TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

"חתימה דיגיטאלית בבחירות לכנסת הייתה חוסכת למדינה למעלה מחצי מיליארד שקלים"


כך טען בסוף השבוע זאב שטח, מנכ"ל "קומדע" ביום עיון בנושא ניהול הידע שנערך ב"כפר המכביה" ברמת גן
"שימוש בחתימה דיגיטאלית בבחירות לכנסת הייתה חוסכת למדינה למעלה מחצי מיליארד ₪". כך טען בסוף השבוע זאב שטח, מנכ"ל קבוצת "קומדע" בדבריו אל מול באי כנס ניהול הידע שנערך באולם הקונגרסים של "כפר המכביה" בר"ג.
לדברי שטח, "מעבר לחתימה דיגיטאלית בבחירות, ע"י חלוקת כרטיס אלקטרוני לכל בוחר חוסך כמויות אדירות של נייר כמו גם מייתר את שיטת ספירת הקולות הנוכחית בה נספרים דפי נייר מכל הקלפיות המפוזרות ברחבי הארץ" .שטח ממשיך ומדגיש: "בחירות דיגיטאליות יימנעו מצב אפשרי, בתנאים של בחירות "צמודות" בהן הולכים לישון עם זכיה של מפלגה אחת ומתעוררים עם זכיה של מפלגה אחרת והיו דברים מעולם". שטח המשיך ופנה ישירות מעל בימת הנואמים אל השר להגנת הסביבה מר גלעד ארדן: " להרים את הכפפה ולשדרג את מעצמת ההייטק שלנו לשיטת הפעלת בחירות שלה ראויים אזרחי מדינת ישראל".
שיטת הבחירה הדיגיטאלית תאפשר הצבעה באמצעות כרטיס אלקטרוני חכם המחולק לאזרחים והקלקת הבחירה על גבי מסך מגע בקלפיות ברחבי הארץ. שיטה זו תחליף את השיטה הנהוגה כיום לפיה מצביעים באמצעות פתקי נייר. מדובר בשיטה נוחה ויעילה יותר שתאפשר קבלת תוצאות הבחירות בזמן אמת.
שטח מסביר כי "בישראל, לא קיימת כיום מודעות מספקת לחיסכון בחומרי גלם והבזבוז האדיר הזה מיותר וגורם לנזקים למשק. נזקים שהיו יכולים להימנע".
שטח טוען כי כבר היום, נחסכים למשק עשרות מיליוני שקלים בשנה בזכות השימוש בחתימה הדיגיטאלית ובשימושיה הנוספים כמו המרשם הדיגיטאלי המיושם בקופות החולים בארץ וחוסך כסף וזמן לרופאים,למטופלים וכמובן חיסכון בעלויות נייר.
החתימה הדיגיטאלית של קומסיין הינה מאושרת ע"י משרד המשפטים, קבילה משפטית ומאובטחת ומאפשרת חתימה יחידה כמו גם ריבוי חתימות על אישורים, מסמכים, חוזים וכיו"ב ללא צורך בהדפסת המסמך.
החתימה הדיגיטאלית של קומסיין כבר היום נמצאת בשימוש של כ-75 אלף בעלי מקצוע במשק.

אודות "קומדע" :
קבוצת "קומדע", ספקית מובילה בישראל של פתרונות תקשורת ואבטחת מידע, משדרגת את רמת האבטחה והקישוריות של ארגונים רבים בישראל, כבר למעלה מ-27 שנים. בזכות תפיסת העולם של "קומדע", לפיה הידע האנושי והמיומנות הטכנולוגית של עובדיה הם הבסיס להצלחה, שומרת הקבוצה על מוניטין רב שנים כחברה מובילה בתחומה, העומדת בחזית הטכנולוגיה ועל יתרון יחסי בשוק בישראל.
מאז 1985, "קומדע" צועדת יד ביד עם ארגונים מובילים במשק הישראלי, ביניהם משרדי ממשלה, צה"ל, בנקים, חברות תעשיה, חברות פיננסיות, חברות תקשורת, מוסדות להשכלה גבוהה ועוד ומספקת פתרונות אבטחה ותקשורת באמצעות צוות מקצועי של מנהלי לקוחות ,מהנדסי מערכות מנוסים ורשת רחבה של שותפים עסקיים.
במחלקת הפיתוח והאינטגרציה של "קומדע" יושבים מומחים בעלי יידע ייחודי אשר נרכש אצל יצרני הטכנולוגיה המובילים בעולם ומיוצגים ע"י "קומדע". החברה פיתחה את מערכת קומסייןטראסט (CT) כמערכת המיועדת לארגונים גדולים ומבצעת חיתום אלקטרוני מאושר, קביל משפטית ,מאובטח ומגובה של כל הפורמטים של מסמכים אלקטרוניים.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il