TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

חברת הבינה המלאכותית בתחום הגנומיקה, אנרג'ין - מצטרפת לבורסה בת"א


גיל ואסף צלם שי בראל
גייסה כ-100 מיליון שקל בהנפקת מניות. ההנפקה בוצעה לפי שווי של כ-420 מיליון שקל (אחרי הכסף ובדילול מלא)
החברה פיתחה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית להשבחת זנים של צמחים ובעלי חיים לשיפור התוצרת החקלאית ואיכות המזון ללא הנדסה גנטית

אסף לוי, יו"ר אנרג'ין: : "אנו גאים בהצלחת ההנפקה, ומודים לציבור המשקיעים על הבעת האמון, הבאה לידי ביטוי בשורה של גופים מוסדיים מובילים שלקחו חלק בהנפקה. אנו רואים בהפיכת החברה לציבורית, שלב חשוב בחייה העסקיים. כספי ההנפקה ישמשו להאצת הצמיחה, להרחבת הפעילות ולבניית שיתופי פעולה ארוכי טווח. אנרג'ין פועלת בשוק הגנומיקה של הצמחים והבע"ח - שוק הגדל במהירות וצפוי להגיע, לפי הערכות, להיקף של כ-6.4 מיליארד דולר, בשנת 2025".

ד"ר גיל רונן, מנכ"ל אנרג'ין: "לאנרג'ין פתרון טכנולוגי פורץ דרך שהוכח עד היום ביותר מ-250 פרויקטים עם לקוחות בינלאומיים, ביניהם תאגידי חקלאות מובילים, כגון באייר Bayer וסינג'נטהSyngenta . בהמשך להוכחת יכולתנו, בכוונתנו לפעול להעמקת הפעילות הגלובאלית של החברה והפיכתה לחלק בלתי נפרד מתהליכי האופטימיזציה בחקלאות ובתעשיית המזון. אנו מעריכים כי בשנים הקרובות תמוצב אנרג'ין כשחקנית מובילה וחיונית בתחום חשוב וצומח זה".

חברת אנרג'ין (סימול אנגן, NRGN) - חברה מובילה בתעשיית השבחת הזרעים באמצעות בינה מלאכותית, דיווחה, כי השלימה בהצלחה הנפקה ראשונית לציבור (IPO), ובימים הקרובים יחלו מניותיה להיסחר בבורסה בת"א. במסגרת ההנפקה, שבוצעה במתכונת של הצעה לא אחידה, גייסה החברה כ-100 מיליון שקל לפי שווי חברה כ-370 מיליון שקל אחרי הכסף (כ-420 מיליון שקל בדילול מלא) ונטלו בה חלק שורה של גופים מוסדיים מהמובילים בשוק הישראלי.

אנרג'ין פיתחה תוכנה המבוססת על בינה מלאכותית, המנתחת מידע גנטי רב (Big Data) במטרה לייעל השבחת זנים של צמחים ובעלי חיים בענפי החקלאות והמזון, ללא הנדסה גנטית. הטכנולוגיה הינה ייחודית ופורצת דרך ומאפשרת ללקוחותיה פיתוח מואץ של זנים עתירי יבול, עמידים למחלות ולתנאי אקלים קיצוניים, ובעלי הרכב תזונתי בריא יותר. הטכנולוגיה של אנרג'ין מקצרת משמעותית את משך הזמן הנדרש להשבחת זרעים ובע"ח, ועל ידי כך מוזילה את עלויות הגידול. קיצור פרק זמן זה מעניק ללקוחות החברה יתרון תחרותי משמעותי המאפשר להם לצאת לשוק מהר יותר ולכבוש נתח שוק גדול יותר, עם זנים מיטביים. לחברה מכירות ב 30 מדינות בעולם ובין לקוחותיה נמנים מספר תאגידים בינלאומיים מהמובילים בעולם בתעשיות שונות כגון חקלאות, מזון ומשקאות, קנאביס, נייר, גומי ועוד.

החברה השיקה את הטכנולוגיה שפיתחה לראשונה בשנת 2015, והיא מציינת, כי תפעל להגדלת הכנסותיה בשיעור של 150%-250% במהלך השנתיים הקרובות. המודל העסקי של החברה מבוסס, בין היתר, על הסכמים רב שנתיים עם תאגידי חקלאות ותעשיה. תאגידים אלה המאמצים את הטכנולוגיה של אנרג'ין ורוכשים ממנה זכויות שימוש בתוכנה באמצעות ענן ושירותים בתמורה לתשלומים תקופתיים.

בשנת 2020 החלה החברה ליישם מודל עסקי נוסף של פיתוח של קניין רוחני משותף עם לקוחותיה בתמורה לתשלומי תמלוגים ממכירת מוצריהם. עד כה נחתמו עסקאות נושאות תמלוגים ממכירה לחקלאים של זרעי תירס, אורז, צ'ילי, עגבניה וגידול צמח תבלין.
ד"ר גיל רונן הנו מנכ"ל החברה ואחד ממייסדיה; כיו"ר החברה מכהן מר אסף לוי, מנהל קרן ההשקעות פלואו Flow וכסמנכ"ל הכספים מכהן מר אהוד בלדר.
את הנפקת החברה ליוו עורכי הדין איל בר-צבי ואפרת צור מהרצוג פוקס נאמן, ורו"ח שחר חורי מ- PWC Israel.

אודות אנרג'ין NRGene
אנרג'ין (NRGene) מפתחת וממסחרת כלי בינה מלאכותית המנתחים מידע גנטי במטרה לייעל ולהאיץ תהליכי השבחת צמחים ובעלי חיים. הטכנולוגיה של NRGene הינה ייחודית ופורצת דרך ומאפשרת ללקוחותיה פיתוח מואץ של זנים עתירי יבול, עמידים למחלות ולתנאי אקלים קיצוניים, ובעלי הרכב תזונתי בריא יותר. זנים אלו מאפשרים לחקלאים לייצר מזון רב ועשיר יותר, כמו גם חומרי גלם איכותיים לתעשיות השונות.
הפתרון הטכנולוגי של החברה הוכח בלמעלה מ 250 פרוייקטים עם מעל 100 לקוחות ב- 30 מדינות ברחבי העולם. בין לקוחות החברה נמנות החברות המובילות בעולם בתחומי החקלאות, מזון, משקאות, שמן, נייר, גומי, קנביס ועוד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il