TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

סקר מיוחד: כ-70% מרוכשי הדירות החדשות ישדרגו את המטבח, 17% דחו תשלומי משכנתא


נדלן
סקר שנערך בקרב משתמשי מערכת HOMECONNEX: רוכשי הדירות מוציאים בממוצע כ-100 אלף שקל על שדרוגים, וכ-70 אלף שקל על רכישת מוצרים
כ-70% מרוכשי הדירות בישראל ישדרגו את המטבח הסטנדרטי של הקבלן בדירות החדשות – כך עולה מסקר שערכה חברת הומקונקס בקרב אלפי רוכשים בעשרות פרויקטים חדשים ברחבי הארץ המטבח הוא הקטגוריה שאותה הרוכשים נוטים לשדרג הכי הרבה בדירות החדשות.

עוד עולה מהסקר, כי הקורונה לא ממש השפיעה לרעה על שינויי הדיירים בפרויקטים חדשים וכי הרוכשים מוציאים בממוצע כ-100 אלף שקל על שדרוג הדירות החדשות שקנו (נבדקו דירות 4 חדרים) גם בתקופת המשבר.

חוץ מהשדרוגים, הרוכשים מוציאים כ-70 אלף שקל בממוצע על רכישות מוצרים שלא נכללים במפרט הטכני שהם מקבלים מהקבלן. בתקופת הקורונה נרשמה עלייה של 11% ברכישות אלה – בעיקר מוצרי חשמל.

היבט שהקורונה כן השפיעה עליו באופן ישיר – הוא תשלומי המשכנתא. בחודשים הראשונים של המשבר בנק ישראל אפשר לנוטלי המשכנתאות לדחות את תשלומי המשכנתא החודשיים לתקופה של שישה-תשעה חודשים, ולפי הסקר כ-17% מהנשאלים אכן דחו את התשלומים.

הנתונים מבוססים על ההעדפות של אלפי המשתמשים במערכת HOMECONNEX, המאפשרת תקשורת שוטפת בין היזם לרוכשי הדירות החל משלב חתימת החוזה, ומלווה אותם לאורך כל תקופת הבנייה והבדק ומאפשרת לאחר הבנייה להתחבר לקהילת הפרויקט בכל הנושאים הקשורים לדירה.

נכון להיום המערכת משרתת למעלה מ-80 פרויקטים בכל הארץ ויש בה כ-16,000 לקוחות פעילים. חברת הומקונקס צופה 20 אלף משתמשים פעילים עד סוף חודש מרץ, ו-35 אלף עד סוף השנה. המערכת מאפשרת ליזם תקשורת שוטפת עם הדייר, ריכוז הטיפול תחת מערכת אחת הכוללת את כל שלבי הבנייה, ייעול כוח האדם, יחד עם שיפור השירות ומתן שקיפות.

להומקונקס יש גם אפליקציות ואתר אינטרנט, דרכן מתאפשר לרוכשי הדירות החדשות לקבל מידע רב בנושאים רבים הקשורים לעסקה:

מצב חשבון עדכני אונליין על מצב תשלומי הדירה (תשלומים עתידיים, חשבוניות, פיגורים וכו')
צפייה במסמכי הדירה ושמירה באזור אישי – חוזה המכר, מפרט טכני, תכניות דירה, חוזי חכירה.
מעקב אונליין אחר התקדמות הבנייה בשטח – בעזרת תמונות המתעדכנות אחת לחודש.
תקשורת עם היזם – הפניות מועברות ליזם דרך המערכת ומנותבות למחלקה המטפלת.
בחירת מפרט טכני ומעקב אחר הבחירות, קבלת התרעות על זמני בחירת המוצרים, תיעוד הבחירות וההזמנות ויצירת ממשק ישיר ליזם ולספק בנוגע להזמנה.
פרוטוקול מסירה , וטיפול בליקויים בתוקפת הבדק .

לפי הסקר שערכה הומקונקס , האזור הנצפה ביותר במערכת הוא מצב החשבון ודיירים נוטים להיכנס לאזור זה לפחות 3 פעמים בחודש בממוצע . לאחר מכן התקדמות הבנייה ומסמכים בתדירות של פעמיים בחודש . דיירי המערכת מתעדכנים בממוצע 7 פעמים במהלך החודש בנוגע לדירתם והכל מהאפליקציה .

לדברי קרן ביטון, מנכ"לית הומקונקס, "מערכת HOMECONNEX מכניסה לענף הנדל"ן חדשנות וטכנולוגיה שלא היו בו עד היום. הענף נחשב למסורתי ולא כל כך מתקדם מבחינה טכנולוגית, ואת זאת בדיוק אנחנו מכוונים לשנות. המערכת מציעה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לתקשורת בין יזם לדייר, מייעלת את תהליך הרכישה וריהוט הדירה עבור הרוכשים, וליזם היא מסייעת לספק שירות מלא ואיכותי ללקוח, ובמקביל להמשיך בעבודות הבנייה ולהתמקד במסירת הדירות לשביעות רצון הרוכשים ללא 'רעשי רקע' ועיכובים".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il