TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כלל ביטוח ופיננסים משיקה את "הלחצן של כלל"


החתול שמיל בגילומו של נתן דטנר ואיתי לוי. צילום ליאור נורדמן
אפליקציה המאפשרת למבוטחים לקבל מענה מידי 24/7, במקרי חירום - תאונת דרכים, מחלה בחו"ל, הצפה בדירה, והכל בלחיצת כפתור!

כלל ביטוח ופיננסים משיקה היום את "הלחצן של כלל", אפליקציה חדשנית ומתקדמת, המעניקה למבוטחים מענה מידי, 24/7, במקרי חירום – תאונת דרכים, מחלה בחו"ל איחור כבודה, או הצפה בדירה, והכל בלחיצת כפתור. לקוחות החברה יוכלו באמצעות הלחצן גם להיכנס לתיק האישי שלהם, לצפות בנתונים ולבצע פעולות כמו- הגשת תביעה ובדיקת סטאטוס תביעה.


במסגרת ההשקה עולה החברה בקמפיין פרסומי חדש, כשהפעם מי שמצטרף לחתול שמיל הוא: איתי לוי. הקריאטיב הפרסומי, נתפר בהתאם לאישיותו של איתי לוי, יחד עם מאפיינים מעולמו הצבעוני של החתול שמיל. את החתול מגלם השחקן והבמאי נתן דטנר.


גלי שבד, משנה למנכ"ל, מנהלת אגף שיווק ואסטרטגיה, בכלל ביטוח ופיננסים, ציינה: "הלחצן של כלל" נותן מענה לצורך משמעותי של לקוחות החברה, בקרות מקרה ביטוח, והוא מאפשר להם לקבל עזרה דחופה, מענה מהיר ובתהליכים פשוטים וקצרים, מנותני השירות הרלוונטיים בתחום תביעות רכב, דירה ונסיעות לחו"ל.


באמצעות האפליקציה יכולים הלקוחות גם לצפות במידע אישי ולבצע פעולות כמו הגשת תביעה ובדיקת סטאטוס תביעה. "הלחצן של כלל" הוא המשך ישיר למהלכים שהשקנו ונמשיך להשיק ללקוחות וסוכני החברה, מתוך מטרה להמשיך ולהוביל את השירות והחדשנות בענף".


דרור זסלר, משנה למנכ"ל, מנהל מערך התביעות, בכלל ביטוח ופיננסים, ציין: "הלחצן של כלל" מנגיש ללקוחותינו שירותי חירום, 24/7, במקרים של תאונה ברכב, הצפה בבית, איחור כבודה בחו"ל או אירוע רפואי בחו"ל ומאפשר לקבלם בלחיצת כפתור באמצעות האפליקציה. בכניסה ל"לחצן" יוכלו הלקוחות לקבל מאיתנו שירות בכל דרך שיבחרו - שיחות ישירות למוקד, שיחות וידאו ממקום התאונה, התכתבות באמצעות וואטסאפ מחו"ל והגשת תביעה בהליך דיגיטלי קצר ומהיר, לרבות קבלת תשלום מידי במסגרת ביטוח נסיעות לחו"ל.


האפליקציה זמינה להורדה למכשירי אנדרואיד ו-ios בחנויות האפליקציות.
את הקמפיין הפרסומי מוביל משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il