניסה לטריטוריות חדשות ומקסום פוטנציאל הצמיחה במדינות מתפתחות"

קבוצת ברן, ספקית בינלאומית של פתרונות הנדסה, תשתיות וטכנולוגיה, מדווחת על קבלת הסכם מחייב מחברת נפט לאומית של מדינה באסיה להקמת מתקן פטרוכימי בהיקף כולל של כ-38 מיליון שקל. זהו הסכם אסטרטגי שני בתוך שבועיים בו זוכה קבוצת ברן במסגרת הפעילות הבינלאומית של הקבוצה, לאחר זכייתה לאחרונה בפרויקט אסטרטגי להקמת אתרי תקשורת סלולרית בדרום מזרח אסיה בהיקף כולל של עד 48 מיליון דולר במהלך השנתיים הקרובות.

המתקן הפטרוכימי החדש יוקם באמצעות קונסורציום בו שותפה חברת בת של קבוצת ברן, המוחזקת בשיעור של 75%, אשר תהיה אחראית על ביצוע עבודות פירוק של מתקן פטרוכימי הנמצא במדינה אירופאית ותכנון והקמתו של המתקן המשופר באסיה. ברן תתבסס על ציוד ואביזרים של המתקן המפורק.

ברן תלווה את הפרויקט משלב התכנון ועד ניהול וביצוע הפרויקט, תוך התאמתו לצרכי אותה מדינה. קבוצת ברן פועלת כיום במעל ל-12 מדינות בעולם בפרויקטים שונים ומחזקת בהתמדה את פעילותה בתחום הפטרוכימי הצומח, והנחשב לאחד מתחומי הליבה בפעילות ברן הקבוצה.

נחמן צבר, מנכ"ל קבוצת ברן : "קבוצת ברן שמחה מאוד על זכייתה בביצוע פרויקט אסטרטגי זה באסיה, וזאת כחלק מקונסורציום בינלאומי. יכולתה של ברן לספק מענה יצירתי ויעיל של פירוק, תכנון והקמה מחדש של מתקן פטרוכימי בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר אפשר לנו לזכות בפרויקט מורכב ומאתגר זה. זכייה זו לצד זכייתנו האחרונה בפרויקט תקשורת באסיה בהיקף מצטבר כולל של שני הפרויקטים שעשוי להגיע עד 200 מיליון שקל מסייעים לקבוצת ברן להאיץ את הפעילות הבינלאומית, תוך כניסה לטריטוריות חדשות ומקסום פוטנציאל הצמיחה במדינות מתפתחות".

ברן נוקטת בפעילות יזומה להרחבת מספר והיקף הפרויקטים במגזר ברן אינטרנשיונל בתחום הפטרוכימי והתבססות על פרויקטים בעלי רמת רווחיות גבוהה יותר. קבוצת ברן השלימה שינוי במבנה הארגוני, תוך התמקדות בפעילות הפרויקטים ההנדסיים במגוון רחב של תחומים ומתוך מטרה להגדיל את הרווחיות ושיעורי הרווחיות. כחלק משינוי אסטרטגי זה חתמה ברן במהלך 2013 על הסכמים למכירת אחזקותיה בחברות הבת עוגני בר נכסים (50%) שהחזיקה בפעילות המזון לבעלי חיים וכן בחברת ברן טכנולוגיות (100%) שהחזיקה בפעילות מגזר הטכנולוגיות.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il