שופרסל מדווחת היום על התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2021 - טלנירי










TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

סטארטאפ אבטחת הבלוקצ'ין Redefine של יוצאי מערכת הביטחון מגייס 11 מיליון דולר

מערכת טלנירי | 17/1, 15:57
וחושף את חומת האש הראשונה בעולם לעסקאות קריפטו

אור ירוק לבניית 3,000 יחידות דיור במתחם האלף בראשון לציון‎

מערכת טלנירי | 5/1, 09:53
בקרוב אלפי בעלי קרקעות פרטיות יוכלו להתחיל ולממש את זכיותיהם במתחם


> חדשות שוק ההון

שופרסל מדווחת היום על התוצאות הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2021


איציק אברכהן, מנכל שופרסל צילום: סיון פרג
הרווח התפעולי ברבעון השלישי גדל לכ-186 מיליון ש"ח ושיעורו מההכנסות הסתכם בכ-4.9%, לעומת כ-4.6% ברבעון המקביל אשתקד
רשת Be ממשיכה לשפר את תוצאותיה בהתאם לתוכניות העבודה ומציגה גידול בכל הפרמטרים

נמשכת מגמת הגידול בפעילות הפיננסים, שופרסל עסקים ובנתח מכירות המותג הפרטי מההכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד

הכנסות הקבוצה ברבעון השלישי הסתכמו בכ-3.8 מיליארד ש"ח בהשוואה לכ-3.9 מיליארד ש"ח אשתקד, המהווים קיטון של כ-3.6%, המיוחס בעיקרו להיחלשות השפעת משבר הקורונה במגזר קמעונאות המזון.
הכנסות הקבוצה בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו
בכ-11.1 מיליארד ש"ח – קיטון של כ-1.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד המיוחס בעיקרו להיחלשות השפעת הקורונה.
המכירות בסניפים זהים (קמעונאות מזון: רצפת מכירה ואונליין) קטנו בשיעור של כ-4.0% בתשעת החודשים הראשונים של השנה וכ-6.2% ברבעון השלישי, לעומת התקופות המקבילות אשתקד עם חזרת המשק לשגרה (בצל הקורונה).
הרווח הגולמי ברבעון השלישי הסתכם בכ-1,025 מיליון ש"ח, המהווים כ-27.0% מסך ההכנסות, בהשוואה לכ-1,029 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, שהיוו כ-26.1% מסך ההכנסות. הגידול בשיעור הרווח הגולמי נובע בעיקרו משיפור בתנאי הסחר ומהתייעלות תפעולית.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הרווח הגולמי בכ-3,047 מיליון ש"ח, המהווים כ-27.3% מסך ההכנסות בהשוואה לכ-2,996 מיליון ש"ח שהיוו כ-26.4% בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בשיעור הרווח הגולמי נובע בעיקרו משיפור בתנאי הסחר והתייעלות תפעולית.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-186 מיליון ש"ח, המהווים כ-4.9% מסך ההכנסות לעומת 180 מיליון ש"ח שהיוו כ-4.6% מההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם בכ-567 מיליון ש"ח, המהווים כ-5.1% ממחזור ההכנסות וזאת לעומת כ-516 מיליון ש"ח שהיוו כ- 4.5% ממחזור ההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-82 מיליון ש"ח המהווים כ-2.2% מההכנסות ברבעון, בהשוואה לכ-97 מיליון ש"ח שהיוו כ-2.5% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח הנקי ברבעון נובע בעיקר, מביטול הפרשה בסך כ-10 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד בגין נכס אותו החברה חוכרת בנתניה, גידול בהוצאות המימון ותחילת פעילות הארנק הדיגיטלי PayBox.
הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל בכ-10% לכ-293 מיליון ש"ח (2.6% מההכנסות), בהשוואה לכ-267 מיליון ש"ח (2.4% מההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד). הגידול ברווח הנקי נובע מגידול בהיקפי הפעילות של החברה.
ה-EBITDA לרבעון הסתכמה בכ-399 מיליון ש"ח, המהווים כ-10.5% מסך הכנסות החברה בהשוואה לכ-376 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד שהיוו כ-9.5% מסך הכנסות החברה אשתקד.
ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמה בכ-1,184 מיליון ש"ח המהווים כ-10.6%, בהשוואה לכ-1,103 מיליון ש"ח שהיוו כ-9.7% בתקופה המקבילה אשתקד.
מכירות החברה באמצעות שופרסל אונליין הגיעו בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2021 לכ-19.9% מכלל מכירות קמעונאות המזון, לעומת כ-19.4% בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי מכירות החברה באמצעות שופרסל אונליין הגיעו לכ-18.7% מכלל קמעונאות המזון, לעומת כ-20.8% ברבעון המקביל אשתקד קיטון הנובע ממחסור בכח אדם בעקבות משבר הקורונה.
מגזר Be ממשיך לשפר משמעותית את תוצאותיו: ההכנסות גדלו ברבעון האחרון ב-25.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב- 270 מיליון ש"ח. המכירות בסניפים הזהים ברשת Be גדלו בכ-15.9% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-3 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד תפעולי של כ-5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה, הכנסות מגזר Be גדלו ב16.6% והסתכמו בכ-710 מיליון בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד וזאת בעיקר בשל גידול במכירות הרשת בסניפים זהים ובאונליין. המכירות בסניפים הזהים ברשת גדלו ב-8.4% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והרווח התפעולי בתשעת החודשים עמד על 6 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד תפעולי של כ-19 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
נתח מכירות המותג הפרטי ברבעון האחרון עמד על כ-26.0% מסך מכירות קמעונאות המזון, לעומת כ-25.8% בתקופה המקבילה אשתקד.
נתח מכירות המותג הפרטי בתשעת החודשים הראשונים של השנה עמד על כ-26.5% מסך מכירות קמעונאות המזון, לעומת כ-25.5% בתקופה המקבילה אשתקד.

יקי ודמני, יו"ר דירקטוריון שופרסל ואיציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמרו היום:

"אנו מציגים תוצאות טובות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2021, בהתאם לתכניות האסטרטגיות שהצבנו לעצמנו.
לקבוצת שופרסל מגוון רחב של שירותים ומוצרים, תשתיות לוגיסטיות וטכנולוגיות מובילות, מערך אונליין איתן ויציב, הון אנושי מקצועי ופעילויות עסקיות מגוונות, לרבות בתחומי הפארם, העסקים (B2B), הפיננסים והנדל"ן המהוות פוטנציאל צמיחה משמעותי.
אנו ממשיכים להוביל את שוק הקמעונאות בישראל, ונמשיך לבצע מהלכים אסטרטגיים והשקעות נוספות במטרה לשמר מעמד זה בהתאם למציאות המשתנה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  073-250-5855  |  info@talniri.co.il