TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סאפיינס ו-Atidot הישראלית משתפות פעולה כדי להציע תובנות מנבאות פרסונליזציה מבוססות בינה מלאכותית (AI) לספקי ביטוח חיים


רוני על-דור מנכל סאפיינס צילום יוסי אלוני
השילוב יאפשר למבטחים לשפר את הערך והרווחיות לאורך השרשרת של תחום ביטוחי החיים
חברת Sapiens ("סאפיינס") דיווחה היום על הסכם עם חברת Atidot ("עתידות") הישראלית, ספקית שירותי SaaS מבוססי ענן, המציעה פתרונות AI ולימוד מכונה למבטחי חיים וקצבה. השותפות פותחת בפני המבטחים בצפון אמריקה ובאירופה דרכים חדשות לייצר הכנסות באמצעות אנליטיקה ותובנות ליישום.
הפתרון המשותף מאפשר למבטחי חיים וקצבה למקסם את הערך מפעילותם העסקית. הוא מפיק תובנות ליישום, המאפשרות למבטחים לתת שירות טוב יותר למבוטחים ולייצר הכנסות חדשות באמצעות השילוב עם Sapiens CoreSuite for Life Insurance, Sapiens IllustrationPro, כמו גם פתרונות האנליטיקה והדיגיטל של סאפיינס.
רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס מסר: "חברת סאפיינס שואפת תמיד להציע טכנולוגיות חדשות ופתרונות חדישים ללקוחותיה, ולצד זאת, לתת להם ערך נוסף באמצעות מערך ענף של סטארט-אפים מתעשיית ה-InsureTech. השילוב של פלטפורמת ה-AI והחיזוי של 'עתידות' ופלטפורמת מוצרי הליבה שלנו, מאפשרת למבטחים לשפר את רווחיותם ולספק שירות טוב יותר ללקוחותיהם".
דרור קצב, מייסד ומנכ"ל עתידות מסר: "אנו שמחים לשתף פעולה עם סאפיינס, כדי לאפשר ללקוחות להתקדם לעידן הנתונים. עתידות מביאה חדשנות משבשת לענף ביטוח החיים, ופלטפורמה שתסייע בשיפור הרווחיות וההתאמה האישית של פוליסות, ולנקיטת גישה פרואקטיבית להפחתת סיכונים".
סאפיינס ועתידות מציעות פתרון ייחודי ודינמי, בזמן אמת, הלומד את נתוני התעשייה. הפלטפורמה המשותפת ממנפת נתונים חיצוניים ולימוד מכונה, כדי לספק תובנות עסקיות משמעותיות בהרבה מאלו שניתן להשיג באמצעות שיטות ניתוח מסורתיות המתבססות על מודלים סטטיים. הפתרון רלוונטי למחלקות השיווק, ההפצה, המוצר והדאטה של חברות.
Sapiens CoreSuite מאפשר טרנספורמציה דיגיטלית והשאת ערך מהירה של אסטרטגיות דיגיטל. הוא גם מאפשר למבטחי חיים להיות ארגונים מעורבים וזריזים יותר, עם אפשרויות מכירה רבות יותר. שילוב של CoreSuite עם פתרון הניתוח המתקדם של סאפיינס ומאגרי נתונים, מאפשר למבטחים להפיק במהירות תובנות עסקיות הניתנות ליישום, מודיעין עסקי, ויכולות לגילוי נתונים, בכל סוגי המכשירים הניידים, ובענן.
חברת עתידות מובילה בפתרונות ניתוח חיזוי, בינה מלאכותית ולמידת מכונה לתעשיית ביטוח החיים והקצבה. הפלטפורמה מבוססת הענן שלה מספקת למבטחים תובנות מבוססות נתונים ופעולות היוצרות הזדמנויות ליצירת הכנסות חדשות, להגדלת המכירות ושימור הלקוחות. הפתרונות של עתידות מספקים גם הבנה מעמיקה של מוצרי המבטחים והתחרות, ומאפשרים לספקים להתאים את אסטרטגיית המוצרים שלהם ולהגיב במהירות לתנאי שוק ותחרות משתנים. עתידות עובדת עם חברות Tier 1, בצפון אמריקה ובאירופה, ונבחרה ע"י גרטנר ל-Cool Vendor 2019 in Insurance. לחברה משרדים בקליפורניה, לונדון, ספרד וישראל.
חברת סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח, זה למעלה מ-35 שנה, המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-4,000 עובדים ומשרתת יותר מ-600 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il