TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

משרד התיירות מזמין את הכורים מצ'ילה לביקור הודיה בארץ הקודש


סטס מיסזניקוב
האירוח יכלול את מימון הטיסות, אירוח מלא בארץ למשך של 7-5 ימים, סידורי לינה וסיורים בערים ובאתרים הקדושים לנצרות
משרד התיירות מזמין את הכורים הצ'יליאנים לבקר בארץ הקודש: שר התיירות סטס מיסז'ניקוב, שלח היום הזמנה רשמית לביקור בישראל, ל- 33 הכורים הצ'ילינאים, אשר חולצו בשלום בשבוע שעבר, לאחר 68 יום בקרקעית האדמה. השר הזמין את הכורים לביקור רוחני ותפילת הודיה מיוחדת על שניצלו, שתתקיים במהלך חג המולד, המצוין שיחול בסוף חודש דצמבר. ההזמנה מיועדת לכורים ובנות זוגן וכוללת ביקור וסיור במקומות הקדושים לנצרות.

בהזמנתו, ציין שר התיירות מיסז'ניקוב: "אומץ לבכם ורוחם, ואמונתכם הגדולה, אשר סייעו בידכם לשרוד ימים כה רבים בבטן האדמה, ריגשו את כולנו ואנו רואים כבוד גדול, לקבלכם כאורחנו בארץ הקודש. בחודש דצמבר יציינו המאמינים הנוצרים בכל רחבי העולם, וגם גם בארץ הקודש – ארצו של ישו – את חג המולד. בתקופה זו אנו זוכים לביקוריהם של אלפי רבים של עולי רגל ונשמח לאפשר גם לכם לחוות חוויה מרגשת ומרוממת זו, כאורחנו.

הזמנת משרד התיירות באה על רקע סיפורם המרגש של הכורים הצי'ליאנים ובשיתוף גורמים עסקיים בתעשיית התיירות של ישראל, יכלול האירוח מימון הטיסות, אירוח מלא בארץ למשך של 7-5 ימים, סידורי לינה וסיורים בערים ובאתרים הקדושים לנצרות.

שר התיירות, סטס מיסז'ניקוב: "התיירות הנוצרית לישראל, על זרמיה השונים, מהווה את קהל היעד המרכזי, בו ממקד משרד התיירות מאמץ שיווקי במטרה להגביר את תנועת התיירות לישראל. במסגרת המיתוג מחדש של ישראל כארץ הקודש, במרכזה ירושלים, פועל המשרד בכל ההיבטים בכדי להפוך תיירים אלו לשגרירי תיירות של ישראל במדינות המוצא שלהם".

יש לציין כי כשליש מן התיירות הנכנסת לישראל מדי שנה, מגיעה למטרות צליינות. בשנת 2008, שנת השיא בתיירות הנכנסת לישראל, 62% מהתיירים שביקרו בארץ (3 מיליון), היו נוצרים ויותר מ-60% מתוכם הגיעו למטרת צליינות. בשנת 2009, בה ביקרו בישראל 2.7 מיליון תיירים, 58% מהם היו נוצרים, למעלה ממחציתם הגיעו לישראל למטרת צליינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il