TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

קיידנס מביאה את אימות ה-IP לרמת השבב עם פתרון וריפיקציה חדש ברמת המערכת


Ziyad Hanna_ Credit - PR
הפתרון החדש מאפשר יעילות גבוהה פי 10 של מכלולי בדיקה ברמת המערכת, בביצוע ובניתוח של שבבים מורכבים בענפי הרכב, המובייל ומוצרי צריכה

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הכריזה על Cadence® System-Level Verification IP, חבילה חדשה של כלים וספריות לאוטומציה של cache-coherency validation וניתוח של צווארי בקבוק בביצועי מערכת, בבדיקת מכלולי בדיקות למערכות על-גבי שבב (SoC), אפיקים וחילול תנועת CPU. בעזרת ה-System VIP החדש של קיידנס, לקוחות העוסקים בייצור שבבים מורכבים ומתקדמים עבור ענפי הרכב, המובייל ומוצרי הצריכה, יכולים כעת לשפר את יעילות האימות ברמת השבב בשיעור של עד פי עשרה.


פתרון System VIP החדש מבית קיידנס ממנף את המובילות הטכנולוגית של החברה בשוק אוטומציית האימות ברמת ה-IP ומביא אותה אל רמת השבב. הבדיקות הנוצרות בעזרת פתרון ה-System VIP של קיידנס ניתנות להעברה למנועי הסימולציה, האמולציה ו-prototypin, וניתן גם להרחיבן לשלבי הפוסט-סיליקון. פתרון System VIP של קיידנס כולל ארבע ספריות וכלים חדשים:


·         System Testbench Generator. מחולל המאפשר למשתמשים לייצר באופן אוטומטי מערכי בדיקה למערכות על-גבי שבב (SoC) עם תצורות מורכבות של זיכרונות, מטמון, ממשקים וערוצי קונפיגורציה.


·         System Traffic Libraries. ספריות המספקות למשתמשים מגוון עשיר של בדיקות מוגדרות מראש שניתן לחבר אל מערך בדיקות System VIP, לרבות לכידות, ביצועים, ותתי-מערכות NVMe ו- PCI Express® (PCIe®).


·         System Performance Analyzer. כלי ניתוח המציע דיווח ווויזואליזציה של ניתוח ביצועים מקיף עבור תת-מערכות זיכרון, חיבורים פנימיים והתקנים היקפיים.


·         System Verification Scoreboard. מספק בדיקות מקיפות של לכידות מטמון


   (cache-coherency )ונתונים להתקנים היקפיים, זיכרונות וחיבורים פנימיים לכידים.


"אתגרי האימות הולכים וגדלים כל הזמן, עם העלייה במורכבות של בלוקי IP משולבים על מערכות על-גבי שבב", אומר פול קאנינגהאם, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל קבוצת המערכות והאימות בקיידנס. "פתרון Cadence System VIP החדש שלנו משפר באופן משמעותי את תפוקת האימות, בעזרת אוטומציה של כמה מאתגרי האימות גוזלי הזמן והעבודה המשמעותיים ביותר הקיימים היום ברמת השבב."


חבילת Cadence System VIP מהווה חלק מ-Cadence Verification Suite הרחבה יותר, והיא תומכת באסטרטגיית ה- Intelligent System Design™ של החברה. חבילת האימות של קיידנס מורכבת ממנועי ליבה ומטכנולוגיות אימות חכמות, המגדילות את תפוקת האימות ואת איכות התכנון, תוך עמידה בדרישות האימות עבור מגוון רחב של יישומים ומגזרים ורטיקליים.


 


 


Systems Cadence Design (קיידנס)


קיידנס היא החברה המרכזית והמובילה בעולם התכנון האלקטרוני, עם יותר משלושים שנות ניסיון מומחיות בתחום התוכנה החישובית. החברה מסתמכת על אסטרטגיית תכנון המערכות החכמה שלה בכדי לספק תוכנה, חומרה ו- IP אשר הופכים רעיונות תכנון למציאות . לקוחות קיידנס הן החברות החדשניות ביותר בעולם, המספקות מוצרים אלקטרוניים יוצאי דופן, החל משבבים, דרך לוחות ועד מערכות, עבור יישומי השוק הדינאמיים ביותר, הכוללים מובייל, מוצרי צריכה, מחשוב היפר-סקייל, תקשורת, מחשוב ענן, 5G, מרכזי נתונים, רכב, תעופה וחלל, IoT, בריאות ותעשייה. על פי מגזין 'פורצ'ן', קיידנס הינה אחת ממאה החברות הטובות ביותר לעובדים בה, זו שנה שישית ברציפות. למידע נוסף באתר www.cadence.com


בישראל פועלת קיידנס בשני אתרי פיתוח ומכירות, בחיפה ובפתח תקווה. את הפעילות העסקית מוביל אדר סגל ואת פעילות הפיתוח מוביל פרופ' זיאד חנא.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il