TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סטארטאפ אבטחת הבלוקצ'ין Redefine של יוצאי מערכת הביטחון מגייס 11 מיליון דולר


שירה ברזיס מייסדת שותפה ומנכל Redefine צלם: אריק סולטן
וחושף את חומת האש הראשונה בעולם לעסקאות קריפטו
בשנתיים האחרונות נגנבו 11 מיליארד דולר של מטבעות דיגיטליים בתחום ה-DeFi

סטארטאפ אבטחת הבלוקצ'ין Redefine מגייס 11 מיליון דולר וחושף את ה-Firewall הראשון בעולם לעסקאות קריפטו בתחום ה-DeFi.

Redefine נוסדה ביוני 2021 על ידי ד"ר שירה ברזיס (מנכ"ל) ואלון רם (CTO), שהכירו בתפקידים טכנולוגיים שמילאו במערכת הביטחון עד לפני כשנה. אלון הוא בעל תואר שני בהנדסה ביו-רפואית מהטכניון, ושירה היא בעלת תואר דוקטור במשפט וכלכלה מאוניברסיטת שיקגו. לשניהם ניסיון של למעלה מעשור בסייבר וחיבור משמעותי לעולם המטבעות הדיגיטליים אליו נכנסו כבר בשלבים מוקדמים. הם נפגשו לפני כארבע שנים במחלקת החדשנות שהוקמה במשרד ראש הממשלה, איחדו כוחות והקימו את מעבדות הפינטק בארגון, שם שילבו לראשונה בקריירה המקצועית שלהם את העיסוק בתחום הקריפטו, שהיה עד אז בגדר תחביב עבור שניהם.

הסטארטאפ Redefine פועל בלב תעשיית הבלוקצ'יין בתחום הפיננסים המבוזרים הנקרא DeFi, קיצור של Decentralized Finance, מינוח הנשמע, שלא במקרה, כמו הפועל DEFY, להתריס. התחום גדל במהירות והיקפו נאמד כיום ב-100 מיליארד דולר.שוק ה-DeFi מאתגר את מערכות הכספים המסורתיות עם מגוון רחב של מוצרים חדשניים, כולל הלוואות של מטבעות דיגיטליים, תוכניות חיסכון ופיקדונות. לצד ההזדמנויות האדירות המציעות תשואות אטרקטיביות, שקיפות מלאה, יעילות וטכנולוגיה פורצת דרך, התחום החדש יוצר סיכוני אבטחה, שהתממשו עם גניבות של כ-12 מיליארד דולר בתקיפות סייבר לאורך השנתיים האחרונות.

הפלטפורמה של Redefine היא חומת האש הראשונה בעולם בתחום ה-DeFi ומיועדת בשלב הראשון למשקיעים המוסדיים הפועלים בענף. היא מבצעת ניתוח סיכונים אוטומטי, עוקבת אחר שינויים בשוק בזמן אמת ואף מצילה כספים באופן אקטיבי במקרה של מתקפת סייבר. המערכת שמה דגש על אוטומציה של תהליכי בדיקת נאותות וניטור סיכונים - שהתבצעו עד כה באופן ידני, ומאפשרת למשקיעים להשקיע בפרויקטים העדכניים ביותר ולנטר את הסיכונים הכרוכים בפוזיציות שלהם באופן מיטבי. רידיפיין עובדת בשיתופי פעולה עם חברות מהשורה הראשונה בתחום כמו Fireblocks וכן החלה לעבוד באופן הדוק עם מספר לקוחות בטא בולטים, כמו Celsius Network, כדי למקד את המוצר ולהתאים אותו באופן מלא לצורכי השוק והלקוחות.

שירה ברזיס, מייסדת שותפה ומנכ"ל Redefine: "יצירת סביבה בטוחה לסוחרים היא קריטית להתפתחות תחום הDeFi, המהווה צעד חשוב נוסף ביישום האידיאולוגיה של הקריפטו. החזון הוא יצירת חברה שיוויונית שבה לכל אדם יש גישה למוצרים פיננסיים, בלי צורך בתיווך של גורמים שלישיים שפועלים לעיתים במדיניות מפלה ואינטרסנטית. מדובר בתנועה רבת עוצמה לקראת דמוקרטיזציה של הכלכלה העולמית. הרעיון הוא שכל אחד ואחת בעולם יוכלו להשתתף כאשר כל מה שנדרש הוא חיבור לאינטרנט וארנק דיגיטלי".

הגיוס נעשה בהובלת Ribbit Capital מפאלו אלטו, ובהשתתפות Jump Capital ו-ParaFi Capital לפי שווי של 50 מיליון דולר. Ribbit Capital היא קרן הון סיכון ידועה הממקדת את השקעותיה בתעשיות פינטק ובלוקצ'יין, ויש לה ניסיון מוכח כמשקיעה בשלבים מוקדמים בחברות כמו Coinbase, Robinhood ו- Chainalysis.

ParaFi Capital ו-Jump Capital, הן קרנות אמריקאיות מוכרות המתמקדות בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות פינטק ובלוקצ'יין דרך זרועות ההון-סיכון שלהן. מימון זה מגיע בנוסף לסבב קודם (pre-seed) של 3 מיליון דולר שגויס ביוני אשתקד, בהובלת More VC ו-Accomplice Blockchain, שהשתתפו גם הן בסבב הנוכחי. שתי הקרנות איחדו כוחות עם Redefine בשלב מוקדם והביאו לשולחן שילוב של מומחיות סייבר ובלוקצ'יין.

החברה מעסיקה 14 עובדים במרכז פיתוח בישראל ובארה"ב, רובם בעלי רקע ביחידות טכנולוגיות של צה"ל. כספי הגיוס ישמשו להתרחבות בישראל ובניו יורק, גיוס עובדים למחקר ופיתוח ובניית מוצר חזק שיכול לשרת את צרכי הלקוחות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il