TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> חדשות שוק ההון

מתגייסים להגנה על הילדים


גלישה בטוחה. צילומים: פיוטר פליטר, הקריה הרפואית רמב"ם
השבוע הלאומי לגלישה בטוחה מגיע לבית החולים לילדים ברמב"ם
צוות מטעם המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת 105, הגיע הבוקר לבית החולים "רות" לילדים ברמב"ם כדי לבצע פעילות הסברתית במסגרת "השבוע הלאומי לגלישה בטוחה" שמצוין בימים אלו. זו הפעם הראשונה שצוות ההסברה מבקר בבית חולים בצפון הארץ.

חברי הצוות, אותו מובילה מיכל בריטמן, נציגת משרד הבריאות, סיירו במהלך הבוקר בכיתות הלימוד בביה"ח "רות" לילדים ויחד עם מורי המרכז החינוכי ברכ"ה, המפעיל את הכיתות, פגשו תלמידים מבין מטופלי ביה"ח ואת הוריהם והסבירו להם אודות הסכנות הטמונות ברשתות החברתיות וכיצד ניתן להימנע ולצמצם את החשיפה והפגיעה האפשרית עקב גלישה לא בטוחה.

במהלך 2019, טיפל מוקד 105 של המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת בלמעלה מ-12,000 אירועים ופניות, כשליש מהם נוגעים לעבירות מין - כך עולה מנתונים שפרסם המשרד לביטחון הפנים.
על פי אותם נתונים, עולה כי הקטגוריות המובלית בפניות למוקד הן בריונות, הצקה, ביוש, שידול והטרדת קטינים ברשת ואיום בהתאבדות.

"מדובר במיזם הסברתי חשוב שיכול למנוע פגיעה בילדים של כולנו", מסבירה בריטמן, "הרבה פעמים אנחנו נתקלים בהורים וילדים שמאמינים כי הם מספיק מוגנים מפני הסכנות הטמונות ברשת. במפגשים הללו אנחנו מציגים להם את הנתונים והאתגרים, כמו גם פתרונות פשוטים ליישום. התוצאות יכולות להיות הרות גורל".

הפעילות ההסברתית בבתי החולים הינה יוזמה חדשה יחסית, וכאמור - רמב"ם הינו בית החולים הראשון בצפון אליו הגיע הצוות. "חשוב לפגוש את הילדים ובני הנוער בכל מסגרת רלוונטית", אומרת אילנה לוי, מנהלת מרכז ברכ"ה, "מתפקידנו לעשות ככל יכולתנו על מנת להגן על הילדים ולמנוע פגיעה פיזית או נפשית בהם".

צילומים: פיוטר פליטר, הקריה הרפואית רמב"ם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il