TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

המלצת קנייה לחברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס


רון אייכל קולמקס שוקי הון צילום: יחצ
Delta Air Lines סימול DAL בבורסה הראשית בניו-יורק המניה זינקה פי 2 בתוך שנה ‎
Delta Air Lines (DAL) $46.64

חברת התעופה דלתא איירליינס דיווחה ביום חמישי על הפסד רבעוני נוסף. לדעת ההנהלה החברה תגיע לאיזון, ככל הנראה, בחודש יוני, כאשר הביקוש לנסיעות יתאושש, לאחר צניחה עמוקה בשנה האחרונה.

דלתא ומתחרותיה ממשיכות להפסיד כסף אך מציגות שיפור בנתוני ההזמנות, ככל שישנם יותר נוסעים מחוסנים, המגבלות מוסרות ואטרקציות נפתחות מחדש. חברת התעופה מסרה כי הזמנות הפנאי התאוששו לכדי 85% מרמות 2019, אם כי הטיסות הבינלאומיות והעסקיות נותרו מדוכאות.

חברת התעופה שבסיסה באטלנטה רשמה הפסד נקי של 1.18 מיליארד דולר מתוך הכנסות של 4.15 מיליארד דולר ברבעון הראשון, אפילו שהן היו גבוהות מהערכות אנליסטים להכנסות של 3.91 מיליארד דולר. ההכנסות היו נמוכות ב-60% לעומת 10.47 מיליארד דולר שנרשמו ברבעון הראשון של 2019. בהתחשב בהתאמות, דלתא רשמה הפסד של 3.55 דולר למניה לעומת תחזית של 3.17 דולר למניה.

להלן ביצועי דלתא ברבעון הראשון בהשוואה לציפיות וול סטריט

תוצאות למניה: הפסד של 3.55 דולר לעומת הפסד צפוי של 3.17 דולר למניה

הכנסות: 4.15 מיליארד דולר לעומת צפי ל-3.91 מיליארד דולר

דלתא חזתה כי הכנסותיה ברבעון השני יהיו נמוכות ב-50% עד 55%, לעומת התקופה המקבילה בשנת 2019. הוצאותיה, ללא עלויות הדלק, יעלו בשיעור של 6% עד 9% ברבעון זה.

טכנית, המניה נמצאת בעמדת קנייה לשבוע הקרוב. אינדיקטור המומנטום הוא שלילי. קו התמיכה נמצא ברמה של 17.65 דולר. קו ההתנגדות נמצא ברמה של 62.62 דולר.



















Delta Air Lines



ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½
DAL



ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½
46.64



ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½:
ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½



ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½:17.65



ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½:62.62






ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½!

ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½, ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½... ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½

ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½*: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½*: ן¿½ן¿½ן¿½"ן¿½:


RSS
- ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  ן¿½ ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  |  ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ 94, ן¿½ן¿½-ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il