TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

כלל ביוטכנולוגיה


כלל ביוטכנולוגיה
Cadent – תוצאות ניסוי Phase IIa הציגו שיפור ברעד מסוג essential tremor

כלל ביוטכנולוגיה מתכבדת לעדכן כי Cadent Therapeutics Inc., המוחזקת על ידי החברה בשיעור של כ-16%, הודיעה כי הציגה ב-Pan American Parkinson’s Disease and Movement Disorders Congress שנערך במיאמי, ארה"ב, את תוצאות ניסוי Phase IIa לא סמוי (open label) שבחן את CAD-1883, תרופה חדשנית המשפעלת תעלות אשלגן מסוג SK בתאי מוח, ב-25 חולים הסובלים מרעד מסוגessential tremor.

· בניסוי ניתנה התרופה למשך 14 יום: 18 חולים נטלו 300 מ"ג פעמיים ביום, כשבין שתי המנות מפרידות 8 שעות, ו-7 חולים קיבלו 300 מ"ג פעמיים ביום כשבין שתי המנות מפרידות 4 שעות, וזאת על מנת להעלות את ריכוז התרופה בדם.

· כפי שדווח, ביום ה-14 לטיפול נצפה שיפור ברעד על פי מדד ה-The Essential Tremor Rating Assessment Scale Performance Score (TETRAS-PS), עם ירידה ממוצעת של 2.8 ו-3.8 נקודות בשתי קבוצות הניסוי, בהתאמה, וזאת על פי הערכה מרוכזת של בדיקות ה- TETRAS-PSמכל מרכזי הניסוי על ידי מפענחים שהיו סמויים לרצף הטיפולי.

· בנוסף, ביום ה-14 נצפתה ירידה של 5 נקודות ומעלה במדד ה-TETRAS-PS, ירידה שמשמעה שיפור ברור ברעד, ב-41% מכלל החולים. בחולים אלה נמדד שיפור מתמשך ברעד גם בימים שקדמו להערכה ביום ה-14, וזאת על פי חיישן יעודי שהחולים לבשו משך כל תקופת הניסוי.

אודות Cadent:
Cadent הינה חברת ביופארמה אמריקאית המפתחת טכנולוגיה המבוססת על מודולוציה של קולטני NMDA ותעלות SK2 לטיפול בהפרעות נוירו-פסיכיאטריות.


ל-Cadent הסכם רישיון עם Novartis לפיתוח התרופה MIJ821 לטיפול בדיכאון, המבוססת על עיכוב הפעילות של קולטן ל-NMDA. על פי הסכם הרישיון, Novartis מממנת את פיתוח התרופה ותשלם ל-Cadent תשלומים תלויי אבני דרך פיתוחיים ואבני דרך מבוססי מכירות בהיקף כולל של עד 386 מיליון דולר, בתוספת תמלוגים ממכירות.


כמו כן, Cadent מפתחת את התרופה CAD-1883 להסדרת הפעילות העצבית ב-Cerebellum לטיפול בהפרעות תנועה מסוג essential tremor ו-SCA (spinocerebellar ataxia, התווייה עבורה אישר ה-FDA בקשת IND לניסוי Phase II), וכן תרופה לטיפול בהפרעות קוגניטיביות בחולי סכיזופרניה המבוססת על הגברת פעילותו של קולטן ל-NMDA.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il