TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

הנפקת אג"ח מוצלחת לרני צים: גייס בשלב המוסדי כ-250 מיליון שקל


רני צים - קרדיט צילום אורן קאן
ביקושי יתר גדולים בהנפקת האג"ח של 'רני צים מרכזי קניות'. החברה זכתה לביקושים גבוהים בסך כ-650 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת סדרת האג"ח החדשה - למעלה מפי 2.5 מהסכום המבוקש; מתוכם בחרה לגייס כ-250 מיליון שקל בשלב זה
השלב המוסדי ננעל בריבית שנתית צמודה של כ-1.08% במח"מ של 6.4 שנים, נמוך משמעותית מהריבית המקסימלית בשיעור של 2.25% שהציעה החברה למשקיעים

רני צים, יו"ר 'רני צים מרכזי קניות': "אנו מודים לציבור המשקיעים על היענותו הגבוהה בהנפקה. הביקושים הגבוהים שנרשמו, שהגיעו לפי 2.6 מיעד הגיוס המקורי, ושיעור הריבית שנקבע, מבטאים הבעת אמון גדולה מצד שוק ההון בחברה, בהנהלתה ובמודל העסקי הייחודי של רני צים מרכזי קניות שתומך ביכולתנו לצלוח בצורה מיטבית את אירוע הקורונה ולהערכתנו גם נצא מתקופה זו מחוזקים תוך המשך תנופת פעילות ופיתוח עסקי מואץ".

עודד דולינסקי, סמנכ"ל הכספים ב'רני צים מרכזי קניות': "כספי הגיוס ישמשו בין היתר לפירעון הלוואות בנקאיות, ובכך יתרמו להוזלה משמעותית של עלויות המימון של החברה לצד גיוון תמהיל מקורות המימון וחיזוק גמישותה הפיננסית של החברה. בנוסף, כספי הגיוס יתמכו בהמשך ההשבחה וההרחבה של פורטפוליו הנכסים שלנו, בין היתר בדגש על פעילותינו ההולכת וגדלה במגזר הלא יהודי, לצד המשך הרחבה והשבחה של כלל פורטפוליו הנכסים".

חברת רני צים מרכזי קניות השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת סדרת אגרות החוב החדשה (סדרה ב'). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים גבוהים של כ-650 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס בשלב זה סכום של כ-250 מיליון שקל.

בעקבות הביקושים הגבוהים שנרשמו בהנפקה, השלב המוסדי ננעל בריבית שנתית צמודה של כ-1.08%, נמוך משמעותית מהריבית המקסימלית שהוצעה במכרז שעמדה על 2.25%.

במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים אגרות החוב צמודות למדד המחירים לצרכן מגובות בבטוחות (שעבוד ראשון קבוע על הנכסים בבית שאן, ערד ונוף הגליל) במח"מ של כ-6.4 שנים כאשר מועד הפירעון הסופי יהיה בחודש מרץ 2028. אגרות החוב מדורגות על ידי חברת הדירוג 'מעלות' בדירוג A-.

את ההנפקה הובילו ווליו בייס חיתום ולצידם רוסאריו חיתום, מגדל בנקאות להשקעות, יוניקורן קפיטל ואר.אי חיתום.

קבוצת צים אחזקות הוקמה בסוף שנות ה- 90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות), ופועלת כיום בתחומי הנדל"ן המסחרי באמצעות צים אורבן ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו, וכן בתחומי האנרגיה והאשראי החוץ בנקאי.
חברת 'רני צים מרכזי קניות' פועלת בתחום ההקמה והניהול של מרכזים מסחריים, רכישה, ייזום והשבחת קרקעות בישראל. הקבוצה פועלת מתוך אמונה בפריפריה והבנת שינוי תרבות הצריכה והצורך בחוויית קנייה. הקבוצה מונה 7 מרכזים מסחריים פעילים, בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, נוף הגליל, אום אל פחם וירכא.
כמו-כן, החברה מקדמת את פרויקט כפר סבא וכן פרויקטים מסחריים במגזר הלא יהודי, בו מקימה ומתכננת החברה 6 פרויקטים נוספים בטירה, טמרה, טייבה ורהט. רני צים, המכהן כיו"ר החברה, הינו יזם ותיק בשוק הישראלי, ובין היתר הקים את רשת חנויות המזון "כמעט חינם" שנמכרה בשנת 2012 לפי שווי של כ-350 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il