TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

עסקה אסטרטגית בשוק הקנאביס הישראלי


shutterstock
קאנומד תמכור לאינטרקיור את החזקותיה בשלושה בתי מרקחת ושירות ייעוץ למטופלי קנאביס בתמורה ל-16.7 מיליון שקל
במסגרת העסקה אינטרקיור תחבר את כל בתי המרקחת שברשותה לפלטפורמת האונליין שפיתחה קאנומד בתנאים שיוסכמו בהמשך;

אינטרקיור תרכוש את בתי המרקחת של קאנומד
בחולון, ראשון לציון ופתח תקווה כחלק מתהליך הקונסולידציה בשוק הקנאביס הרפואי;

כמחצית מתמורת העסקה תשולם במזומן וכמחציתה במניות;

כמו כן בכוונת אינטרקיור וקאנומד לשתף פעולה בגידול קנאביס רפואי וייבוא בתנאים שיוסכמו בהמשך



אינטרקיור וקאנומד מדווחות היום לבורסה כי חתמו על הסכם, במסגרתו אינטרקיור תרכוש נכסים מקאנומד בתמורה של כ-16.7 מיליון שקל והחברות מגבשות הסכם לשיתוף פעולה ביניהן בתחום האונליין, גידול וייבוא קנאביס רפואי.
שיתוף הפעולה יאפשר את המשך הצמיחה של קאנומד ושל אינטרקיור ומהווה צעד משמעותי נוסף בהובלת תהליכי הקונסולידציה בשוק.



על פי פרטי ההסכם, אינטרקיור תרכוש מביופארם, חברה בת של קאנומד, 55% מהזכויות בשותפות ביו מקס פארם, אשר הינה הבעלים של פעילות בית המרקחת "מקס פארם" בחולון ושל פעילות בית מרקחת בראשון לציון. כמו כן, תרכוש אינטרקיור מקאנומד את מלוא זכויות הבעלות בפעילות בית מרקחת בפתח תקווה.
עוד במסגרת העסקה, אינטרקיור תרכוש 51% משותפות הלו מדיקל, מערך ייעוץ וליווי מלא על ידי אחיות המתמחות בקנאביס רפואי לצורך הבטחת רצף טיפולי, בראשותה של אירית אבישר. הלו מדיקל מנהלת ומפעילה מרכז לייעוץ וטיפול בנושא קנאביס רפואי ביחד עם צד שלישי, שהינו הבעלים של "מרכז אבישר".
מערכת האונליין של קאנומד תופעל לשימוש קהל המטופלים. המערכת עשויה לשמש בעתיד כמעין בית מרקחת אונליין, ולאפשר בנוסף לרכישת מוצרי קנאביס רפואי, גם רכישת תרופות מרשם ומוצרים נוספים.
ההסכם כולל גם מו״מ לשיתוף פעולה בין החברות בגידול קנאביס, על פיו קאנומד תגדל עבור אינטרקיור קנאביס רפואי. קאנומד תספק לאינטרקיור מוצרי קנאביס רפואי מתוך הייבוא העתידי, ככל שתבצע קאנומד.
הרכישה מרחיבה את ערוצי המכירה, ההפצה, והאספקה של אינטרקיור במענה לביקוש הגובר למוצריה האיכותיים ולגידול עקבי במספר המטופלים בישראל, הנאמד נכון להיום בקצב גידול של 4% בחודש.
סמנכ"ל הכספים של אינטרקיור עמוס כהן, מסר "אינטרקיור נמצאת בתנופת צמיחה, המתבססת על צמיחה אורגנית משמעותית לצד הובלת תהליך הקונסולידציה בשוק. העסקה עם קאנומד מהווה צעד נוסף ביישום האסטרטגיה שלנו ומחזקת את מיצובה של אינטרקיור כמובילה בתחום הקנאביס לשימוש רפואי בארץ ובעולם".

כפיר גינדי, מבעלי השליטה ומנכ״ל קאנומד ציין, כי " קאנומד מציפה רווח משמעותי בעסקה. אנו מזהים את ההזדמנות הגדולה לצמיחה בעולמות הטכנולוגיה של תחום הקאנביס ופיתחנו את פלטפורמת האונליין המתקדמת בתחום. זאת לצד מנועי צמיחה נוספים, ביניהם, המשך גידול מקומי על מנת להשיא ערך לבעלי המניות ובהמשך - ייבוא של מוצרי איכות מחו״ל. אנחנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם אינטרקיור, חברת הקנאביס המובילה והאיכותית בשוק. זו עסקה סינרגטית לשני הצדדים וכל צד יתמקד בפעילויות הליבה שלו".



אודות אינטרקיור:
אינטרקיור (TSX: INCR:U, TASE: INCR) הינה חברת הקנאביס המובילה והרווחית מחוץ לצפון אמריקה. קנדוק, חברה בת בבעלות מלאה של אינטרקיור, הינה יצרנית הקנאביס הגדולה בישראל וחלוצה לייצר, לייבא ולייצא מוצרי קנאביס לשימוש רפואי, בהתאם לתקני GMP. אינטרקיור פועלת באופן עקבי להרחיב את מערך הייצור וההפצה הייחודי, את שיתופי הפעולה הבינלאומיים ואת האינטגרציה האנכית כחברת הקנאביס המובילה והרווחית ביותר מחוץ לצפון אמריקה.
אינטרקיור רשומה למסחר בבורסה של טורונטו תחת הסימול INCR.U ונסחרת בבורסה של תל אביב תחת הסימול INCR.TA. בנוסף, הגישה החברה בקשה לרישום למסחר של מניותיה בנאסד"ק והתחלת המסחר צפויה בקרוב, תחת הסימול INCR. יו"ר הדירקטוריון של אינטרקיור הוא אהוד ברק, ומנכ"ל החברה אלכס רבינוביץ.

אודות קאנומד
קאנומד עוסקת בגידול, שיווק ומכירה ישירה של קנאביס רפואי. החברה הינה בעלת חוות גידול בבקעת הירדן בשטח של 15 דונם. החברה הינה מהראשונות שקידמו מהלכי רכישה של בתי מרקחת ובבעלותה מספר בתי מרקחת בעלי רישיון למכירת קנאביס רפואי, המקנים לה גישה ישירה לצרכן הסופי, אותם תמכור, כאמור, לאינטרקיור. לחברה מספר הסכמים לשיתופי פעולה בישראל בהיקף של עשרות מיליוני שקלים וכן, הסכם אסטרטגי עם חברת הפצה בגרמניה, המהווה את שוק היעד המרכזי של החברה באירופה. בעלי השליטה בחברה הינם מנור וכפיר גינדי, אנשי עסקים עם הצלחות עסקיות מוכחות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il