TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

שיתוף פעולה מסחרי ראשון בין "SHEKEL" לחברת התוכנה GK


החנות האוטונומית של GK וחברת שקל. צילום יחצ
הטכנולוגיה לזיהוי מוצר שלה נבחרה כטכנולוגיית המובילה מאחורי חנות GO הראשונה של חברת התוכנה GK , והושקה בהצלחה במתחם ההנהלה הראשית
תל-אביב, 8 בדצמבר, 2021 : "SHEKEL Ltd" הנסחרת בבורסה האוסטרלית (ASX:SBW) מודיעה היום, כי הטכנולוגיה זיהוי מוצר שלה נבחרה כטכנולוגיית המובילה מאחורי חנות GO הראשונה של חברת התוכנה GK , והושקה בהצלחה במתחם ההנהלה הראשית של חברת GK אשר ב- Schöneck, גרמניה כחלק מהפיילוט הראשוני לתפעול חנות אוטונומית.
GO מקבוצת GK מאפשרת לקונים לבצע פעילויות כגון צ'ק-אין, איסוף מוצרים, תשלום משולב-יציאה קל ופשוט, או תשלום באמצעות הטלפון הנייד. קונים רבים יכולים לבצע רכישותיהם בחנות בו-זמנית, ללא צורך בסריקת קוד המוצר וללא עמידה בתורים לתשלום. החנות עושה שימוש בפלטפורמה המסחרית של GK – Cloud4Retail . שירות חדש של חווית קנייה הפטורה מסריקת מוצר, המסנכרן שירותים מבוססי- Cloud4Retail ומאפשר זרימה רציפה וגמישה יחד עם אינטראקצית לקוח בזמן אמת, למשך כל מסע הרכישה של הלקוח. מדובר במוצר שהוא תוצאה של שיתוף פעולה בין המדפים החכמים בעלי טכנולוגיית זיהוי מוצר של חברת SHEKEL" " המאפשרים זיהוי של המוצרים הנמשכים מן המדף, וטכנולוגיית LiDAR 3D של חברת Hitachi , המקשרת אותם לצרכן הרלוונטי. אין צורך בבדיקה של הטלפון שבידי הצרכנים, אך הדבר אפשרי אם ברצונם לבדוק את תכולת סל הקניות הכולל שלהם, כמו גם מידע אודות כל פריט, מחירו, מבצעים ומימוש קופונים ועוד, בכל נקודת זמן בה הם שונים בחנות.

אורית בר-עד, דירקטורית, תחום תיקי לקוח בחברת התוכנה GK : "מצאנו כי השילוב של טכנולוגיה מודעת-מוצר של " HEKEL" ופתרונות חיישני Lidar 3D ל-"אזורים חכמים" של Hitachi, מספקים רמת דיוק גבוהה, מבטלים את השפעת GDPR (ללא דימוי של צרכנים), מקטינים תלות בתנאי סביבה ותאורה, ומספקים ביצועים מצויינים בזמן אמת – מה שמאפשר לשירות ללא סריקה של GK להעמיד חווית קנייה יוצאת דופן באיכותה בזמן אמת".
רמי בכר, מנהל פיתוח עיסקי ראשי, "SHEKEL", מוסר: "אנו נרגשים ומתכבדים לספק את הטכנולוגיה זיהוי-מוצר שלנו לחנות GO פורצת הדרך של חברת GK. התמרה של תאי ההעמסה של "SHEKEL" לחיישני IoT מבוססי בינה מלאכותית מאפשת לנו לזהות מוצרים במבט מהיר ובדיוק המירבי, באמינות הגבוהה ביותר ובעלות בעלות כוללת נמוכה ביותר. חברת GK היא שחקנית אסטרטגית מרכזית באקו-סיסטם של הטכנולוגיה הקמעונאית ומאפשרת הרחבה של הטכנולוגיה הדיגיטלית שלנו".

"אנו נלהבים לשתף פעולה עם "SHEKEL" באספקה של פתרונות "אזורים חכמים" של חברת Hitachi בחנות GO היעודית של צוותי GK לאיפשור חווית קנייה ממוכנת ורציפה", מוסר כריסטיאן דורנכר, דירקטור תחום "איזורים חכמים" ותובנות חזותיים Lumada בקבוצת Hitachi Vantara. "ככל שהעתיד של התחום הקמעונאי כולל חוויות נטולות-מגע, אנו מכירים בכך כי ההגנה על פרטיות הצרכן היא בעלת חשיבות קריטית. באמצעות חיישנים מבוססי-טכנולוגיית Lidar שלנו, אנו מסוגלים לספק חוויה רציפה, שאינה פולשנית המגנה על המידע האישי של הקונה ומעניקה את התענוג שבסביבה קמעונאית המאפשרת ללקוחות פתרון אוטונמי אמיתי של "קח-ולך". טכנולוגית זיהוי -המוצר של "SHEKEL" מעניקה לנו את היכולת לזהות את הפריטים שכל לקוח אוסף ולוקח עימו, ללא צורך באופרציה יקרה של ניתוח חזותי בוידאו".
המדפים מודעי-המוצר של "שקל" מזהים מוצרים באמצעות חיישנים מבוססי-IoT, ומודלים של בינה מלאכותית לזיהוי אירועי-מדף (לקיחת מוצרים, החזרה או הנחה במיקום שגוי) והעברת מידע זה לשרת המידע של החנות בזמן אמת. חיישני LiDAR של Hitachi מבטיחים קישור מיידי ומדויק של פריטים שנרכשו לצרכנים בעוד הם שומרים על פרטיות הלקוח. יחד עם פלטפורמת Cloud4Retail של GK, מסופקת כאן ההבטחה לחנות ממוכנת מלאה באמינות הגבוהה ביותר ובעלות הכוללת הנמוכה ביותר.

בהשקה, משמאל לימין – כריסטיאן דורנכר- דירקטור תחום "איזורים חכמים" ותובנות חזותיים Lumada בקבוצת Hitachi Vantara, אורית בר-עד - דירקטורית, תחום תיקי לקוח GK, ג'ורג סופה – אנליסט עסקי, GK, רמי בכר - מנהל פיתוח עיסקי ראשי, "SHEKEL", גיא משה – מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיה, "SHEKEL".

אודות "שקל" - Doing Magic With Gravity
"SHEKEL" נמצאת בחזית תעשיית השקילה הדיגיטלית בארבעת העשורים האחרונים. הודות לשילוב ייחודי של טכנולוגיה חדשנית, תוכנה מתוחכמת, מודלים של בינה מלאכותית ואלגוריתמים מתקדמים, מערכות השקילה של ""SHEKEL" הוכיחו את יכולתם במתן פתרונות שקילה בדיוק מירבי, כמו גם זכייתם בהכרה במוצריהם ובפתרונות אינדיקטיביים למגוון רחב של תעשיות, החל במסחר קמעונאי ורפואה ועובר למדע וביטחון. ""SHEKEL" " שואפת לסייע לשותפיה שימוש יעדיהם ולשרת בדרך המיטבית את לקוחותיה, ולשפר את חייהם של מיליונים בכל רחבי העולם.
לאור ניסיון מרובה בשנים ואין-ספור סיפורי הצלחה, שאיפתנו לשמר את מעמדה של ""SHEKEL" כמובילה ומנהיגה בתעשיית השקילה הדיגיטלית מגולמת ומוגדרת בעיקרון היסוד שלנו; הלקוח במרכז בכל אשר נעשה. התערובת הקסומה הממזגת שנים רבות של מנהיגות מחשבתית בשילוב הלך מחשבה של יזמות וחדשנות, הוא המניע את הצוות שלנו להמשיך ולפתח טכנולוגיות מובדלות, ובזה מקור כח המשיכה של "שקל". השילוב המוגן בפטנטים של ""SHEKEL" , המצרף טכנולוגיות שקילה עם בינה מלאכותית (AI) וטכנולוגיות האינטרנט של הדברים (IoT) הובילו לפיתוח "טכנולוגיה מודעת-מוצר" שלנו. ""SHEKEL" " מחויבת להמשך החדשנות וההתרחבות לשווקים הגלובליים.
אתר www.shekelonline.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il