TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

אינטליקנה וחברת סיטרין גלובל חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי:

בשלב ראשון תבצענה החברות הסכם הקצאת מניות הדדית בסך של כ-500 אלף דולר לכל חברה .אינטליקנה פועלת באסטרטגיה המשלבת פיתוח טכנולוגיות ופתרונות רפואיים בתחום הקנאביס הרפואי, והקימה בשרון את אחד המתקנים הטכנולוגיים המובילים בארץ לגידול קנאביס באישור היק"ר והיא מקדמת הסכמים מסחריים עם גורמים מובילים בתעשייה של מכירת כלל התוצרת מהמתקן
תל אביב, 1 ביוני 2020 – אינטליקנה (ת"א: אנטל), העוסקת בתחום הקנאביס הרפואי אשר פועלת ועתידה לפעול במקטעים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח וכן מקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי והקימה בשרון את אחד המתקנים הטכנולוגיים המובילים בארץ לגידול קנאביס באישור היק"ר, מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת סיטרין גלובל קורפ. במסגרת שיתוף הפעולה החברות תבצע הקצאת מניות הדדית בהיקף של כ-500 אלף דולר. ההקצאה חסומה ל-6 חודשים וכוללת מנגנון כנגד ירידת שווי הקצאה של עד 20%.
הקצאת המניות מהווה צעד ראשון במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי שנרקם בין הצדדים, במטרה לשלב את היכולות של אינטליקנה בתחום הקנאביס הרפואי עם האסטרטגיה של סיטרין גלובל לקידום חברות הנמצאות בשלב הצמיחה להרחבת הפעילות שלהן בארץ ובעולם.
אורה סופר, יו"ר ומנכ"לית סיטרין גלובל: "שיתוף הפעולה הינו הבעת אמון שלנו בחברת אינטליקנה והיא תצטרף ותהווה חלק מפורטפוליו החברות שלנו. אנו נפעל יחד עם אינטליקנה להעמיק את יכולותיה לממש את אסטרטגיה והתוכנית העסקית בארץ ובעולם תוך חיזוק מובילותה בתחום הקנאביס הרפואי."
אורי וייס, מנכ"ל אינטליקנה: "אנו מצפים לעבודה משותפת עם סיטרין גלובל. הסכם הקצאת המניות שחתמנו סוללת את הדרך לשיתופי פעולה שיתרמו להתרחבות הגלובלית שלנו".
לאינטליקנה רישיונות IMC-GAP מהיק"ר לחוות הגידול והריבוי במתקן אותו הקימה החברה, שהינו בשטח של 5.5 דונם עם כושר ייצור של כ-10 טון מוצרי קנאביס רפואי בשנה. במתקן פועלות מערכות בקרת אקלים מתוחכמות המספקות יכולות שליטה בכמות והיקף האור, כולל תאורה חכמה בעלות טכנולוגיה ייחודית לגידול קנאביס רפואי וכן שליטה בתנאי גידול לרבות התאמה וויסות טמפרטורה ותנאי לחות. הטכנולוגיות שהוטמעו במתקן מייצרות תנאים לגידול מהיר והדיר של קנאביס רפואי באיכות גבוהה. לחברה הסכמים מסחריים עם מספר חברות בתעשייה והנהלת החברה ממשיכה לבנות שיתופי פעולה והסכמים עם גורמים נוספים למכירת התוצרת מהמתקן. כמו כן, לצד פעילות הקנאביס הרפואי בישראל, לחברה הסכמים עם 'מורז' ו'בר מגן' לפיתוח ומכירת מוצרים מבוססי CBD בשווקים מחוץ לישראל ופעילות קנאביס רפואי בפורטוגל שתושלם בתקופה הקרובה.

אודות סיטרין גלובל:
סיטרין גלובל, חברה הרשומה במדינת דלוואר, ארה"ב, ומניותיה נסחרות בשוק ה- OTCQB תחת הסימול TECR, עוסקת במתן פתרונות מימון ושירותי ייעוץ לחברות טכנולוגיה מתחום הייטק, הביוטק וחברות ישראליות מתחום הקנאביס הרפואי הנמצאות בשלב הצמיחה, במטרה לסייע להן במימון הון חוזר, הרחבת הפעילות בישראל ובעולם, מציאת שותפים עיסקיים, רכישת נכסים, מיזוגים, רכישות, הנפקות והכל בהתאם לאסטרטגיה של החברות.
בעלי המניות של סיטרין גלובל הינם ביו היתר גופים מובילים מישראל הכוללים את קרנות סיטרין ס.א.ל השקעות בטכנולגיה הייטק וביוטק, קבוצת וולתסטון וחברת נטו.

אודות אינטליקנה:
החברה עוסקת בתחום הקנאביס הרפואי ופועלת במקטעים שונים, ביניהם, ריבוי, גידול, מחקר ופיתוח והיא מקדמת פעילות גלובלית בתחום הקנאביס הרפואי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il