TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מימון ישיר מוסיפה תאגיד בנקאי חדש לשורת שותפיה העסקיים


מימון ישיר
המחתה תיק הלוואות רכב בהיקף של כ-280 מיליון ש"ח לתאגיד הבנקאי
מימון ישיר, המנוהלת על ידי ערן וולף, הודיעה היום כי חתמה על הסכם להמחאת תיק הלוואות רכב בהיקף של כ-280 מיליון ש"ח לחברה ייעודית (SPC), אשר תממן את הרכישה באמצעות הלוואה מהתאגיד הבנקאי שהתווסף כעת לשורת שותפיה העסקיים. התאגיד הבנקאי מממן את רכישת את תיק ההלוואות שהועמד על ידי מימון ישיר ללקוחות פרטיים לצורך רכישת רכב, באמצעות הלוואה מסוג Pass-through שתועמד לחברת ה-SPC ותפרע מתזרים המזומנים של ההלוואות המועברות. בנוסף, מימון ישיר תתפעל את תיק ההלוואות בתמורה לדמי תפעול חודשיים.

זוהי הפעם הראשונה שבמסגרתה מוכרת חברת האשראי הצרכני תיק הלוואות לחברת SPC, הממומנת על ידי תאגיד בנקאי זה ובכך מימון ישיר מגדילה את מספר שותפיה העסקיים שהתווספו בחודשים האחרונים וביניהם בית ההשקעות פסגות וחברת כרטיסי האשראי מקס.

מימון ישיר פועלת בתחום האשראי הצרכני למגוון מטרות, העיקרית ביניהן הינה הלוואות לרכישת כלי רכב. בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 העמידה ושיווקה החברה הלוואות חדשות בהיקף של כ-2.7 מיליארד ש"ח. נכון ליום 30 בספטמבר 2020 מימון ישיר מנהלת כ-8.6 מיליארד ש"ח הלוואות פעילות (כולל הלוואות שהומחו ו/או שווקו עבור צדדים שלישיים).

ערן וולף, מנכ"ל מימון ישיר מסר: "אנו מודים לשותפינו העסקיים הוותיקים והחדשים על הבעת האמון בפעילותה של מימון ישיר. תיק האשראי שהומחה לתאגיד בנקאי זה משקף את פעילותה האיכותית של מימון ישיר במתן אשראי המאופיין בפיזור גבוה, איכות לקוחות טובה ונזקי אשראי נמוכים. המחאת תיק האשראי של החברה לבנקים ולגופים מוסדיים מאפשרת לנו לפעול להרחבת הפעילות העסקית, תוך גמישות במתן האשראי שאנו מעניקים ללקוחות".



אודות מימון ישיר
מימון ישיר, המנוהלת ע"י ערן וולף, הינה חברה ציבורית, שניירות ערך שלה רשומים למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, מקבוצת ביטוח ישיר השקעות פיננסיות. מימון ישיר הינה חברת האשראי הצרכני החוץ בנקאי מהמובילות בתחומה בישראל (במונחי העמדת ושיווק הלוואות). החברה עוסקת במתן אשראי צרכני למגוון מטרות, העיקרית ביניהן הינה הלוואות לרכישת כלי רכב. נכון ליום 30 בספטמבר 2020, מימון ישיר מנהלת כ-8.6 מיליארד ש"ח הלוואות פעילות שהועמדו ושווקו (כולל צדדים שלישיים). חלק ניכר מהלוואותיה מתבצע באמצעים דיגיטליים. החברה מצטיינת במערך טכנולוגי ובחדשנות עסקית, המאפשרים לה גמישות רבה בפעילות עסקית, פיתוח מוצרים חדשניים ויצירת יתרונות עסקיים על פני מתחרים. מימון ישיר מוחזקת על ידי קבוצת צור שמיר (כ- 55.3%) והציבור (כ- 44.7%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il