TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אלביט מערכות זכתה בחוזה בסך 1.65 מיליארד דולר


בצלאל מכליס. קרדיט צילום: אלביט מערכות
לתכנית להכשרת טיסות, כחלק מההסכם בין משרדי ההגנה הישראלים והיווניים
חיפה, ישראל, 18 באפריל 2021 - אלביט מערכות בע"מ (נאסד"ק: ESLT, TASE: ESLT) ("אלביט מערכות" או "החברה") הודיעה היום, בהמשך להודעת החברה מיום 5 בינואר 2021, כי מדובר בחוזה בשווי של כ -1.65 מיליארד דולר (כ -1.375 מיליארד אירו) להקמת והפעלת המרכז להכשרת תעופה בינלאומית של חיל האוויר היווני, כחלק מהסכם בין משרד הביטחון הישראלי למשרד ההגנה הלאומי היווני. החוזה יבוצע לאורך 20 שנה לערך ויכלול הצמדה למחירים.

על פי החוזה, אלביט מערכות תספק מטוסי אימון חדשים מסוג M-346 ותחזיק את כל צי האימונים, המורכב מעשרות מטוסי אימון מסוג M-346 ו- T-6 לתקופה של כ -20 שנה. בנוסף, החברה תספק את המשקיעים האחרונים המתקדמים שלה Embedded Virtual Avionics EVA על גבי מטוסי האימון, תספק סימולטורי טיסה מרושתים ומערך של תחנות אימון קרקעיות (GBTS) וכן מערכות פיקוד ובקרה כדי לאפשר ניהול יעיל של מבצע אימוני הטיסה.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, אמר: "אנו מתכבדים שקיבלנו חוזה זה בכדי לספק יכולת כה חשובה לחיל האוויר ההלני. פרס חוזה זה מעיד על העמדה המובילה שאנו מחזיקים בתחום פתרונות ההדרכה של הטייס, המספק ידע מוכח וטכנולוגיות מוכחות המשפרות את המוכנות התפעולית תוך הפחתת עלויות. "

חוזה זה עוקב אחר מספר תוכניות וחוזים עיקריים שהבטיחה אלביט מערכות בשנתיים האחרונות, כולל הבחירה לספק יכולות הכשרה משובצות למטוסי ה- T-7 Red Hawk של ​​חיל האוויר האמריקני, חוזה לספק לצי המלכותי הבריטי מגוון של יכולות סימולציה, מסירת מרכז אימונים למשימה של חטיבה וקבוצות קרב לצבא ההגנה הישראלי, חוזה לאספקת הדמיית טיסות מסוקים למשרד ההגנה האיטלקי ואחרים.

בנוסף, מאז 2016, אלביט מערכות ושותפתה KBR, מספקות שירותי רכש, תפעול ותחזוקה לתוכנית הכשרה מעופפת בסיסית של חיל האוויר המלכותי המפעילה עשרות מטוסים משלושה סוגים שונים בשלושה בסיסים של חיל האוויר בבריטניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il