TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אלקטרה נדל"ן ממשיכה בהרחבה של פעילותה בארה"ב


מנכל אלקטרה נדלן גיל רושינק צלם-אורן קהן
הקרן השלישית להשקעות במקבצי דיור רוכשת 3 מקבצים בהיקף כולל של כ-775 דירות בתמורה כוללת (100%) של כ-170 מיליון דולר
לאחר הרכישות כאמור, מחזיקה הקרן השלישית 9,827 יחידות דיור, ב-34 מקבצי דיור בדרום מזרח ארה"ב בהיקף השקעה הונית כוללת של כ–618.5 מיליון דולר
גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "אנו מדווחים היום על שלוש עסקאות בהתאם לאסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה באמצעות קרנות ההשקעות, ובין היתר עסקאות אלו ממחישות את נגישות החברה לעסקאות חדשות בהסתמך על הניסיון הרב של הנהלת החברה והיכרותה העמוקה עם תחום הפעילות. תחום מקבצי הדיור בדרום מזרח ארה"ב, אזור שבו ממוקדת החברה, הינו תחום יציב וסולידי שנהנה כיום מסביבה עסקית תומכת מאוד, בין היתר לאור השינויים הדמוגרפים בארה"ב וההגירה החיובית דרומה במפה האמריקאית, ובכוונתנו להמשיך בהרחבה והשבחה של פעילותינו בתחום זה, לצד כניסה לתחומים משיקים בארה"ב".
חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו ובניהולו של גיל רושינק, ממשיכה להרחיב את פעילותה בארה"ב. החברה מדווחת היום על 3 עסקאות רכישה שביצעה הקרן השלישית להשקעות במקבצי דיור בארה"ב.
עסקה אחת לרכישת מקבץ דיור בסאמרוויל, דרום קרוליינה הכולל 264 יחידות דיור, בתמורה (100%) לכ-56 מיליון דולר, כאשר ההון העצמי שהושקע הסתכם לסך של כ-23 מיליון דולר. עסקה שניה לרכישת מקבץ דיור בדאלאס, טקסס, הכולל 285 יחידות דיור, בתמורה (100%) לסך של כ-65.2 מיליון דולר, כאשר ההון העצמי שהושקע הסתכם לסך של כ-25.3 מיליון דולר. ומקבץ שלישי גם הוא בדאלאס, טקסס הכולל 225 יחידות דיור, בתמורה (100%) לסך של כ-48.4 מיליון דולר, כאשר ההון העצמי שהושקע הסתכם לסך של כ-22.5 מיליון דולר. יצוין , כי בכל 3 העסקאות שיעור האחזקה של הקרן בנכסים הינו 100%.
לאחר עסקאות אלו, מחזיקה הקרן השלישית כ–9,827 יחידות דיור, ב-34 מקבצים בדרום מזרח ארה"ב, בהיקף השקעה הונית כוללת של כ–618.5 מיליון דולר (חלק הקרן).
בשבוע החולף עדכנה החברה כי קרן החוב הראשונה למימון מקבצי דיור בארה"ב סיימה את שלב הגיוס, זאת לאחר שהושלם גיוס בהיקף משמעותי של כ-285 מיליון דולר בפרק זמן של כשנה וחצי בלבד, זאת לעומת יעד הגיוס המקורי שעמד על כ-200 מיליון דולר. ערב סגירת שלב גיוס הקרן חתמה כלל ביטוח ופיננסים על השקעה בהיקף של 65 מיליון דולר בקרן החוב.
סיום שלב הגיוס בקרן החוב, הינו בהמשך לכך שבשנת 2018 סיימה החברה שלב גיוס בהיקף של כ-215 מיליון דולר לקרן הראשונה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב, ובשנת 2019 סיימה הקרן גיוס בסך כ-462 מיליון דולר לקרן השנייה במקבצי דיור בארה"ב. בימים אלו ממשיכים החברה את שלב הגיוס לקרן השלישית במקבצי דיור בארה"ב, שהושקה בסוף 2019 ונכון למועד הדיווח גייסה עד כה כבר כ-870 מיליון דולר, וזאת לעומת יעד גיוס ראשוני של כ-500 מיליון דולר.
יצוין, כי בשלוש וחצי השנים האחרונות, גייסה אלקטרה נדל"ן למעלה מ-1.8 מיליארד דולר בארבע קרנות ההשקעה במקבצי דיור בארה"ב ממשקיעים ישראלים ובנוסף גייסה כ-600 מיליון דולר, בעיקר מגופים בארה"ב בעסקאות משותפות לצד הקרנות. בסה"כ גייסה החברה מעל 2.4 מיליארד דולר.
אלקטרה נדל"ן מקבוצת אלקו מנהלת כ-35 אלף יחידות דיור ב-109 מקבצי דיור בארה"ב, כולל 18 עסקאות למתן הלוואות לביצוע רכישה של מקבצי דיור. בנוסף, החברה מחזיקה בכ-450 בתים צמודי קרקע בארה"ב. כל זאת, בהתאם לתכנית האסטרטגית שהציגה החברה בינואר 2016 ולפיה החברה תהפוך לזרוע הנדל"ן המניב של קבוצת אלקו, תוך התמקדות בתחום מקבצי הדיור בארה"ב, ותפעל באופן שיבטיח תזרים יציב ויאפשר יצירת ערך לבעלי המניות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il