TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

DNA-IT השלימה פרוייקט לשדרוג מרכזי הנתונים של Opertaive בירושלים ולונדון עם פתרונות נוטניקס

חברת האינטגרציה DNA-IT , שותפה מאסטר של נוטניקס, השלימה פרוייקט רחב היקף לשדרוג תשתיות ה- IT של חברת ההי-טק הגלובלית אופרטיב (Operative Inc) במרכזי הנתונים של החברה בירושלים ולונדון על בסיס טכנולוגית ה- Hyperconverged (היפר מאוחד) והוירטואליזציה של נוטניקס.

חברת אופרטיב (לשעבר סינטק מדיה), מפתחת ומספקת כלי תוכנה לניהול תוכן שידורי וידאו בערוצים דיגיטליים. בין לקוחותיה נכללות חברות המדיה הגדולות בעולם. החברה ביצעה בשנים האחרונות מספר מיזוגים ורכישות, אשר גרמו למורכבות וחוסר איחוד בניהול מערכות המידע והתשתיות. החברה מפעילה 4 מרכזי נתונים: 2 בארה"ב, בלונדון וירושלים.


 


בעקבות התיישנות השרתים, מערכות האחסון וציוד התקשורת הוחלט באופרטיב לעבור לפלטפורמת Hyperconverged (היפר מאוחד), המאחדת על פלטפורמה אחת את השרתים, האחסון והתקשורת. לאחר בחינת מספר חברות בתחום נבחרו פתרונות ה-  Hyperconverged והוירטואליזציה של נוטניקס לאחר שהוכיחו את יחס העלות-תועלת הטוב ביותר ובמקביל הוחלפה חומרת השרתים בשרתי להב של HPE. מטרות הפרוייקט היו להרחיב משמעותית את מערך התשתיות באופרטיב בתשתית יציבה, מהירה וסקלבילית, לבצע קונסולידציה של נפחי האחסון, להגביר את השרידות, לפשט את ניהול ותפעול המערכות ולפתור צווארי בקבוק בביצועים.


 


במסגרת הפרוייקט יישמה DNA-IT את פתרון ההיפר מאוחד  Nutanix HCI והחליפה את פתרון הוירטואליזציה הקודם ב- Nutanix Acropolis במרכז הנתונים בירושלים, הכולל כ- 150 שרתים וירטואליים ובמרכז הנתונים בלונדון הכולל כ- 120 שרתים וירטואליים. פלטפורמת נוטניקס משמשת את אופרטיב בעיקר עבור סביבות הפיתוח והבדיקות המורכבות של החברה ובמקביל להרצת המערכות הקריטיות ובכללן מערכות הפרודקשן של לקוחות החברה. התשתית משמשת את שרתי הקבצים, בסיסי הנתונים אורקל ו- SQL וכן מערכות תפעוליות.


 



העברת היישומים למרכזי הנתונים של אופרטיב בירושלים ולונדון בוצעה באמצעות Nutanix Move – כלי המאפשר להעביר מכונות וירטואליות, יישומים ונתונים בין עננים ומרכזי נתונים שונים עם מינימום Downtime ובצורה אוטומטית. ההיקף הכספי של הפרוייקטים נאמד בכ- 400,000 ₪.


 


לדברי דן קלדרון, מנמ"ר אופרטיב, כיוון שהגיע הזמן להחליף את התשתיות במרכזי הנתונים של החברה החלטנו לבחור בפתרון Hyperconverged ולאחר בדיקה מדוקדקת עם מספר ספקים בתחום הגענו למסקנה שפתרונות נוטניקס מספקים את הערך הטוב ביותר עבור ההשקעה. עם יישום הטכנולוגיות נוכחנו כי בזכות Nutanix HCI הניהול כעת הרבה יותר פשוט ונוח ואנו חוסכים שעות רבות בניהול המערכות, כאשר כל הניהול נעשה בקונסולה אחת וממקום אחד. במקביל אנו חוסכים מקום רב, הוצאות חשמל ומיזוג אויר בזכות צמצום משמעותי בשטח הרצפה. במקביל, בעקבות הפרוייקט השיגה אופרטיב ביצועים גבוהים, יכולת גידול קל ונוח, יכולות ניהול פשוטות, שרידות טובה יותר והפחתה משמעותית בעלויות התפעול".


 


לדברי אושרי שרון, מנכ"ל DNA-IT, "ביצענו פרוייקט מקיף לשדרוג התשתיות בדאטה סנטר של אופרטיב בישראל ואנגליה, כולל איחוד כל התשתיות תחת נוטניקס, החלפת מערכת הוירטואליזציה לפתרון של נוטניקס, שדרוג השרתים הפיזיים, כולל מערך התקשורת ורפליקציה בין האתר בישראל לאתר באנגליה. תשתיות אלו צפויות לשרת את החברה לעוד שנים ארוכות".


 


 


לדברי בן סמו, מנהל מכירות קומרשיאל בנוטניקס ישראל, "הפתרונות של נוטניקס מוכיחים שוב ושוב כי הם מעניקים את יחס העלות-תועלת הטוב ביותר. כחלוצי תחום ה- Hyperconverged, אנו נמצאים בחזית הטכנולוגיה בתחום זה עם פתרון עתיר ביצועים ויציב, המעניק לחברות שרידות וקלות ניהול. זאת לצד מערכות משלימות בתחום הוירטואליזציה, ניהול בסיסי נתונים ועוד. אנו גאים על כך שאופרטיב בחרו בטכנולוגיות נוטניקס כתשתית עבור קבצי המדיה של חברות המדיה הגדולות בעולם".


 


אודות נוטניקס


Nutanix Solutions היא חברת תוכנת מחשוב ענן אמריקאית שהוקמה בשנת 2009 ופועלת בישראל כשש שנים. החברה מספקת פתרון תשתית ענן היברידי באופן אחוד, ומסייעת ללקוחותיה לייעל את פעילויות הדאטה סנטר שלהם ולהפעיל יישומים באופן נרחב On Premise ובענן. החברה היתה החלוצה בתחום ה- Hyper Converged Infrastructure (HCI) ומובילה כיום תחום זה, שמשמעותו איחוד מחשוב, וירטואליזציה, אחסון, רשת ואבטחה בפתרון אחד. ל-Nutanix Solutions כ- 6,000 עובדים ברחבי העולם. היא מציגה הכנסות בסך 1.5 מיליארד דולר ונסחרת בנאסד"ק תחת NTNX.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il