TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

שיתוף פעולה חדש בין רשת הגמילה אלן קאר לבין "הבצפר"


שיתוף פעולה חדש בין רשת הגמילה אלן קאר לבין הבצפר . צילום : הבצפר.
המטרה: לשכנע את המעשנים שניסו להיגמל לבד ללא הצלחה והרימו ידיים, כי יש עוד תקווה...

״אלן קאר״ הרשת הבינלאומית לגמילה מעישון חברה לשיתוף פעולה יוצא דופן עם "הבצפר״, בית הספר של חברות הפרסום והדיגיטל, בכדי לייצר סדרת כרזות מיוחדות שישנו את התחושות הקשות של אותם מעשנים בדרך קריאיטיבית ותרתום אותם להמשיך לנסות להיגמל מעישון עד שיצליחו בפעם האחרונה ולתמיד״ וזאת על מנת לשנות את מחשבתם ולתת להם תקווה.


במסגרת אירוע האקתון שהתקיים ב״הבצפר״, קיבלו הסטודנטים את הבריף ויצאו לדרך לעיצוב ותכנון סדרת כרזות. את התוצרים היצירתיים מציגים בתערוכה נודדת בין שלושת סניפי אלן קאר בתל אביב, רחובות וחיפה, בימים אלה ממוקמת בחיפה.

מבין הכרזות שכיכבו הייתה זו סדרת כרזות שהשתמשה בהומור ובסוג של אשליה אופטית, התנגשות בין המידע שרואה העין לבין דפוסי החשיבה של המוח, על ידי שימוש בתמונות של אנשים מן המניין, שכביכול נגמלו מעישון, הדומים בחזותם לאנשים דגולים בתחומים שונים (איינשטיין, מנדלה והרצל) וגם שמם דומה תוך העברת מסר כי לא צריך להיות משהו מיוחד בכדי להצליח להיגמל מעישון, כל אחד יכול. לדוגמה, באחת הכרזות מופיע אדם הדומה לאלברט איינשטיין, כאשר מיוחס לו בכרזה הציטוט "רק מי שלוקח החלטה להפסיק לעשן, מגלה כמה קרובה היא הגמילה", כאשר על החתום אלברט זילברשטיין.


סדרת כרזות נוספת, מנסה לנטרל את החרדה הקיימת אצל המעשן שהחיים אחרי העישון הולכים להשתנות, ומנסה להרגיע בצורה יצירתית כי שום דבר לא ישתנה, הכל יישאר אותו דבר –לדוגמה, עדיין יתבאסו כי הברמן מוזג את הבירה לא ראוי אך לפחות החשק לסיגריה עם הבירה ייעלם.

לדברי אסף אשכנזי, מנכ"ל אלן קאר: "מטרתנו בפעילות השוטפת שלנו בכלל ובמסגרת שיתוף הפעולה עם הבצפר, היא להגיע לאותם אנשים שניסו בדרכים שונות להיגמל ולסייע להבין כי אין מקרה אבוד".

לדברי יגאל בראון, מנכ"ל הבצפר: "אנו שמחים להעניק שוב ושוב הזדמנויות לסטודנטים שלנו להתנסות בעבודה מול לקוחות אמיתיים, הסטודנטים הציגו תוצרים מרשימים שיכולים לשרת את אלן קאר במתן תקווה למעשנים".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il