TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עיריית ירושלים במיזם משותף עם RiseUp, מסייעים לצמיחתם הכלכלית של תושבי ירושלים


יובל סמט מנכל רייזאפ צילום דרור עינב
עיריית ירושלים יוצאת בשיתוף פעולה עם השירות הדיגיטלי RiseUp - כלי פיננסי חכם לשליטה בהוצאות והגדלת החיסכון, במסגרתו ייהנו תושבי העיר מהטבה בלעדית של שלושה חודשי שימוש בשירות בחינם וללא התחייבות וצפויים לחסוך בין מאות לאלפי שקלים בשנה
עיריית ירושלים ו- RiseUp חולקים חזון משותף לעזור לכל תושבי ירושלים לצמוח כלכלית.

מתוך כך, הוחלט בעיריית ירושלים לסבסד עבור תושבי העיר, שלושה חודשי שימוש בשירות RiseUp ללא עלות. בנוסף, תעביר RiseUp לתושבי העיר המעוניינים תוכן כלכלי והרצאות בנושא התנהלות כלכלית נבונה.

שיתוף הפעולה בין עיריית ירושלים, לבין הטכנולוגיה והשירות החדשני של RiseUp מהווה נדבך נוסף במימוש שאיפתה של העירייה לספק לתושביה שירותים חדשניים, מעבר למתן השירותים הבסיסיים.

משה ליאון, ראש העיר ירושלים: " שיתוף הפעולה עם חברת RiseUp יביא לניהול תקציבי מבוקר ונכון למשפחה. המיזם הייחודי שאנו מובילים נועד לסייע לתושביה לתכנן את הוצאות משק הבית בצורה פשוטה וחכמה, לצמצם ככל האפשר צבירת חובות ואף לחסוך לעתיד. נמשיך ונפעל כדי להפוך את ירושלים למודל עירוני המקדם את רווחתם ואיכות חייהם של התושבים בדרכים חדשניות המעודדות צמיחה והתפתחות כלכלית״.

יובל סמט, מנכ׳׳ל RiseUp: "המשימה שלנו היא לתת את הכוח לישראליות וישראלים לחיות טוב יותר עם הכסף שלהם. אני גאה בכך שהעירייה הגדולה ביותר בישראל הבינה את הפוטנציאל בשיתוף פעולה עם סטארט-אפ כשלנו. שיתוף המאפשר הזדמנויות נדירות הנוצרות כשמשלבים בין התשתית הקהילתית הענפה של עירייה לצד הטכנולוגיה והמומחיות שפיתחנו. יחד נעזור לאלפי ירושלמים לצמוח כלכלית, ונשמח לשתף פעולה עם כל עירייה וארגון ששותפים למטרה החשובה הזו".

השירות של RiseUp:
השירות של RiseUp משמש כבר היום אלפי משפחות בישראל כלי דיגיטלי לניהול פיננסי חכם ופשוט לשימוש יום יומי. שימוש קבוע מאפשר ללקוחות לחיות טוב יותר עם כספם, באמצעות שיטה ייחודית המשלבת כלים חדשניים וליווי אנושי בצ׳ט מצוות מומחים וקהילה תומכת של אלפי ישראלים שכבר עשו את זה בעצמם.

השירות צופה מראש כיצד יגמר החודש, מנגיש את המידע ישירות לוואטסאפ של הלקוחות ומאפשר מענה אנושי להתייעצות עם מומחים לפני כל החלטה כלכלית במודל של דמי מנוי חודשיים של 45 שקלים.

על פי המחקרים של RiseUp, לקוחות המשתמשים בשירות משפרים את התזרים החודשי שלהם בסכום של 1100₪ לחודש בממוצע בתוך 3 חודשים.

כאמור תושבי העיר ירושלים ייהנו מהשירות חינם למשך 3 חודשים!

חברת RiseUp הוקמה בשנת 2017 על ידי יובל סמט, יפתח בר ותמרה הראל כהן, ממוקמת בת״א ומעסיקה 55 עובדות ועובדים. החברה גייסה עשרות מיליוני דולרים ממשקיעים מובילים כגון: סר רונלד כהן, מייסד קרן Apax, מייקל אייזנברג, שותף בקרן Aleph וג׳פרי שוורץ, מנכ״ל Timberland העולמית בעבר, ויו״ר עמותת מעוז כיום.
riseup.co.il


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il