TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

ביקונקט משיקה את MagSafe Belkin


MagSafe Belkin טעינה מגנטית
ליין המוצרים המהירים ביותר לטעינה של סדרת אייפון 12 ומוצרי אפל. מאפשר טעינה מגנטית כך שהאייפון 12מוטען תוך כדי 'ריחוף'
ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיה והאביזרים משיקה בישראל את MagSafe Belkin: ליין מוצרי טעינה עם מנגנון מגנטי בטוח וחזק, לטעינה המהירה ביותר של iPhone 12ושאר מוצרי אפל.

פרוטוקול ה- MagSafe שפותח בבלעדיות על ידי אפל החל מסדרת מכשירי אייפון 12 החדש, מאפשר לצרכן להצמיד את המכשיר שלו למטען או מעמד טעינה באמצעות מגנטים הממוקמים בתוך המכשיר, ללא חשש מתזוזה או נפילה.

פרוטוקול ה- MagSafe תומך בטעינה המהירה של אפל כך שמכשיר האייפון 12 ושעון האפל ווטץ' מוטענים תוך כדי 'ריחוף'. בנוסף מטעין גם דרך הארנק של אפל והקייס המקורי.

BELKIN האמריקאית הידועה באיכות מוצריה נרכשה לפני כשנתיים ע"י Foxconn יצרנית הטלפונים של APPLE. כל מוצריה מאושרים על ידי APPLE והם MFi - Made for idvice.

ליין המוצרים כולל:
מעמד טעינה אלחוטית 3 ב- 1 עם MagSafe 15W Belkin WIZ009
משטח טעינה מתקדם המהווה פתרון חכם לכל מוצרי האפל

משטח הטעינה המתקדם של בלקין מציע טעינה אלחוטית מהירה עד 15W בטכנולוגיית MagSafe לאייפון 12, לאוזניות AirPods ולשעון Apple Watch. המעמד המגנטי עוצב ותוכנן לשימוש פשוט, נוח ובטוח. הוא דק ומינימליסטי, משתלב מצוין בכל מיקום. 2 הזרועות המגנטיות מותאמות לטעינת השעון והאייפון, בעוד שהחלק התחתון של המעמד משמש כמשטח טעינה עבור אוזניות ה- Airpods. ניתן להציב ולהטעין את האייפון בצורה אופקית או רוחבית. הזוית מותאמת לצפייה ולשימוש נוח במהלך הטעינה. מנגנון ה- MagSafe המובנה מבטיח הצמדה מגנטית חזקה ויציבה לאורך כל הטעינה. ניתן להטעין עם כיסויי MagSafe רשמיים. נורית לד מובנית מציגה את מצב הטעינה.
מחיר: 749 ₪ מחיר מומלץ לצרכן.

מעמד טעינה אלחוטית 2 ב- 1 עם MagSafe 15W Belkin WIZ010
ניתן להטעין את האייפון ואת האוזניות האלחוטיות במעמד טעינה אחד מהיר התומך ב- MagSafe. זהו מנגנון המאפשר פשוט להצמיד את האייפון למשטח המגנטי, והטעינה מתחילה. המטען מציע טעינה מהירה לאייפון, עד 15W. המעמד המגנטי עוצב ותוכנן לשימוש פשוט, נוח ובטוח. הוא דק ומינימליסטי, משתלב מצוין בכל מיקום. החלק התחתון של המעמד משמש כמשטח טעינה עבור האוזניות או עבור כל מכשיר נייד נוסף התומך בטעינה אלחוטית. ניתן להציב את האייפון בצורה אופקית או רוחבית. מנגנון ה- MagSafe המובנה מבטיח הצמדה מגנטית חזקה ויציבה לאורך כל הטעינה. ניתן להטעין עם כיסויי MagSafe רשמיים. נורית לד מובנית מציגה את מצב הטעינה.
מחיר: 499 ₪ מחיר מומלץ לצרכן.

מעמד מגנטי MagSafe לרכב לאייפון 12 Belkin WIC002
ניתן להצמיד את האייפון 12 לסטנד המגנטי ברכב. המעמד המגנטי עוצב ותוכנן לשימוש פשוט, נוח ובטוח עבור המכשיר. הוא דק ומינימליסטי, משתלב מצוין בכל רכב ובכל מיקום. הוא מתחבר בבטחה לתריסי המזגן באמצעות תופסן מיוחד וחזק המתכוונן לגובה ולזווית שתבחרו. ניתן להציב את המכשיר בצורה אופקית או רוחבית. מנגנון ה- MagSafe המובנה מבטיח הצמדה מגנטית חזקה ויציבה לאורך כל הנסיעה. בחלקו האחורי של המעמד ישנו מנגנון לניהול נוח של כבל הטעינה. ניתן להטעין עם כיסויי MagSafe רשמיים.
מחיר: 239 ₪ מחיר מומלץ לצרכן.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il